Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 20:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 21 únor 2016, 19:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Zdarec, co říkáte na tuto sadu? http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... NG-komplet ...... Je to čtyřkanál, počítaj tam i sací a výfukový kanály.

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 22 únor 2016, 16:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Zbytečně drahý.Dá se koupit samostatně válec s pístem,hlavu dáš orig z 50,sada těsnění se dá koupit od 35 kč,a ložiska s guferama ve speciálce na ložiska aj na celé moto za 200-250.Kliku dát orig na go a jsi na polovině.Karbec ANAL je uplně k hovnu ,zlatý BVF. Ale aby to jelo se 4 kanálem tak potřebuješ větší výfuk a min karbec 16n1-11 či jeho odvozeniny.Na spodek ten motor bude mrtvej.Bez primáru ze S70 (stálý převod21/62) to stejně bude jen přetočené, nenažrané a životnost nic moc oproti orig motoru.ideální přestavba je S70 tedy 70/2 :mrgreen: :mrgreen: Jestli ale trváš na 4 kánálu,dělá se 50/4, 60/4,70/4 záleží co od takto upraveného stroje čekáš.T

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 24 únor 2016, 22:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Takže upravit převody u spojky na 62:21 by pomohlo? Utáhne to vůbec? :D

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 25 únor 2016, 16:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Ano utáhne.Jsou to originální převody pro S70. ten byl z výroby samozřejmně dvoukanál a měl 16z kolečko.V této verzi má simson optimálně rozložený a dostatečný výkon,standartní tabulkovou spotřebu a dlouhou životnost.Není zapotřebí přetáčet motor za pomocí vícekanálových válců žádný další tuzing dílů(výfuk 32,laborování s karburátory)Vše stačí seriové včetně původní kliky která byla na obou typech jak s51 tak s70shodná. 8) 8) 8)

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 25 únor 2016, 17:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
To s tou klikou nevim, já mam origo 70 motor a mam tam tu seřízlou kliku.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 10:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Hanyho moc neposlouchej, sice basní hezky,ale často negativně ikdyž to nezkusil. Nejlepši je jit zrovna do 70/4 naco troškařit :D a nebo jen 70/2 taky supr vec :)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 14:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Hoši, tak co teda myslíte na tu 60/4.... Pomůže tomu ten spojkovej koš 62:21? 70ccm nechci... A 60/4 je bez úpravy bloků asi nejlepší ne? :D

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 17:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Nenapsal jsi co od toho hlavně čekáš. a jaké očekáváš přínosy a jaký mínusy které přestavba ponese jsou pro tebe ještě přijatelné.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 19:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
-80 km/h na rovince
-síla do kopce
-a aby najel alespoň 30 000

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 19:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 říjen 2013, 19:54
Příspěvky: 26
a to chces na sr50? To ti nikdy tolik nepojede....

_________________
Simson Sr50 1989 12V Go motoru-výbrus na 60, ložiska SKF, klika po repasi... Jinak origo
Simson S51 electronik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 20:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
To jsou ty malý kola až tak strašný? Vždyť teď jezdí z kopce 70.... (aspoň podle tachometru).....

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 21:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
nejvíc se tomu bude blížit provedení S70 tj dvoukanál.S orig výfukem a karbcem. chce to válec 70 a frézovat kartery cca 400 kč servis jakuba např,ale i levněji v jakékoliv zám dílně. V případě skútrů byla orig varianta sr80. 4 kanál 60 sice nebudeš muset frézovat kartery,ale primár tě stejně nemine,budeš muset dát min karb 16n1-11 a bez výfuku 32mm to prostě nepojede a i tak to bude na spoku chcíplejší. tyhle válce se prostě musejtočit jinak nejedou. nevím jaké bylo orig řetězové kolečko na sr 80,ale namontováním o zub většího kolečka s původním primárem bude motor víc přetočenej a bude to žrát!!.životnost 4 kanálu cca 5 tis na další go když jezdíš slušně. S51 převod do síly s70 a sr80 do rychla.Ale jak tu bylo psáno že tu moc rozumuju a nerozumím tomu. asi na tom něco bude začínám už senilnět...




















ti bude kecat tachometr

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 26 únor 2016, 21:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Prof732 píše:
-80 km/h na rovince
-síla do kopce
-a aby najel alespoň 30 000


tak na tyto požadavky je simson nesmysl a optimání volba mz150 a více

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 27 únor 2016, 10:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Hany26 píše:
Prof732 píše:
-80 km/h na rovince
-síla do kopce
-a aby najel alespoň 30 000


tak na tyto požadavky je simson nesmysl a optimání volba mz150 a více

Moje 70/4 tohle splňuje, a věřím tomu že by to splňovala i s originálním výfukem a karburátorem. A nevím kolikrát tu mám ještě psát že primární převod není nutnost, stejná změna se dá docílit i změnou sekundárního převodu. (až na to, že s každým zubem navíc tachometr měří s odchylkou 5%) :axed:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 27 únor 2016, 12:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Je to odzkoušeno výrobcem a prošlo to vývojem. Verze od výrobce mají vždy dlouhou životnost,optimálně rozložený výkon a malo spotřebu.každá úprava od standartu je vždy na úkor něčeho.Na žádném 4 kanálovém válci nenajedeš 30 000,na dvoukanále ano.Nejde o nic jen o peníze.Každý se musí rozhodnout jaké zápory spojené s přestvbou jsou pro něj snesitelné.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.145s | 16 Queries | GZIP : On ]