Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 23:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přepólování akumulátoru
PříspěvekNapsal: 09 červen 2020, 16:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Stala se mi taková chybka při instalaci akumulátoru. Bylo docela šero a neviděl jsem na nově instalovaný akumulátor a on měl nezvykle jinak orientované elektrody +/-. Prostě jsem krátce zapojil plus z baterie na minusový kabel (kostru) a minus na plus. Podle elektroschématu by se nemělo nic stát klíček byl v poloze (0-Vypnuto). Avšak poté jsem zkoušel zda všechno funguje jak má v poloze klíčku (1-,2,3), mi nešel klakson -jakoby byla vybitá baterie jenom náznak troubení a při poloze (1) se nechtěly rozběhnout blinkry, přepínač dával divný zvuk. Při poloze klíčku (2 a 3) se rozběhly ale s nějak rychlejší frekvencí než se mi zdá, že je OK.
Dlouho jsem nejezdil a akumulátor byl půl roku mimo motorku. Tak snad koroze nic nezničila...

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepólování akumulátoru
PříspěvekNapsal: 12 květen 2022, 05:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Odpovím si sám, nic se s tím nestalo. Přepólování mne nic nepoškodilo. Ostatní problémy byly z něčeho jiného. Myslím že slabý akumulátor, který se mi hluboko vybil a obnova neproběhla úplně bezchybně. Zajímavé je že se mi ho podařilo aso zachránit půl rokem na mikroprocesorem řízeném pulsním udržování. Asi to funguje...

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 14 Queries | GZIP : On ]