Marty píše:
FK Racing píše:
Když říkáte že trpí klika, tak mi to víc vysvětlete. Co znamená trpí ? A při jaký kompresi ? Díky.
řekněme u fíka se začíná kroutit ojnice při kompresním stupni 12 a výše u simsona bude silnější a hlavně na jehlách tak by mohla snést i více....je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat....třeba taková S70 má kompresi o stupínek vyšší než S51...ale z vlasatní zkušenosti můžu říct že samotné snížení je naprd...je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál...jinak to pojede tak jakoby ztěžka a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr...z toho důvodu WRW vůbec nevěřím
ˇ
je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat. CO SE na tý klice bude rychleji opotřebovávat ???? Konkrétně !
Když má S70 o stupeň vyšší kompresi než S51, tak to jako znamená že se S70 rychleji opotřebovává ??? Objasni to.
je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál. O kolik rozšířit a zvýšit ? Napiš konkrétní rozměry, jinak jen žvatláš o ničem.
a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr. Vzhledem k tomu jakej tady panuje názor jak vypadá snížená, tak je pravda že se to přehřívá, protože je to naprosto logický. V tomto směru máš pravdu. Oprava : v tomto směru máš díky své neznalosti pravdu. Problém neni v nárustu komprese, ale ve zmršeným tvaru antidetonační štěrbiny, protože tvar (opakuji tvar) spalovacího prostoru má na teplotu větší vliv než stupeň navýšení komprese !