Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 09:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Karburator 60/2
PříspěvekNapsal: 25 březen 2018, 11:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 květen 2017, 12:52
Příspěvky: 16
takže problém by mal byť vyriešený - deravý plavák a zle nastavený vzdušník (odplombovaný) + dôkladne vyčistený. taká trošku prkotina ale nevadí :roll:

teraz motor štartuje na jeden kop, nevynecháva, volnobeh dobrý
ani som nemusel objednávať ten 16n3-4, ale aspoň budem mať 2 pre prípad že by sa mi zase dačo prihodilo
takto vyzerá sviečka po pár km, myslím že vyzerá dobre
Obrázek

aj tak dík všetkým za pomoc a skvelé rady, určite ich dakde využijem :wink:

_________________
'84 Simson S51 Enduro 60/2 Strieborný po GO
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburator 60/2
PříspěvekNapsal: 25 březen 2018, 14:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
No rado se stalo, kdyz muzu tak pomuzu.
Kazdopadne opakuji znova, 41mm vybrus u origo 50ccm valce ma podle propoctu simsona v iglu zdvihovy kompres 10.7:1, coz uz je na hranici pouzitelnosti ne-li za ni pro 95 oktananovy natural. V chladnem vlhkem pocasi jede dobre, ale jak se otepli nad 15 uz je to znat, a v lete nad rozzhavenym asfaltem zvlaste. Do kopcu a terenu uz vubec. Hned se prehreje a netahne. Mozna se mylim, ale nejsem sam kdo tu resil podobny problem. Spousta zdejsich sama zminovala ze je znat narust vykonu po letnim desti nebo k veceru kdyz spadne teplota a vzroste vlhkost.
Byt tebou davam mu alespon 98 oktanu a predstih nastavim na 1,2mm. Melo by to navic setrit ojnici a klikovku. A mene hrat.
Ja sam sem mel karbec nastavenej dlouho pochybne. 72 hl. tr. a 70 volnobeznou! Predchozi majitel to takhle zvrtal. 70ka volnobezna je zbytecne moc, standardne je 35. Ledaze bys jezdil na cisty ethanol nebo methanol. Samozrejme 70ka u benzinu dymi na volnobeh jak svin a zanasi zbytene vyfuk a vyfukovy kanal karbonem. Staci 4000 km a muzes odkarbonovavat znova. Na max vykonu a odpichu to stejne nepoznas.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburator 60/2
PříspěvekNapsal: 25 březen 2018, 14:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
jjo svicka vypada vzorne, jeden expert ale rika ze svicku je treba zkouset podle presneho postupu.
Jet v zatezi do kopce pri urcitych otackach, napr. pri 1/2 zvihu soupatka karbce a pak pri plnem zdvihu a 7000ot. Motor pak rychle jeste za jizdy vypnout, zastavit a svicku vytocit do 20s.
Jinak by ti to mohl ovlivnit volnobeh.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburator 60/2
PříspěvekNapsal: 27 březen 2018, 16:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 květen 2017, 12:52
Příspěvky: 16
s predstihom som už počítal a nastavil som ho nejak na 1-1,2mm. Natural 98 do neho tankovať nebudem, za čias komunizmu sa tankovával Special 90 Mix a išiel v pohode. mne sa naopak zdá že keď je zohriaty tak ide lepšie do otáčok.

k tej sviečke.. aj karbec by sa tiež nemal len od oka nastavovať na motorke ale v dielni s vhodným náradím, občas sa ale trafíš a ide to aj tak :D

_________________
'84 Simson S51 Enduro 60/2 Strieborný po GO
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.057s | 15 Queries | GZIP : On ]