Měl jsem 80/2 i 70/2 a musel jsem tu maďarskou mr*ku po "zajetí" vyměnit zpět za 70/2(DDR) co jsem tam měl původně, protože to fakt nejelo ani po upravě kanálů a pořád se to přidíralo. Mam na té 70/2 najeto tak 20000 bez výbrusu, jen se měnil píst a kroužky jednou a pořád jede na simsona luxusně...kolem 80 na rovině s přehledem(mam upravený kanály a hlavu, 16z, 5q a zakázkovej primár, amal 21). Je tam teda druhá klika(odešlo ojniční ložisko a nové už se do díry nevešlo
), nový ložiska, protože už nebyly top, ale jinak bez vážných závad má simson najeto již 26000km. Investic vůbec nelituji, i když se nevyplatily a nikdy se nevrátěj. Spotřebu mám cca 3l a to nejezdím vůbec na spotřebu
. Takže podle mě je ideální origo 70/2 válec + další úpravy
. Na 60/2 jsem nejel, tak nemohu porovnat, také skoro každej válec jede jinak i když vypadaj stejně..záleží hodně na štěstí
. Určitě je 60/2 méně nákladný řešení a asi to stačí...
_________________
Simson s51 enduro,1984, 6V,
modrá barva, 70/2, AMAL 21, 5q, skf, MC26 Capri, chrom, leštění, maska, kufr, ram pod motorem
Vmax: 90 km/h (rovina)
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=36146Další povozy: Mondeo 1.8 Citrine Yellow, Mondeo V6