Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 09:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 20:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Za dvacet ne, patnáct je v některých případech reálný. To samozřejmě neznamená že se nedá koupit hezkej kousek i pod deset, ale bývá to už náhoda...

Bojím se, že to bude jako s kejvačkama. Ještě před deseti lety jich bylo jak hnoje a pomalu nikdo to nechtěl...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 21:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Simson nebude nikdy jako kejvačka,na to je moc mladej,slabej a bezcenej jako pionýr.

Simson za 15??? proč ne v originál 1A stavu po prvním majiteli s pár najetými do 5000 km dobrá koupě.Jenže kolik jich je???
To co se nabízí jsou olítané šunky x lakované a neodborně repasované motory z dílů pochybné produkce.min 3-5 majitel a každý se na měm učil vylepšoval.Když nemá simson velký techničák knížku a malý papírovou skládací kartičku ,zrovna se otočím odjíždím.
A pak se najdou i borci co vám tvrdí že jsou první majitel dle nového duplikátu TP :D :D :D :D
Pár blbců co koupí se vždycky najde a když zjistí že to prostě není ono a nikdy nebude chtějí zase prodat min aby vyrovnali ztráty ze svých zlepšovacích pokusů né-li ještě se ziskem.Pak to v inzerci vypadá jak to vypadá :D :D Co zavedli že musí být na motocykly nad 45 km A1(netýká se starých řidičáků ti maj harm kod 150) bude tato kategorie postupně na vymření. Dělat v dnešní době papíry na 125 za 8 litrů a pak si koupit volítanýho top simsona od 15000,-po 4 laku s hromadou dílů z maďarska polska a po x tuningových pokusech??? To je důkaz debility a koupí to stále míň lidí.každý radši veme starší 125 japonce či obdobné nebo novou rejži.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 červenec 2016, 19:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Tak cenová bublina superbike a superenduro nám po začátku letních prázdnin kdy čerství 16 letí majitelé A1 začali honit supervýkoné stroje značky simson zase nečekaně splaskla.Davy koupěchtivých ,,VETERÁNISTŮ,,se zase nekonali ,bohatá nabídka superstrojů po GO z polskomaďarského bláta rotuje inzercí :wink: :wink: Prskoleti se vracejí tam kam patří. :D :D :D pár podzimních sychravých dnů a simsoni budou zase za 3-5 tis. :alright: :alright: :alright:

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 leden 2017, 08:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
Tento tyden jsem koupil SR50/B4 za 6500 (vsechny poplatky spojene s prevodem plati prodavajici), v inzerci byly obvykle za 10 000 a vyse. Evidentne nebyli zadni zajemci o koupi. Stav je takovy ... no neni to srot, nastartovalo to i v zime, ale motor je vhodny na GO, misty je potreba opravit lak, doplnit nejake chybejici dily, odstranit poskozeni kutilem domacim. Skutr by zrejme ale mohl i nekomu treba rok-dva fungovat jen s jednoduchymi levnymi opravami, ja ho koupil prave abych se povrtal v motoru :).

Rad bych si poridil jeste Simsona motorku - dovolil bych si obnovit debatu za kolik se da koupit S51ka s papiry? Ceny jsou opet velmi ruznorode, treba i 30 000. Nepotrebuju nejakou navonenku, klidne i pockam (prskoletu mam uz asi 8 ). Kam bych mel cilovat pozadovanou cenu za nejaky stav kdy to neni uplny srot? Pojedu pro moto max 100km od Prahy/Kladna.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 leden 2017, 13:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Koupit se dá i za 5tis., i min. Moc jich ale za tu cenu není, a když se náhodou takový inzerát objeví (většinou tak 1 do měsíce) , tak je do hodiny pryč.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 leden 2017, 22:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2015, 21:15
Příspěvky: 86
Bydliště: Humpolec
Dnes končilo na AUKRU [url]http://aukro.cz/simson-s-51-electronic-i6674689969.html[url] PRODÁN ZA 28 300 kč

Příloha:
en.jpg [900.75 KiB]
Zatím nestaženo


popis-Simson S 51 Electronic, r.v. 1988, po renovaci. Rám komaxit, blatníky syntetika, nádrž a kastlíky původní. Některé díly kvůli nerentabilitě renovace nové. Motor po GO (poté najeto cca 10km), povrchová úprava motoru - p.Tůma, Vrchlabí. Maximální snaha dostat motocykl do podoby z výroby. TP na mou osobu.

_________________
Fiat ducato 244 Camper+SR50 na nosiči..

Montáž a výroba tažných zařízení na obytné vozy,montáž plynových nádrží.


V plánu je repas na 80ccm a 5speed.
Je hotové-zatím VAPE..převrtaný blok pro válec 80ccm..

Je koupeno-Vape,válec+hlava 80ccm,klika 70ccm..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 leden 2017, 13:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
Ted' jsem volal na inzerat S51electr za 10k u Melnika, stav z originalniho pohledu nic moc. Pry uz ma celou radu zajemcu ;-).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 leden 2017, 15:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Jo to mi povídal pán taky, že jsem asi 8 v řadě když jsem volal na fiata za 25. Stačilo 14 dní nechat odležet a vše bylo jinak a nakonec jsem odjel jako jediný zájemce za 18. Tyhle prodejní báchorky ..... K tomu simsonu za 28, to musel být opravdu statečný a zapálený kupec.Přihazování na aukru od spřátelených je oblíbený sport. A když šponování zájemců naivků nevyjde a vyhraje spřátelená osoba, tak se nahlásí adminovi, že se obchod neuskutečnil,požádá se o vrácení provize a jedem dál nanovo z jiného účtu.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 únor 2017, 18:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2015, 21:15
Příspěvky: 86
Bydliště: Humpolec
Nedávno jsrm na aukru podvakrát házel na skutra...nakonec šel přes 6 tis a nebyl to žádný top stav... :( At chceme nebo ne,tyto stroje nejsou a bude jich méně a méně...hodně tomuto stavu "pomohlo" zrušrní polopřevodu a vozidel co zůstaly v depozitu. Kolega v zaměstnání-skoroduchodce-shaní na ježděni 350 panelku či kejvu. Pod 30 tis s doklady nenímšance...a to ani nejezdí :cry:

_________________
Fiat ducato 244 Camper+SR50 na nosiči..

Montáž a výroba tažných zařízení na obytné vozy,montáž plynových nádrží.


V plánu je repas na 80ccm a 5speed.
Je hotové-zatím VAPE..převrtaný blok pro válec 80ccm..

Je koupeno-Vape,válec+hlava 80ccm,klika 70ccm..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 únor 2017, 20:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Přesně tak. Brzy budu prodávat jeden vrak na pole, tak jsem zvědavej za kolik to prodám, protože něco podobnýho jsem v minulosti prodával kolem 1500 ale na aukru to v podobnym stavu chodí podstatně za víc.

Zrušení polopřevodů má na tom určitě veliký podíl, hodně jsem se toho bál ale kupodivu jsem od té doby koupil už asi čtvery doklady za rozumnou cenu, takže nakonec nevím...

S Jawama je to dost špatný, a bojím se že za pár let to bude stejný i se Simsony. Už jářku rok se sháním po nějaký 634/638 ale to co se ojevuje v inzercích, to je hrůza.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 únor 2017, 21:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
Mohu se zeptat, jaka byla cena za doklady a jakou cestou se k nim podarilo dostat (znami, bazos/hyperinzerce/sbazar/...) ?

Aktualne tu mam Jawy 50: 05, 555, 21, vse bez dokladu a chci neco z toho dostat na silnici ... nejlevnejsi papiry byly tak za 4-5 (obvolal jsem par nabidek nekdy na podzim). To radsi pujdu do Vecek.

A uz jsem nejak vzdal, ze bych na tento rok koupil S51ku v rozumnem stavu za rozumny peniz.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 únor 2017, 09:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Pokaždé to bylo z bazoše, s tím že napodruhé to prodával člověk co kousek od nás kšeftuje s jawama a má i krám s dílama - tomu jsem říkal že kdyby měl ještě v budoucnu další, že bych měl zájem. Když jsem se ho pak naposled ptal, jaktože mu přebývají doklady, tak mi říkal že když je simson v originálním stavu, občas sem pro to jezdí němci a ti k tomu naše papíry nepotřebují... Cena za doklady mezi 1000 - 2000, jak kdy.

S papíry na pionýry už je to špatný, ale věřím tomu že i za těch 5 tisíc je někdo koupí... Přeci jen V nejsou uplně bez starostí...

Na jawamanii ale nedávno někdo psal tohle :

Citace:
Odhláška jako taková se dřív moc nepoužívala. Za minulého režimu stál přepis 350 Kčs (!!) a motorku jsi kolikrát koupil i levněji. Pro provozování ti stačila složenka od zaplaceného pojištění a na technickou se nejezdilo. Motorky šly z ruky do ruky bez přepisování (jen na "dobré slovo") a po revoluci postupně cestovali přes polňačky a lesy až do šrotu. Mnoho jich je ale pořád v registru a nějaké zrušení polopřevodů a depozitů se jich nedotklo.

Škoda, že tyto "živé-neživé" doklady je tak problematické vystopovat a oživit. Mám ale zkušenost s tím, že se stačí poptat znýmých, co kdysi motorky měli a zajít s nimi na úřad pro duplikáty TP. Za pár stovek tak můžete docela slušně "zbohatnout".


Za zkoušku to asi stojí..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 únor 2017, 15:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
Bubaaak píše:
Pokaždé to bylo z bazoše, s tím že napodruhé to prodával člověk co kousek od nás kšeftuje s jawama a má i krám s dílama - tomu jsem říkal že kdyby měl ještě v budoucnu další, že bych měl zájem. Když jsem se ho pak naposled ptal, jaktože mu přebývají doklady, tak mi říkal že když je simson v originálním stavu, občas sem pro to jezdí němci a ti k tomu naše papíry nepotřebují... Cena za doklady mezi 1000 - 2000, jak kdy.


Za cca 1500 doklady vezmu obratem (na cokoliv mimo SR50, s tim, ze bych potreboval jit naproti casovanim pokud jde o prevod resp. evidencku).

Bubaaak píše:
S papíry na pionýry už je to špatný, ale věřím tomu že i za těch 5 tisíc je někdo koupí... Přeci jen V nejsou uplně bez starostí...


Potkal jsem cloveka pred motoprodejnou a rikal mi, ze koupil na Jawa50/20 za 1500 zive doklady, dokonce v Praze... a ze si vybiral z vice nabidek. No ja mam jinou zkusenost ... proste cena vysoka, nebo cena vysoka a k tomu doklady neprevoditelne ("ale ORV a znacku mam ... jezdit s tim budete moct"). Uplne mne konsternovalo, ze jsem jeden cas obvolaval cele Jawy50 na papirech a u tech s normalni cenou (pod 10k) byly uplne VSECHNY s nejakou vadou zabranujici prevod.

Popravde receno mi to uz ale zacina byt jedno, ze mam motorku bez papiru, stejne jezdit na 10ti motorkach nebudu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 únor 2017, 09:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Všeho je dost a překupníků je ještě víc. Když máš prachy na prdeli a nespěcháš na koupi koupíš všechno a za poloviční ceny co jsou v inzerci. Když jsi nedočkavej zaplatíš. Pionýr a simson jsou téměř bezcenné stroje, kterých jsou furt plné stodoly.Jen tady se z toho dělá zbytečná ikona.Kyž to náhodou nějaký sběratel chce,vybere si pěknej kousek a zaplatího ho.Takových lidí i nabídek je minimum. Co je na simsonu který má 6-8 majitelů cenného??? nic totálně olítanej x krát stříkanej a většina dílů z polska číny a xx neodborných úprav a tuzing nesmyslů.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 únor 2017, 14:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
"Cenneho" na tom neni nic, ja se tim bavim (temi opravami, no a pak i jezdenim). Souhlasim s tim, ze Pionyru je hromada a neni problem koupit cokoliv co clovek potrebuje, akorat to moc nejde pres Bazos/Aukro. A skoro vsechno to je bez dokladu. Stejne tak souhlasim s tim, ze skoro vsechno co je v inzerci ma nejaky vetsi ci mensi problem. Ale z toho co jsem si vybral se vzdy povedlo slozit relativne originalni stroj, ktery fungoval v ramci moznosti dobre. Zejmena Babetty mi prijdou, ze jsou nesmrtelne. Ted' me ceka ten Simson SR50.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.066s | 16 Queries | GZIP : On ]