Martin píše: novas píše: Martin píše: novas píše: simsonik píše: Martin píše: Martin píše: novas píše: Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne? Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde. Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka. přesně tak chtělo by to pětku A nevíš kde se dá v ČR sehnat?Myslím si že dost lidí by mělo zájem Kit na přestavbu mají třeba na www.rztpower.de/. Cena 120 Eur. Ale na tom RZT to mají strašně drahý.je sice pěkný že to pojede 120km/h a bude to mít 20 koní,ale ta životnost.Za to dáš 10000 Kč ale za rok je motor v hajzlu.za 10000 mam 3 simsony bez papírů pojizdný a jednoho s papírama pojizdnýho. Nevím o čem tady mluvíš ty, ale já o pětikvaltové převodovce. Tam se žádné snížení životnosti motoru nekoná. Spíš naopak. No já mluvim o kompletním kitu.Jinej karburátor,laďák,klapka,6-kanál,atd.Ale stejně ten 5-kvalt je dost drahej
_________________ Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..
|