winie píše:
ano máš 60/2 ... jenže to není např 60/4/3 co mám já
ziber i smart maj o dost kobylek víc oproti tobě
tak si chybné články hledej někde jinde
ono více výkonu vyžší otáčky víc tepla
prostě ten píst se tepelnou roztažností roztáhne tak že se to přidře
tvoji skoro seriovou 60/2 to ustojí ale upravený válce už to hold nesnese ...
nič v zlom ale pri stroji z výkonom pod 5koní hovorit o kobilkách navyše mi prišlo pri najslušnejšom možnom vyjadrení guletrhajúce. aj keby si 4x navýšíl výkon simsona aj tak je to stále prskolet. Mačkat pár drobných na výkone aby sa maximálka ruku na srdce dvihla o kolko? 10? 15? alebo aj 20?km/h vrážaním len do samotného motoru cifry ktoré nekomentujem.
Rešpektujem to ked to niekoho baví a má to ako srdcovku a nerieši budget, tak isto mám istý typ pochopenia pre začínajúcich mladých koumákov čo nemaju iny stroj na vyšantenie a myslia si že to čo majú doma je takmer hayabusa, tiež som nejako začinal. Ale načo rýpat do normálnych užívatelov čo od tej motorky nečakajú viac než na čo bola povodne stavana. Myslím že je tu viacero ludí čo tu hladajú iba radu lebo maju nejaky ten dovod na sedlanie malej motorky bez potreby sa prsit či mám o pár šušnov výkonu navyše alebo nie. Neni každý že si potrpí na XXX uprav.... niekomu proste stačí kopnút a ist, dnes už zo simsonom ohúriš akurát tak tu na fóre, alebo vekovú skupinu do 13rokov.
Ono to tu nikto nechce počut ale keby predám simsona a doložím tie peniaze za upravy aby ta motorka vymačkla aspon tých 90km/h nech ma na ceste nepredbieha každý kto má v riti dieru tak si bez roboty kupim niečo večšie a na lepšom podvozku z brzdami čo aj skutočne brzdia bez strachu že to pridrem pri prvej jazde v lete dole vetrom, lebo sa to proste neuchladi pri plnej zátaži.
A k téme čím viac vynahánaný výkon tým častejšie problémy, ked sa to nakombinuje s bezcitným zaobchádzaním tak sa krátka životnost ešte skráti. Kto to kupuje nemože čakat že na tom prdne 30tis km len z výmenou tesnenia v karburatore.