Seldi píše:
Zdravim, nemá někdo zkušenost s originálnim 70 motorem a 17z kolečkem.Nejde mi oto abych stim lítal 100, těch 70-80 mi stačí a i tak je s bubnama občas o hubu
. Jde mi oto jestli mně tu vůbec na rovince uveze
nejsem zrovná žádná lehká váha. když nasebe vezmu věci a helmu tak mam kolem 100 kg.Někde jsem četl že se dělolo více druhů převodovek a já nevim kde na motoru najdu to číslo který to označuje jestli mam kratší nebo delší převody. Vím že nejlepší bude to kolečkao koupit a prostě to vyzkoušet, ale přeci jen si myslím že stimhle by tu někdo mohl nějakou zkušenost mít. Jinak motor má nalítáno kolem 1200km takže je v dobrý kondici
s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.
Mám zkušenost
Mám originál 70/2 vše je děláno profi strojně podle originálu,čili i primární převod atd atd.Mám tam 16zub,který tam má být.Když jsem dal 17zub,tak to bylo v kopcích i po rovině o dost chcíplejší,chyběly tomu ty otáčky aby to ještě táhlo.Rychlostně to možná bylo z kopce o nějaké hovno nic lepší,ale tachometr ukazoval díky své konstrukci rychlost pořád stejnou jako 16zub,takže na tacháči to vůbec nepoznáš abyses zorientoval a pocitově to má slabší tah proti větru a v kopcích.
17zub by mohl pomoci jen pokud to někdo překope na 70ku a nechá primár z 50ky
Jinak to nemá smysl,ze 70kovým primárem to už nemá takový krouťák na 17ti zub