ahoj,zdravím všechny:nechci zakládat nové téma.a k věci.
koupil sem před týdnem klasiku skútra SR50/1C-CS r.v 90,12V,bezkontaktní zapalování.,na dojíždění do zaměstnání,koupil sem ho v žalostném stavu,takže sem natahal polovinu elektriky a celkem bych ocenil,kdyby měl někdo rozepsané schéma,kam který kabel vede z obou konektorových krabiček,páč z el.schematu DP je to velice špatně patrné a navíc to jejich výchdoněmecké značení kabelú je šílené.jedná se mi opravdu jenom o obě konektorové krabičky na držáku tyristor. zapalování....
po té,jestli se k tomuto typu motorky opravdu montoval typ karburátoru 16N1, a pokud ano jaké je jeho orygo tryskování(já sem měl hl.tryska-70 sitič-60)a jestli v sitičovém šoupátku má byt zastrčen takový gumový špunt,nebo né.
karbec sem vyčistil vyfoukal tlak.vzduchem a složil.
no a k tomu hlavnímu:motor sem kuchnul vyčistil dal nové gufera,ložiska byla dobrá jinou kliku(páč púvodní byla po smrti),válec s pístem neměl moc naběháno(nebyl poškrábaný a neměl v horní uvrati hranu,známka opotřebení),bloky motoru sem na rovné ploše na smirku srounal,nové tesnění všude.
složil dal novou svíci,a chová se stejně jako na tom videu v úvodu tohoto tématu,po té sem na karbci (pro jistotu též na smirku a rovné ploše srovnal přírubu a po té i několikrát přetryskoval a srále stejné chování motoru. v zapalování byla namontována nová vysokonapětová cívka, a natažená kabeláž(dělal to dobrý elektrikář,takže skoro stopro to dobře zapojil ještě dodal plánek co který kablík nahrazuje púvodně).
co mě překvapuje je strašně mokrá svíce a z výfuku černá karbonova kapalina(prostě špatně spálený benzín).
takže ted už to vidím už jkenom na závadu tyristoru a nebo vysokonapětové cívky,....
kdyby indučka tak to nechitne vúbec a nebo jenom někdy,kdyby karbec tak je sucho na svíci a nebo je namontovaný jiný a dává hodně benzinu. takže už jenom zapalování....
na falešný vzduch to v sání a nebo na karterech nevidím.
sem sice vyučen automechanik ale v motorkách sem se naposledy vrtal už před 25lety a navíc jenom v Jawinách, nanich to bylo daleko jednodužší
já moc díky za rady a pomoc