patt píše:
nevím co to je šušen
Jo přikladam foto
quote="djmicho"]Jestli si myslíš, že za 4k uděláš 70ccm tak, aby přežil víc než 5000km, tak sni dál
¨
levné kliky - špatná kvalita...
50ková klika? -
víte co udělá nevývažená klika v 8-10 tis. otáček? když budeš mít štěstí odnesou to ložiska...
50kový převod?- no potěš koště, přeji příjemnou výměnu ložisek po 3000km
Almot válce? ale jo, když se slícují kanály, tak fungují dobře
16N?? - no jestli to budeš vytáčet (a věř, že jo, je to návykový
), tak bych volil 19N1, není drahý a nehrozí ti tam špatná směs o odrovnání motoru..
Ložiska kvalitní značky doufám počítáš na celý motor, obyč budou těžko mít nějakou životnost.
28mm výfuk? Tím zabiješ 50% potenciálu toho motoru.. Reso 32mm vyjde kolem litru a nárust kroutáku je v poměru cena/výkon bezkokureční...
A věř, že to mám všechno vyzkoušený
[/quote]
A na standartní 70/2 tak když je pruměr sání 16 tak naco bych tm cpal 19 spoustu lidem to tu jezdi. Nechci z toho žádné dělo jen aby to bylo silnější. Klika je nová 70cm nechal sem si ji pro jistotu vycentrovat. Na ní ložiska SKF a zbytek zvl dokonce i česke vrl. Nemyslím si,e by zvl měli vydržat miň než skf
převod necham 50ový kvalitní.Doladím 16z
m
_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma
supr stroj.