Seldi píše:
No, vidíš, toho jsem si nevšiml, že to musíš koupit 2x, v tom případě je to hodně drahý
Já to právě plánuju používat, když jezdim do školy a na praxe před zimou a jsou 2 stupně, tak už mi mrznou slušně prsty, jinak dneska když bylo kolem 9°C, tak jsem se byl project a v rukavicích uplně bez problému. Na simsonu to rozhodně neni na pravidelný používání no
Leda by člověk každej víkend nabíjel baterku.
Nebijeni mi nedela problem.
POcitajme at vime jak dlouho vydrzi:
4 Ah jest kapacita moji motobaterie, coz je jmenovity 4 ampery po dobu jedne hodiny. Gripy davaji nebo berou 40 W celkem.
Definice 1 W rika 1 ampera pri ubytku napeti 1 V. Mame 12 V a jak z toho vykouzlit 20 W na grip?
20/12 = 1,67 A/1grip
1,67*2 = 3,33 A celkem teoreticky z baterky, ucinnost prevodu energie z baterie do topne mrdky uvazujme pokusmo 90%.
3,33*100/90 = 3,7 A celkem teoreticky z baterky pri uvazeni ucinnosti.
Pak uz staci podelit 4 Ah:
4/3,7 = 1,08 hodiny pri plnem vykonu 20W na grip. Bez uvazeni dobijeni.
Dobijeni je nejspis zavisle na otackach motoru a zatezi ze svetelnych okruhu. Pokud lze nejak snizit spotrebu svetel, sem s tim! Kdyz si tak dobre vzpominam tak tam je vice okruhu, svetelny napajeny ze svetelne civky, zapalovaci a pak je asi civka co napaji dobijeni.
Tedy holt budes muset jezdit ve vyssich otackach aby ti to vice dobijelo a neskoncil si s vybitou baterkou po hodine jizdy.
Kdyz ti to bude dobijet alespon 1 amperou, tak muzes prodlouzit vydrz:
4/(3,7-1) = 1,48 h = 1 h a pul.
Kdybych mel merak tak bych na stojanu dokazal zmerit nabijeci proud pri ruznych otackach. Kdo ma laboratorni merak?