Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Rotor zapalování Simson
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=32202
Stránka 1 z 1

Autor:  Pomis.1 [ 24 říjen 2016, 07:39 ]
Předmět příspěvku:  Rotor zapalování Simson

Zdravím, sháním rotor zapalování na 12V SR50 bezkontakt. No měl bych k tomu pár dotazů: Originál 12V, který jsem sundal ze skůtra má v rotoru dva ledvinové otvory, ale pokud na netu hledám nový rotor tak všade mi to nabízí rotory přesně podle popisu čili pro SR50 12V bezkontak, ale vzhledově vypadá jinak. Má 4 otvory :shock: . Proto bych se chtěl zeptat zda-li je v těch rotorech nějaký jiný rozdíl než vzhledový. A popřípadě jestli někdo nemá jeden navíc na prodej. Rád bych se vešel do 500kč s poštou. A vyhazovat litr za nový mi přijde celkem dost :( . Děkuju za případné odpovědi :)

Autor:  Quintal [ 24 říjen 2016, 10:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rotor zapalování Simson

Na webu jsou vidět všelijaká provedení se dvěma třemi čtyřmi prolisy i s x kulatých otvorů. Na mým je original s 4 otvory červený (tak se údajně rozlišovaly od černých s kladívkovým zapalováním). Otvory hrajou roli hlavně pro seřizování předstihu pootáčením statoru aby se skrz rotor daly pak utáhnout příchytky statoru. Na rotoru pro bezkontakt je podstatný hlavně zmenšený půdorys jednoho magnetu v odpovídajícím místě, aby tam snímací cívka dala impuls.

co je s původním rotorem? to je docela nezničitelný díl.

Autor:  Pomis.1 [ 24 říjen 2016, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rotor zapalování Simson

Takže pokud koupím rotor pro bezkladívkové zapalování tak tam ten upravený magnet pro impuls cívky musí být, hádám. Co se stalo s původním ? Tyto rotory se sundavají pomocí stahováku, který se zašroubuje do středu rotoru. No někdo si řekl, že ho sundá pomocí třírameného stahováku a nejspíš jej neměl v ose a jaksi ho zkroutil :banging: . Takže středový kužel je vyosený a celé magneto háže jako krá... :roll:

Autor:  Quintal [ 24 říjen 2016, 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rotor zapalování Simson

Tak to bylo teda paradní hovado tatarský! to se nevidí.
Nevím jestli by si někdo troufl to srovnat, přece jen jsou tam dost malý mezery a při 6000 otoček se to může rozechvět.

Původní rotor by měli mít nazbyt lidi, co si kupujou komplet VAPE.

Autor:  Bubaaak [ 24 říjen 2016, 17:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rotor zapalování Simson

Dvě a čtyři díry bezkontakt, tři díry kladívko (v případě s51)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/