Touhle problematikou jsem se hodně zabýval kdysi v 15-16ti,vlastnil jsem enduro a chtěl jsem ho předělat na elektronika právě z tohoto důvodu a tehdy se mi elektronik i více líbil.
Kromě toho,že má silniční pláště,duralové ráfky(mnoho origo endur má dural ráfky taky),tak elektronik jede líp hlavně díky svodu výfuku,protože plyny mají mnohem lepší skluz než u endura,kde to trochu brzdí koleno(které se i mnohem víc zahřívá) i prolis vzadu na stavitelný tlumič
Kromě toho taky verze bez otáčkoměru je malinko živější,protože ať se to nezdá,náhon tomu trošku zvětšuje třecí odpor.Všechno,co jsem vyjmenoval dělá jen velmi malé rozdíly,ale v důsledku to na tacho rozdíl párk km udělá
Toto nejsou bláboly vycucané z prstu,věnoval jsem tomu mnoho času a hodně dlouho to obadával a srovnával,tehdy mezi námi jezdilo simsonů podstatně více než dnes...