Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 10:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 10:11 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 10:24 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
Nech si to vybrousit na 60ccm.Pokud chceš víc, kup si stopětadvacítku.

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 10:51 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 10:53 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 11:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 duben 2005, 19:47
Příspěvky: 172
Bydliště: Malšice
Martin píše:
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

přesně tak chtělo by to pětku :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 12:02 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
simsonik píše:
Martin píše:
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

přesně tak chtělo by to pětku :wink:
A nevíš kde se dá v ČR sehnat?Myslím si že dost lidí by mělo zájem :)

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 12:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
da sa objendat z nemecka ale vychadza to dost draho ked si to zratas tak
vybrus+prevodovka+generalka. ja by som radsej neco dohodil a kupil neco silnejseho

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 12:12 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Lunek51 píše:
da sa objendat z nemecka ale vychadza to dost draho ked si to zratas tak
vybrus+prevodovka+generalka. ja by som radsej neco dohodil a kupil neco silnejseho

Proč převodovka? Navíc, když koupíš něco silnějšího, tak budeš do toho muset něco investovat a nebudeš mít jistotu. Tady budeš vědět, jak si to provedl a jeké díly jsi použil.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 12:35 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
To je pravda...každá kouúpě přináší rizika....Sice si koupíš nějakou silnější ale zase nevíš kdo s tím co prováděl...

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 13:23 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
novas píše:
simsonik píše:
Martin píše:
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

přesně tak chtělo by to pětku :wink:
A nevíš kde se dá v ČR sehnat?Myslím si že dost lidí by mělo zájem :)

Kit na přestavbu mají třeba na www.rztpower.de/. Cena 120 Eur.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 14:04 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
Martin píše:
novas píše:
simsonik píše:
Martin píše:
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

přesně tak chtělo by to pětku :wink:
A nevíš kde se dá v ČR sehnat?Myslím si že dost lidí by mělo zájem :)

Kit na přestavbu mají třeba na www.rztpower.de/. Cena 120 Eur.
Ale na tom RZT to mají strašně drahý.je sice pěkný že to pojede 120km/h a bude to mít 20 koní,ale ta životnost.Za to dáš 10000 Kč ale za rok je motor v hajzlu.za 10000 mam 3 simsony bez papírů pojizdný a jednoho s papírama pojizdnýho. :disgusted:

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 14:10 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
novas píše:
Martin píše:
novas píše:
simsonik píše:
Martin píše:
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

přesně tak chtělo by to pětku :wink:
A nevíš kde se dá v ČR sehnat?Myslím si že dost lidí by mělo zájem :)

Kit na přestavbu mají třeba na www.rztpower.de/. Cena 120 Eur.
Ale na tom RZT to mají strašně drahý.je sice pěkný že to pojede 120km/h a bude to mít 20 koní,ale ta životnost.Za to dáš 10000 Kč ale za rok je motor v hajzlu.za 10000 mam 3 simsony bez papírů pojizdný a jednoho s papírama pojizdnýho. :disgusted:

Nevím o čem tady mluvíš ty, ale já o pětikvaltové převodovce. Tam se žádné snížení životnosti motoru nekoná. Spíš naopak.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 65 ccm
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 14:26 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
Martin píše:
novas píše:
Martin píše:
novas píše:
simsonik píše:
Martin píše:
Martin píše:
novas píše:
Musí se při převrtání na 65ccm kupovat novej válec,hlava a zvětšovat otvory v karteru?Rozhoduju se mezi 60ccm a 65ccm.70ccm dělat nebudu.Je to moc drahý.U nás v Plzni dělaj výbrus 60ccm za 600,-Kč a dají ti k tomu i píst s kroužkama.Mám 17.zub sekundární kolečko tak by to mělo jet dobře ne?

Já bych zvážil i přestavbu na 70 ccm. Sice je to drazší, ale můžeš prodat primární převod a kliku, která ti zbyde.

Pojede to lépe, ale stejně zjistíš, že tě stále limituje převodovka.

přesně tak chtělo by to pětku :wink:
A nevíš kde se dá v ČR sehnat?Myslím si že dost lidí by mělo zájem :)

Kit na přestavbu mají třeba na www.rztpower.de/. Cena 120 Eur.
Ale na tom RZT to mají strašně drahý.je sice pěkný že to pojede 120km/h a bude to mít 20 koní,ale ta životnost.Za to dáš 10000 Kč ale za rok je motor v hajzlu.za 10000 mam 3 simsony bez papírů pojizdný a jednoho s papírama pojizdnýho. :disgusted:

Nevím o čem tady mluvíš ty, ale já o pětikvaltové převodovce. Tam se žádné snížení životnosti motoru nekoná. Spíš naopak.
No já mluvim o kompletním kitu.Jinej karburátor,laďák,klapka,6-kanál,atd.Ale stejně ten 5-kvalt je dost drahej :?

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 14:28 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
A kolik má ten válec po vybroušení na 60ccm?Vím že na 70ccm má válec 45mm. :roll:

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2005, 14:30 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
5tikvalt se ti zdá drahej??? není...je docela levnej....skus si spočítat kolik by stála KOMPLETNÍ 4 kvaltová převodovka dostaneš se na částku adekvátní tomu že 5tikvalt má víc koleček myslím že cena je velice přiměřená a skoro se divím že to tak zlevnili[/b]

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Naposledy upravil Marty dne 02 říjen 2005, 14:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.124s | 10 Queries | GZIP : On ]