Já mám 85/2 (LT 85 Sport z AKF - licenční válec Langtuning vyrobený almotem), kanály jsem musel dolícovat doma fortunkou, ale jinak je ten válec super. 1k sport píst MZA taky paráda, lehučký (lehčí než dvoukroužek 60ccm), takže nebobtná a nepřidírá se. Kliku mám 70ccm (je na 70 - 105ccm) s červenými výplněmi MZA (ne IFA - čína!!), je z taiwanu a je to nejkvalitnější druhovýrobní klika. Maximálka s 15z zatím cca 85km/h po rovince, z kopce 89km/h, ale víc se nepřetočí a motor má síly na rozdávání, takže po záběhu zkusím posunout předstih na 2mm (z 1,4mm současných), lépe to potahá ve vysokých otáčkách a dám 17z, uvidíme, jak to pak poletí.
Tam, kde jsem s 60/3 s klapkou od FK jezdil s přehřívajícím se motorem na vytočenou dvojku 45km/h teď jedu na vytočenou 4 65 - 70km/h.Jinak 5Q parádní věc, jen to seřízení
Já to nedělal šuplerou, pořádně to nešlo, takže pomalu po kouskách zkoušet. Šlo to blbě, bylo to zezačátku dost "zatuhlé" tak se blbě posouvalo s tou tyčinkou uvnitř, ale pak si to trochu sedlo. Nakonec jsem to po cca 5h seřizování nastavil tak, že tam šly všechny kvalty. Na stole tam dost často padal falešnej neutrál a během prvních pár rozjezdů taky, ale rychle si to sedlo a vše bylo OK.
Jinak na 85/2 jsem kartery nechal navařovat, ale kanály není potřeba tak hrozně zvětšovat jako třeba u 83/4, takže ve finále se ukázalo, že navaření nebylo nutné
Jinak finanční náročnost úprav vcelku velká, nadruhou stranu podobná jako u nějkých vícekanálových 60ccm - s klidem můžeš nechat seriový filtr i výfuk, pouze na něm uděláš úpravu AOA1. Já mám ze dřív Amal 19 a Reso 32mm, tak jsem mu uřízl koleno, dal tlumič z AOA laufu a nestěžuju si, nádhernej zvouček. Tryska tam padla 75, jehla na prostřední zářez a volnoběžná 35, ještě poladím vzduch a asi to bude OK.
Kdybys chtěl vidět nějaká videa, něco málo je tady na mém kanále, časem toho přidám určitě víc, zrovna dneska bych chtěl natočit jak to frčí po rovince
https://www.youtube.com/channel/UCaismz ... M_EEZe6eUw