Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 11 květen 2024, 13:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2006, 18:04 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 leden 2006, 13:54
Příspěvky: 81
Bydliště: LhOtA !
Marty píše:
FK Racing píše:
Když říkáte že trpí klika, tak mi to víc vysvětlete. Co znamená trpí ? A při jaký kompresi ? Díky.
řekněme u fíka se začíná kroutit ojnice při kompresním stupni 12 a výše u simsona bude silnější a hlavně na jehlách tak by mohla snést i více....je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat....třeba taková S70 má kompresi o stupínek vyšší než S51...ale z vlasatní zkušenosti můžu říct že samotné snížení je naprd...je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál...jinak to pojede tak jakoby ztěžka a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr...z toho důvodu WRW vůbec nevěřím :wink:
ˇ

je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat. CO SE na tý klice bude rychleji opotřebovávat ???? Konkrétně !

Když má S70 o stupeň vyšší kompresi než S51, tak to jako znamená že se S70 rychleji opotřebovává ??? Objasni to.

je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál. O kolik rozšířit a zvýšit ? Napiš konkrétní rozměry, jinak jen žvatláš o ničem.

a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr. Vzhledem k tomu jakej tady panuje názor jak vypadá snížená, tak je pravda že se to přehřívá, protože je to naprosto logický. V tomto směru máš pravdu. Oprava : v tomto směru máš díky své neznalosti pravdu. Problém neni v nárustu komprese, ale ve zmršeným tvaru antidetonační štěrbiny, protože tvar (opakuji tvar) spalovacího prostoru má na teplotu větší vliv než stupeň navýšení komprese !

_________________
Upravený válec, klapka, jiná hlava, bing, výměněná ojnice a vycentrováná klika, jede zvostra, žádný problém stačí se zeptat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2006, 20:48 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
FK Racing píše:
Marty píše:
FK Racing píše:
Když říkáte že trpí klika, tak mi to víc vysvětlete. Co znamená trpí ? A při jaký kompresi ? Díky.
řekněme u fíka se začíná kroutit ojnice při kompresním stupni 12 a výše u simsona bude silnější a hlavně na jehlách tak by mohla snést i více....je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat....třeba taková S70 má kompresi o stupínek vyšší než S51...ale z vlasatní zkušenosti můžu říct že samotné snížení je naprd...je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál...jinak to pojede tak jakoby ztěžka a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr...z toho důvodu WRW vůbec nevěřím :wink:
ˇ

je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat. CO SE na tý klice bude rychleji opotřebovávat ???? Konkrétně !

Když má S70 o stupeň vyšší kompresi než S51, tak to jako znamená že se S70 rychleji opotřebovává ??? Objasni to.

je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál. O kolik rozšířit a zvýšit ? Napiš konkrétní rozměry, jinak jen žvatláš o ničem.

a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr. Vzhledem k tomu jakej tady panuje názor jak vypadá snížená, tak je pravda že se to přehřívá, protože je to naprosto logický. V tomto směru máš pravdu. Oprava : v tomto směru máš díky své neznalosti pravdu. Problém neni v nárustu komprese, ale ve zmršeným tvaru antidetonační štěrbiny, protože tvar (opakuji tvar) spalovacího prostoru má na teplotu větší vliv než stupeň navýšení komprese !

ano štěrbiny by měla nejspíš zůstat stejná jako původně...to se zajistí tak že po snížení se vezme kousek plastelíny dý se do prostoru antidetonační štěrbiny a protočí se motor do HÚ a už vím jak je vysoká přece :wink: zvýšení komprese o stupínek nemusí znamenat rychlejší odrasování....určitě dedeři dělali životnostní zkoušky....on i tak je klikový mechanizmus simsona nejspíš slušně předimenzovaný....a navís...u simsonů se často vyskytuje vybitý čep na klice....jistě jsi tu kliku viděl tak víš proč se to děje 8) jinak když jsem upravoval kanál na svém starém válci tak jsem zvýšil o necelý 1mm a a do stran už nevím....musel bych změřit

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2006, 22:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Marty píše:
FK Racing píše:
Marty píše:
FK Racing píše:
Když říkáte že trpí klika, tak mi to víc vysvětlete. Co znamená trpí ? A při jaký kompresi ? Díky.
řekněme u fíka se začíná kroutit ojnice při kompresním stupni 12 a výše u simsona bude silnější a hlavně na jehlách tak by mohla snést i více....je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat....třeba taková S70 má kompresi o stupínek vyšší než S51...ale z vlasatní zkušenosti můžu říct že samotné snížení je naprd...je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál...jinak to pojede tak jakoby ztěžka a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr...z toho důvodu WRW vůbec nevěřím :wink:
ˇ

je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat. CO SE na tý klice bude rychleji opotřebovávat ???? Konkrétně !

Když má S70 o stupeň vyšší kompresi než S51, tak to jako znamená že se S70 rychleji opotřebovává ??? Objasni to.

je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál. O kolik rozšířit a zvýšit ? Napiš konkrétní rozměry, jinak jen žvatláš o ničem.

a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr. Vzhledem k tomu jakej tady panuje názor jak vypadá snížená, tak je pravda že se to přehřívá, protože je to naprosto logický. V tomto směru máš pravdu. Oprava : v tomto směru máš díky své neznalosti pravdu. Problém neni v nárustu komprese, ale ve zmršeným tvaru antidetonační štěrbiny, protože tvar (opakuji tvar) spalovacího prostoru má na teplotu větší vliv než stupeň navýšení komprese !

ano štěrbiny by měla nejspíš zůstat stejná jako původně...to se zajistí tak že po snížení se vezme kousek plastelíny dý se do prostoru antidetonační štěrbiny a protočí se motor do HÚ a už vím jak je vysoká přece :wink: zvýšení komprese o stupínek nemusí znamenat rychlejší odrasování....určitě dedeři dělali životnostní zkoušky....on i tak je klikový mechanizmus simsona nejspíš slušně předimenzovaný....a navís...u simsonů se často vyskytuje vybitý čep na klice....jistě jsi tu kliku viděl tak víš proč se to děje 8) jinak když jsem upravoval kanál na svém starém válci tak jsem zvýšil o necelý 1mm a a do stran už nevím....musel bych změřit
nevím jak ty ale já abych zachoval tvar štěrbiny , tak ji stočím o to samé co snížím dosedací plochu. :wink:

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 leden 2006, 16:32 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 leden 2006, 13:54
Příspěvky: 81
Bydliště: LhOtA !
Marty a flumon - Když při snížení okopírujete tvar hlavy, tak okopírujete ten nesmysl co tam je z výroby. Opravdu jste šikovný :lol: Jsem rád, že na tuto věc mám odlyšný názor. wrw má pravdu, tohle fakt nemá cenu. Vytlučenejch klikovejch čepů jsem viděl celkem dost, nepoznal jsem žádnej rozdíl mezi neupraveným 50-tkovým, nebo z motoru kterej měl sníženou hlavu.
Ve fichtlu mám kompresi 12 už přes 4 roky. Fichtl jede jak drak, že by se trhala ojnice nepozoruju ani náznakem.

_________________
Upravený válec, klapka, jiná hlava, bing, výměněná ojnice a vycentrováná klika, jede zvostra, žádný problém stačí se zeptat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 leden 2006, 17:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 listopad 2005, 20:17
Příspěvky: 62
FK Racing píše:
Marty a flumon - Když při snížení okopírujete tvar hlavy, tak okopírujete ten nesmysl co tam je z výroby. Opravdu jste šikovný :lol: Jsem rád, že na tuto věc mám odlyšný názor. wrw má pravdu, tohle fakt nemá cenu. Vytlučenejch klikovejch čepů jsem viděl celkem dost, nepoznal jsem žádnej rozdíl mezi neupraveným 50-tkovým, nebo z motoru kterej měl sníženou hlavu.
Ve fichtlu mám kompresi 12 už přes 4 roky. Fichtl jede jak drak, že by se trhala ojnice nepozoruju ani náznakem.


konecne normalni clovek.... :)

_________________
Simson S51 Enduro. 12V,60ccm,podsviceni,otackomer,teplomer,snizena hlava,zadni cast upravena podle jawy 350,street maska,jiny blikny,palubni deska,nizsi riditka s hrazdou+spousta malejch drobnosti.Ato nej na zaver.Klapka od firesneka a 5 tikvalt.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 leden 2006, 18:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
wrw píše:
FK Racing píše:
Marty a flumon - Když při snížení okopírujete tvar hlavy, tak okopírujete ten nesmysl co tam je z výroby. Opravdu jste šikovný :lol: Jsem rád, že na tuto věc mám odlyšný názor. wrw má pravdu, tohle fakt nemá cenu. Vytlučenejch klikovejch čepů jsem viděl celkem dost, nepoznal jsem žádnej rozdíl mezi neupraveným 50-tkovým, nebo z motoru kterej měl sníženou hlavu.
Ve fichtlu mám kompresi 12 už přes 4 roky. Fichtl jede jak drak, že by se trhala ojnice nepozoruju ani náznakem.


konecne normalni clovek.... :)
ale jistě že to vydrží , sem tu nikde nenapsal že to pujde do kytek.. nárůst zřeba z 10na 11,5 to musí skousnout v pohodě. Mě jde o tvar štěrbiny, když jsem snižoval na 175 , tak jeden bývalej závodník mě poradil at stočím tu štěrbinu stejně jako dosedací plochu, jezdí to dobře a nepřehřívá se..

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 leden 2006, 18:34 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
FK Racing píše:
Marty a flumon - Když při snížení okopírujete tvar hlavy, tak okopírujete ten nesmysl co tam je z výroby. Opravdu jste šikovný :lol: Jsem rád, že na tuto věc mám odlyšný názor. wrw má pravdu, tohle fakt nemá cenu. Vytlučenejch klikovejch čepů jsem viděl celkem dost, nepoznal jsem žádnej rozdíl mezi neupraveným 50-tkovým, nebo z motoru kterej měl sníženou hlavu.
Ve fichtlu mám kompresi 12 už přes 4 roky. Fichtl jede jak drak, že by se trhala ojnice nepozoruju ani náznakem.
tak zaprvé: ladění motorů není můj obor, zadruhé nenapsal jsi PROČ se ty čepy vybíjí ale jen to ž jsi jich viděl spoustu....asi ze simsona že? usuzuju že o ladění a zvyšování výkonu víš dost...tak tedy sem napiš jak by se měla štěrbina upravit aby bylo vše OK a výmluvy typu že nebudeš prozrazovat know how neberu!!! :wink: ať máme konečně jasno ono taky kompresní poměr a kompresní tlak jsou dvě zcela jiné věci že.... jo a snižení které udělal wrw jak to popisuje je nereálné...prostě tomu nevěřím že to může korektně jezdit...a ještě bys mohl napsat jaký máš změřený rozdíl mezi motorem se sníženou hlavou a motorem bez úprav :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Naposledy upravil Marty dne 19 leden 2006, 19:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 leden 2006, 19:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 listopad 2005, 20:17
Příspěvky: 62
Marty píše:
FK Racing píše:
Marty a flumon - Když při snížení okopírujete tvar hlavy, tak okopírujete ten nesmysl co tam je z výroby. Opravdu jste šikovný :lol: Jsem rád, že na tuto věc mám odlyšný názor. wrw má pravdu, tohle fakt nemá cenu. Vytlučenejch klikovejch čepů jsem viděl celkem dost, nepoznal jsem žádnej rozdíl mezi neupraveným 50-tkovým, nebo z motoru kterej měl sníženou hlavu.
Ve fichtlu mám kompresi 12 už přes 4 roky. Fichtl jede jak drak, že by se trhala ojnice nepozoruju ani náznakem.
tak zaprvé: ladění motorů není můj obor, zadruhé nenapsal jsi PROČ se ty čepy vybíjí ale jen to ž jsi jich viděl spoustu....asi ze simsona že? usuzuju že o ladění a zvyšování výkonu víš dost...tak tedy sem napiš jak by se měla štěrbina upravit aby bylo vše OK a výmluvy typu že nebudeš prozrazovat know how neberu!!! :wink: ať máme konečně jasno ono taky kompresní poměr a kompresní tlak jsou dvě zcela jiné věci že.... jo a snižení které udělal WRW jak to popisuje je nereálné...prostě tomu nevěřím že to může korektně jezdit...a ještě bys mohl napsat jaký máš změřený rozdíl mezi motorem se sníženou hlavou a motorem bez úprav :wink:


zmereny rozdil mam pouze amatersky na zadny brzde jsem nebyl takze maximalka sla nahoru a dostalo to o dost vedsi odpich... jo a jeste neco wrw se pise malejma pismenama!!!! ale stejne porad tady mluvite o samy teorii tak to nekdo vyzkousejte a uvidite.... kazdej tady rekne ze neveri ale vono to funguje a dobre....

_________________
Simson S51 Enduro. 12V,60ccm,podsviceni,otackomer,teplomer,snizena hlava,zadni cast upravena podle jawy 350,street maska,jiny blikny,palubni deska,nizsi riditka s hrazdou+spousta malejch drobnosti.Ato nej na zaver.Klapka od firesneka a 5 tikvalt.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 březen 2006, 14:51 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 leden 2006, 13:54
Příspěvky: 81
Bydliště: LhOtA !
TO Marty: Tys taky neodpověděl na můj dotaz: Když má S70 o stupeň vyšší kompresi než S51, tak to jako znamená že se S70 rychleji opotřebovává??? A dále si napsal: řekněme že u fíka se začíná kroutit ojnice při kompresním stupni 12. No, já to mám ověřeno praxí, takže takový nesmylsy vyprávěj těm kdo tomu nerozumí. Ladění motorů zřejmě opravdu není tvůj obor, to si nenapsal nic novýho, ale s tou štěrbinou si to vystihnul dokonale.

_________________
Upravený válec, klapka, jiná hlava, bing, výměněná ojnice a vycentrováná klika, jede zvostra, žádný problém stačí se zeptat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 červen 2006, 07:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
Marty píše:
FK Racing píše:
Když říkáte že trpí klika, tak mi to víc vysvětlete. Co znamená trpí ? A při jaký kompresi ? Díky.
řekněme u fíka se začíná kroutit ojnice při kompresním stupni 12 a výše u simsona bude silnější a hlavně na jehlách tak by mohla snést i více....je ale jasný že při hýbání s kompresí se klika bude rychleji opotřebovávat....třeba taková S70 má kompresi o stupínek vyšší než S51...ale z vlasatní zkušenosti můžu říct že samotné snížení je naprd...je třeba taky rozšířit a zvýšit výfukový kanál...jinak to pojede tak jakoby ztěžka a bude se to přehřívat....a to ta hlava nebyla snížená zdaleka o milimetr...z toho důvodu WRW vůbec nevěřím :wink:

tak ty tady píšeš, ze klika na s51 se po snížení bude rychleji opotřebovávat. dyt na s70 je stejna klika akorat ze je jinak vyvážená a ojnice je taky stejna a kdyz s51 predelas na s70 tak se ti to rozhasi, takze ta kilka to musi vydržez uplne v pohode :assshaking:

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 červen 2006, 07:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
to Marty-souhlasim s wrw a FK Racing jestli si nevidel ty upravy co dela firesnek tak mu neodporuj, protoze ty upravy jsou dost masivni a dost funkcni a kdo tomu nerozumi a priznal se tak sem nema ani psat jinak na fichtlovi jsem mnel sníženou hlavu a jak si to valí, na 1. a 2. prevodovy stupen si dam i simsona ,ale do kopce kvuli ty prevodovce ztracim a na kros je to uplne v pohode :x jde to od spodu a porad to hrabe

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2006, 20:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
kámoš stahnul hlavu o 1.5mm a píst s hlavy vůbec nedotkl akorát to udělal jako p*ase a pod hlavou mu to profukovalo(amatér dělal to pylníkem) a myslím že to je za málo peněz hodně muziky :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2006, 15:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 únor 2006, 19:38
Příspěvky: 201
bylo znatelný navýšení výkonu??? napiš co a jak! Mě to taky vrtá hlavou... :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2006, 16:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
nebylo páč to zhnojil ale teď budu dělat GO a 60ccm tak ji možná stahnu o 0.5mm :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2006, 08:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Kdo z vás má dělaný to snížení hlavy na simálovi, nejlépu u 60ccm? O kolik jste to teda stočili? Možná bych to taky zkusil.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.052s | 10 Queries | GZIP : On ]