Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 06 prosinec 2019, 07:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 19:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
A tak ta kluka na s70 zo simba co som dal pasuje? Radsej dam novu tych 40e ma nezabije ale budem mat lepsi pocit :)?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 19:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Rozdíl bude asi takový jako u klikových hřídelí na vozy škoda 100 a 110 a pokračování 105,120 vrtání 68,72,mm,prostě žádný . Jestli někdy vůbec vyráběli kliku spec pro 70cm tak možná nejdříve pro modely Alfa a Beta ,že by zašpuntovali díry a honili rychlost na přefuky z důvodu navýšení výkonu,jinak mě nenapadá jediný důvod proč zbytečně prodražovat výrobu.V té době už byla fabrika kousek před smrtí a homologace a zbytečné úpravy spolehlivých a prověřených dílů je zbytečné vyhazování peněz.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 20:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Ja mam dva 70 motory, co nekde vyšašil děda este za minulyho rezimu a v obou je ta seriznuta klika pro 70, tak nevim, jestli v ty dobe uz byla nejaka druhovyroba.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 září 2016, 14:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Ono to za sociku bylo tak ,že se montovalo co bylo ve skladu. Věškeré díly byly dimenzovány tak aby měli dostatečnou rezervu. Až po převratu se začala zlepšovat kvalita k dnešní dokonalosti.Je třeba aby díl vydržel záruku a pak co nejdříve odešel a musel si koupit další. :( :(

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 září 2016, 13:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Objem nenahradis a opravdu, vic kanalu je vic problemu. Za me 85/2 idealni volba :mrgreen:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2016, 12:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Aj nad tym som rozmyslal (80/2) ale tam uz treba menit viac veci nie?
Aku mate kluku?
Ako ste s tym spokojny (80/2)?
Aka je asi maximalka?
Ako ste spokojny s 5q prevodovkou?
Dakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2016, 08:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Já mám 85/2 (LT 85 Sport z AKF - licenční válec Langtuning vyrobený almotem), kanály jsem musel dolícovat doma fortunkou, ale jinak je ten válec super. 1k sport píst MZA taky paráda, lehučký (lehčí než dvoukroužek 60ccm), takže nebobtná a nepřidírá se. Kliku mám 70ccm (je na 70 - 105ccm) s červenými výplněmi MZA (ne IFA - čína!!), je z taiwanu a je to nejkvalitnější druhovýrobní klika. Maximálka s 15z zatím cca 85km/h po rovince, z kopce 89km/h, ale víc se nepřetočí a motor má síly na rozdávání, takže po záběhu zkusím posunout předstih na 2mm (z 1,4mm současných), lépe to potahá ve vysokých otáčkách a dám 17z, uvidíme, jak to pak poletí. Tam, kde jsem s 60/3 s klapkou od FK jezdil s přehřívajícím se motorem na vytočenou dvojku 45km/h teď jedu na vytočenou 4 65 - 70km/h.

Jinak 5Q parádní věc, jen to seřízení :roll: Já to nedělal šuplerou, pořádně to nešlo, takže pomalu po kouskách zkoušet. Šlo to blbě, bylo to zezačátku dost "zatuhlé" tak se blbě posouvalo s tou tyčinkou uvnitř, ale pak si to trochu sedlo. Nakonec jsem to po cca 5h seřizování nastavil tak, že tam šly všechny kvalty. Na stole tam dost často padal falešnej neutrál a během prvních pár rozjezdů taky, ale rychle si to sedlo a vše bylo OK.

Jinak na 85/2 jsem kartery nechal navařovat, ale kanály není potřeba tak hrozně zvětšovat jako třeba u 83/4, takže ve finále se ukázalo, že navaření nebylo nutné :)

Jinak finanční náročnost úprav vcelku velká, nadruhou stranu podobná jako u nějkých vícekanálových 60ccm - s klidem můžeš nechat seriový filtr i výfuk, pouze na něm uděláš úpravu AOA1. Já mám ze dřív Amal 19 a Reso 32mm, tak jsem mu uřízl koleno, dal tlumič z AOA laufu a nestěžuju si, nádhernej zvouček. Tryska tam padla 75, jehla na prostřední zářez a volnoběžná 35, ještě poladím vzduch a asi to bude OK.

Kdybys chtěl vidět nějaká videa, něco málo je tady na mém kanále, časem toho přidám určitě víc, zrovna dneska bych chtěl natočit jak to frčí po rovince :)
https://www.youtube.com/channel/UCaismz ... M_EEZe6eUw

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2016, 20:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Dakujem za info
Inac videa mas pekne ;)
Este by som mal par otazok tak ich sem napisem
Kolko to asi stalo?
Vidiet zvonku ze je to vecsi objem?
Ktoru kluku mate ak by sa dal link


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2016, 08:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Klika: http://jackmotors.pl/old-timer/wal-korb ... -z-wyp-mza
Z venku nic nepoznas, krom toho ze frcis mnohem rychleji :mrgreen:
A platil jsem cca 11 tis, ale nejake dily nebyly primo na motor a hodne stal valec, obyc 80/2 s hlavou za 2 tis by byla kvalitneji vyrobena a cenove prijemnejsi a navarovat neni treba, asi by se to dalo za 8 tis. udelat :wink:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2016, 09:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Bohuzial link mi neotvori :( neviem ci je problem u mna alebo na stranke

A co tento valec. http://www.motorky-skutre.sk/valec-hlav ... 99693.html ?

Karburator staci ta 19 alebo radsej mam dat vecsi?

Spojkovy kos mate zo S70 alebo original zS51?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2016, 11:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Kos mam S70. Ten valec z linku je PRISERNE predrazeny almot.

Karbec klidne 16N1, jinak max. 19mm


Přílohy:
wp_ss_20161003_0001.png [236.03 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2016, 12:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Tak napriklad tento? http://www.moto-prodejna.cz/tuning-zvet ... uning.html
Viete potrebujem aby zasielali na slovensko (takze pozeram sk, cz eshopy) najlepsie na dobierku ale aj platba kartou postaci

Ta uprava a0a1 je toto ?


Přílohy:
aoa1.jpg
aoa1.jpg [ 30.33 KiB | Zobrazeno 557 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2016, 15:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
mareks4 píše:
Tak napriklad tento? http://www.moto-prodejna.cz/tuning-zvet ... uning.html
Viete potrebujem aby zasielali na slovensko (takze pozeram sk, cz eshopy) najlepsie na dobierku ale aj platba kartou postaci

Ta uprava a0a1 je toto ?



Ano, to je ta úprava. jinak koukej na www.jackmotors.pl , tam to seženeš to samé a ještě levněji, kdybys nevěděl kde to najít, klidně napiš a pomůžu ti, buď sem nebo na fb David Prchal :wink:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.115s | 14 Queries | GZIP : On ]