zdarec
hmmm... jak správně položit otázku?
mám takovou vizi si koupit velký pastorek na řetěz, mám představu že bych místo původního patnáctizubého dal sedmnáctizubý, motor mám zatím origuš, jezdím výhradně po silnici mám 70Kg a chystám se ještě o cosi shodit
nejde mi spíš o rychlost než o to aby se motor sklidnil momentálně mě prudí že když jedu 55-60 tak motor točí jak hovado. Ono to teď do kopečku jede excelentně rozjezd do padesát metrů dlouhého kopečku ve finálce 35, s rozjezdem 3. gvalt a trvale 45. Jiné kopce pohoda jazz 4. stupeň a i 50Km/h, tyto vlastnosti bych chtěl právě zachovat myslím si že 16z kolečko rychlosti rozhodí (2. stupeň motor točí ostošest, 3. stupeň nemá sílu) mám myšlenku že 17z kolečko "odstupňování rychlostí" zachová, jen při 4. rychlosti bych měl jak na 5q převodovce zařazenou právě pětku. mimojiné mi jde o motor který má své nejpohodovější léta za sebou tak ho nechci moc trápit v otáčkách, když se mnou má ještě ždibíček síly navíc.
Přes zimu (ač právě skončila) se chystám na 70ccm, a prostě tam do toho motoru dát vše co je třeba a financemi a kvalitou nechci šetřit, prostě ať vydrží směle dalších 32 let, já překopávku dělat nebudu, nechám si to udělat, nemám zkušenosti a pouštět se do toho nebudu
Tak co, je má úvaha o počtu zubů dobrá? nebo který počet byste mi doporučili?