na tu kliku vem flexu a svarecku
nech se inspirovat klikou z jawy 350 ta ma mezi sebou takovej stred udělanej jako přepážka která to tesní a zároven nenarušuje spodní komprese obou válců, ona sae tam vlastně lisuje jako ložisko
jinak propojit by to taky šlo uplně spřehledem ty hřídele z tý kliky by měly jít taky vylisovat tak je vylisuj sežen si hrřídel ale rovnou ktérá nahradí origo hřídele a pak obě kliky propojí ale nějak vymysli tu přepážku
zapalko taky nebude problém to by se dalo vyřešit scela jednoduše třeba u kontaktního zapalka to udělaš timhle spůsobem:
vyndáš kondík a zavaříš tam tu díru a přiděláš tam druhhý kladívko a kondík připojíš třeba u indučky to je jedno kde a tralá a můžeš jezdit
Hellraiser17 píše:
copak pridelat k sobe bych nevidel jako problem, ale spis je dát presne o 180st. aby 1. píst měl HÚ a 2. DÚ v jeden okamžik (spojit by se to dalo celkem lehce, stacilo by udelat k těm kuželům protikus s tim perkem a bylo by. stator se dvema snímači by taky šel udělat.
jinak si myslim že to propojení těch klik dle tvýho neni šptanej nápad ale pochybuju že by to tam tan klínek vydržel to spíš víc těch výstupku třeba jako drážky na menší kolečka v převodovce