mirek999 píše:
Takže gufera jsou těsnícíkroužky říka se jím take simerinky.Jsou na kazdem hridely,který vychází z motoru a je tam olej a to gufero zabraňuje tomu aby netekl ven olej.Akdyž je špatné to gufero tak to saje falešný vzduch.Takže dojdi do mototechny nakup gufera na cely motor a vyměň to.Budeš potřebovat stahovák na rotor zapalování.Ale pokavad jsi v tom ještě lama tak si radši vem někoho k sobě.
ja mislim ze to s tim radenim kazdemu vymenu gufer trochu prehanas.
toto moze byt obycajna spinka v hlavnej triske alebo voda na dne karburatora.
a pretersnit karburator su len 2 tesnenia za par korun gufera a trva to mozno polhodinu na rozdiel od gufer ktore si maknes trochu viac a ked uz menis jedno gufero mal by si vsetky a aked uz menis gufera tak by si mal aj loziska a ked uz menis loziska a gufera mal by si urobit GO motora.
TO:simson-s51e-enduro ja mislim ze zatial budse stacit ked poriadne vycistis karburator v benzine, jemnuckym smirglom 600 a viac obrusis ventilek co ho otvara a zatvara plavak ked je moc zaxydovany obcas sa zasekava aj ked z pravidla v otvorenom stave. hlavne prestisi hlavnu trisku su v nej 2 dierky jedna je pozdlzna a druha je asi v 2/3 od vrchu. treba ich niecim prepchat. a tesnenia na karburator si kupit mozes. a este pozri ci neni nejak spesl spinavy filter na vzduch