Tak včera a dnes jsem docela pokročil. Motor je rozpůlený a komplet rozebraný, kartery jsou vyčištěné a připravené k odeslání na vybroušení
Vše šlo docela dobře, až na to, že první úchyt motoru na který jsem sáhl měl strženou matku a jen se protáčela na místě, během půl hodky vyřešeno a mohl jsem rozebírat
Další problém nastal při stahování magneta.. zašroubuju stahovák, utahuju, utahuju a najednou se mi utrhl ten šroub ve stahováku a zůstal zároveň s tím tělem..to se stahne, ale v tom mi došlo, že jsem tam nepovolil matku co drží rotor, ano jsem debil
a on najednou sešel vůbec ven, tak jsem do něj vyřízl drážku pilkou a nakonec s pomocí šroubováku a kladiva jsem ho ven dostal, do stahováku jsem dal jinej šroub, vyšrouboval matku a krásně stáhl magneto
Pak jen rozebrat řazení a rozúůlit nahřátý motor, to bylo v pohodě, jen ty zbytky oleje občas vzplály
Dnes už jsem jen nahřál kartery a vyťuknul ložiska a vše důkladně vyčistil a zabalil
zítra vyčistím zbytek dílů a poskládám převodovku (nějak mi sjeli kolečka a vypadaly kuličky). A nafotím porovnání starých a nových dílů
Jak budu čekat na kartery, tak se pustím do rámu, ten půjde taky do šroubku a postupně budu psát "nákupní seznam" dílů co budou potřeba
Přikládám fotky
_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série