Den 0 Pátek 16.8 Lomnice n. Pop - Benátky n. JizCca v 18:OO vyrážíme k winiemu , po deseti kilometech si vzpomínám že nemám kliče od kastlíku zelenýho simsona. Usnesli jsme se že je nebudem potřebovat tak jedem dál. Dorážíme kolem osmý.
Den 1 Sobota 17.8 ,Benátky n. Jiz - Gleisenberg , http://goo.gl/maps/77rrCOkolo 10. hodiny odjíždíme z Benátek směrem na Mělník a dál na Slaný, ve slaným dáváme u pumpy přestávku a zjišťuju že díky ledabylému uchycení brašen se jedna prodřela o kolo. Upravujeme uchycení a pokračujeme na Plzeň, asi 10km před plzní přichází stížnost že červený simson nějak nechce jet, tak měníme svíčku. Projíždíme plzní směrem na domažlice, zhruba 50km od hranic se dozvídám že spojka v červeným simsonu je prý hotová, projíždím se po parkovišti a uznávám - po každém přeřazení proklouzne, jinou ssebou nemáme. Rozhodujem se že po cestě se uvidí a jedem dál. Před hranicemi stavíme u pumpy a dozvídám se že v červeným sismonu něco bouchlo a zvoní a netáhne. Sundávám výfuk a kanálem vidím rozštípaný druhý kroužek. Nejdřív si myslím že stačí vyměnit kroužky, pak si ale všímám že chybí jeden zámek kroužku. Dáváme náhradní válec s pístem neznámého původu, nedáváme mu šance na dojetí ale říkáme si že třeba v německu seženem píst do původního válce. Jedem dál, přejíždíme hranice, chceme jet na Cham ale bloudíme, dojíždíme do městečka kde zastavujeme poblíž hospody načež místní se hned začínají zajímat a zvou nás na pivo. Po dlouhých debatách nám říkají že 500m za rohem můžem postavit stan takže nakonec zůstáváme. Pivo maj až překvapivě dobrý
Den 2 Neděle 18.8 , Gleigenberg - Markt Schwalben , http://goo.gl/maps/8Vbx5Ráno vyrážíme, hledáme krám kde bysme koupili něco k jídlu , neúspěšně. V prvním větším městě (Cham) hned bloudíme a motáme se, nakonec nějak trefujem. Najednou u silnice hospoda kde vidím stát staršího Zundappa 50, tak zastavujeme a ptám se majitele jestli neví kde sehnat spojku na simsona. Posílá nás do 500m vzdálený osady, kde nic nenacházime, po chvíli ale přichází mladší pán a ptá se co potřebujem. Zve nás k sobě , říká že v Chamu, 20km zpátky je Simson krám, jenže je neděle a my potřebujem jet. Hledá na netu díly nebo servisy, jeden servis je v Mnichově kam nechcem zajíždět, druhý by byl přijatelnější, stačilo by trochu změnit trasu, jenže má dovolenou. Po několika hodinách pokračujem, ve větším městě stavíme s úmyslem sehnat jídlo - marně, všechny krámy v neděli zavřený a na benzínkách mají akorát mouku a okurky. Odpoledne hledáme místo ke koupání marně. V menším kopci najednou vidím v zrcátku že druhý simson stojí, vracím se a prý kaput, i s kvaltem jde normálně bez odporu tlačit. Už jsem měl katastrofický scénáře že něco prasklo v převodovce, naštěstí se jen protočil střed sek. kolečka. Navečer dojíždíme do města Markt Schwalben, kde se rozhodujeme co dál. Nakonec si dáváme pizzu , a když už za tmy hledáme místo na spaní kolem nás proletí Simson Schwalbe a ukazuje ať zajedem na parkoviště. Kluk v našem věku , říká že odněkud jel, a když viděl to zadní světlo hned věděl o jakou motorku jde
Říká že jsme blázni v dobrym slova smyslu, že o něm si kamarádi myslí že je magor už když na tom jede do Mnichova. Ptám se ho na spojku, říkal že druhý den by někomu zavolal ale až kolem poledne, což je pro nás zase pozdě. Nakonec se ptám kde přespat, tak nám ukazuje staré vyhořelé tenisové hřiště.
Den 3 Pondělí 19.8 Markt Schwalben - Krun http://goo.gl/maps/h7k9IV noci pršelo , takže balíme mokrý stan a jdem konečně nakoupit něco k jídlu do normálního krámu. Pokračujem v cestě , počasí nevypadá dobře. Nakonec jedem asi hodinu v dešti, potom kempíme zhruba dvě hodiny pod mostem. Po tom co ustává déšť jdem nakoupit a pokračujem. Po cestě potkáváme prvního a jediného S51. V Lengries zastavujeme u motoservisu a ptáme se na spojku, říkal že by se musela objednat a byla by tam druhý den, že skladem to tam nikdo nemá. Pokračujem, zase začímá pršet tak zalézáme do aut. zastávky kde jsme možná 4 hodiny, furt prší. Nakonec přestává a vyrážíme, jedem kolem nádhernýho jezera, škoda že se akorát stmívalo. Nakonec stavíme v městě poblíž hranic, po chvíli k nám přichází paní a ptá se co potřebujeme, byla tam z infocentra tak nám nakonec řekla že poblíž je kemp, a říká že zítra by počasí mělo bát lepší. Do kempu ale nemůžem trefit, tak nakonec jedem asi 5km alpskou cyklostezkou po značkách, do kempu přijíždíme zezadu, kdybysme si tam rozložili stan ani by o nás nikdo nevěděl
Den 4 Úterý 20.8 Krun - Passo Stelvio http://goo.gl/maps/hEDncRáno zjišťujeme že kemp je velmi luxusní, takže když už za to zaplatíme dávám si vanu, nakonec chtěli asi 24 eur dohromady což šlo. V noci pršelo a bohužel jsme postavili blbě stan takže všechny věci durch. Ale po zbalení vyjíždíme směrem na rakousko, po těsně za hranicemi mi simson škytá a nehce moc jet, jsem přesvědčený že se neodvzušňuje nádrž a nedotká benzín , jsem označen za idiota že to není možný... Měníme si navzájem víčka a problém už se nevyskytl. V Lermoos uhýbáme blbým směrem, takže po chvíli státovky sjíždíme na pravý aplský cesty a táhnem se kilometry a kilometry na jedničku do kopců. Ten výhled a ty sjezdy za to však stojí. Udělali jsme si super zajížďku ( viz mapa). V jednom kopci nás s troubením předjížděla motorka s hradeckou SPZ. Nakonec se lépe dívám do mapy a tak jedem po státovce která moc stoupání nemá. Před hranicí rakouska a itálie jsme u hospody zahlédli panelku 250 ale nechtělo se nám vracet pro fotku. Jedem dál, v itálii se nakonec přece jen rozhoduji pro průjezd přes livigno (město v alpách - bezcelní zóna) a tak děláme osudovou chybu, že zabočujeme směrem na průsmyk stelvio. Zezačátku kopce nic moc, ale supňují se, koukáme na velké hory kolem nás a ještě nevíme že stoupáme na jejich úroveň. (
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:The ... o_pass.jpg ) Do kopce se táhnem jedničkou možná přes dvě hodiny, těsně před vrcholem v červeným simsonu dochází benzín , je tma a teplota kolem nuly. Nakonec se ptám v hotelu na cenu, je mi řečeno 14 eur na osobu tak to berem.
To be continued