No ono to mělo dohru.
Koupil jsem ND made in Hungary. Všechno sestavil, ale už na pohled byl díl trochu jiný než originál z DDR. No a ta jinakost se projevila tím, že skoro nešlo řadit. Do páky se muselo opravdu silou kopnout aby se zařadila rychlost a navíc se mechanizmus sám nevracel. Takže se muselo vexlovat s řadičkou, aby to vůbec nějak šlo. Jednička nešla zařadit vůbec. Protože na výrobku z maďarska chybí tak 0,5 mm materiálu v místě, kde se hýbe s kulisou řazení. Na webshopech to je vidět. když porovnáte HU a DE náhradní díl, tak má jinak ty "zoubky" a HU je silnější/tlustší. Pravda HU je za 150,- DE je za 600,-
Mezi tím jsem dostal nabídku na svaření původního dílu. Kde odhalili ještě prasklinu v materiálu a laserem mi to svařili. Ten jsem namontoval svařený zpět a zase to řadí bez problémů.
Na foru motorkari.cz je podobný thread, kde nešťastník se stejným problémem natočil i videa jak to neřadí, ale moderátoři mu poradili ať se koukne na lehrvideo a thread zamkli.
Možná si ta maďarská věc rozumí se zbytkem z maďarska, ale u mě prostě nefungovala. A štelovat řazení, jak každej chytrej radil, nemá vůbec smysl. Prostě tam chybí kus materiálu, který otáčí tou kulisou řazení.
Takže já mám opraveno, jenom jak na mě všechny děti v kůlně mluvili, tak jsem zapoměl ohnout podložky na spojce
Tak musím zase vypustit olej a rozdělat to. naštěstí je ráno taková zima, že mě to neláká jezdit do práce na jedné stopě.