Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 13:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kúpa nového karburátora s51 ...60/2
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 14:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 květen 2013, 10:27
Příspěvky: 55
Bydliště: Dolný Ohaj, NR
Zdravím,
potrebujem kúpiť nový karburátor na môjho Simsona s51. Mám tam valec 60/2. Starý karburátor je 16N3-4. Dosť dlho mi haproval, teda nevedel som ho dobre nastaviť. Mohli by ste mi poradiť, aký karburátor si mám kúpiť? Videl som aj nejaký BING alebo Amal, sú tieto dobré?

_________________
s51:1990, 12V, 60/2, BVF 16N3-4, 72 tryska, strieborná metalíza, inak origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 14:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Kup 16N a nic neřeš :)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 16:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 květen 2013, 10:27
Příspěvky: 55
Bydliště: Dolný Ohaj, NR
OK, ja som chcel len vedieť, či sa niečo také aj oplatí kupovať.

//Edit: a Mám kúpiť ten čo tam aj bol alebo nejaký iný "model" ?

_________________
s51:1990, 12V, 60/2, BVF 16N3-4, 72 tryska, strieborná metalíza, inak origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 16:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Bing je kvalitnější a většinou na něj nemusíš vůbec šahat a často ladit, ale zase je mnohem dražší.
Anal, to jsou nejkvalitní levný "sportovní" karburátory, hodně lidem tečou, musíš je pořádně seřídit atd.
16N je jedno, jestli koupíš N1 nebo N3. Akorát s N1 to někomu líp chytá studený. Je to seriovej karbec, takže tam nemusíš nic dlouho ladit, jenom nastavíš volnoběh, sroubek od směsi a jedeš :)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 19:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
16n3-4 a 72 trisku a budeš spokojenej a to včetně spotřeby a kultivovanosti chodu. n1-11 je otevřenější ale taky žravější a nemá tak kultivovaný chod.Bing je fajn,ale zbytečně drahej a rozdíl nepoznáš.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 20:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Anal jsem neměl avšak jak řikal seldi je dost odbytý.
Bong jsem měl na 50, bohužel při startu mě štvalo že to mělo hrozne vysoké otáčky a když byl zahřátý zase chcípal. Svíčku jsem nemel nikdy hnedou. Jen furt černá a pramen oleje z výfucku. Možná tam bylo něco špatně,ale nevěděl sem co. Neustále žral i svíce.
TE sem si koupil repliku 16N3-4 trošku sem se musel pohrát s volnoběhem,ale již jede jak víno a sem velice spokojen,svíčka pěkná olej jen na kolenu malý pramínek.a za 600 kč i s poštovným

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Naposledy upravil frantazer dne 19 březen 2015, 07:01, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 21:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 květen 2013, 10:27
Příspěvky: 55
Bydliště: Dolný Ohaj, NR
Ďakujem každému za rady a skúsenosti :-) , teraz sa už omnoho viac viem o tých karburátoroch. Kúpim si teda 16N3-4 a skúsim tam dať 72 trysku a uvidím čo to spraví.
// Viete mi odporučiť nejaký dobrý slovenský obchod?

_________________
s51:1990, 12V, 60/2, BVF 16N3-4, 72 tryska, strieborná metalíza, inak origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 březen 2015, 21:53 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
Na 60/2 ti BVF N16 1-11 stačí.
Bing má 15 difúzor a je skôr vhodnejší na 50ku.
Amal19 je veľmi dobrý karburátor,(problémy s tečucími prírubami patrí už len medzi povesti a báje)medzi jeho prednosti patrí : krásny voľnobeh a dobrý a rovnomerný záťah.Veľké mínus si zaslúži za cenu náhradných dielov.
Ja som ho dával na 60/2 namiesto Binga. V tvojom prípade by som šiel do otvoreného BVFka N 1-11 ako ti odporúča Seldi

Chlapci riešime tu karburátor AMAL ,anal je niečo iné. :lol: :lol:

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 březen 2015, 21:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 květen 2013, 10:27
Příspěvky: 55
Bydliště: Dolný Ohaj, NR
Počkať, počkať, ak som to dobre pochopil, 16n1-11 je otvorenejsi ako 16n3-4 ? Som čítal, že s tým 16n1-11 pôjde lepšie "väčší" motor, ako napríklad 60ccm.

_________________
s51:1990, 12V, 60/2, BVF 16N3-4, 72 tryska, strieborná metalíza, inak origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 březen 2015, 21:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Je to stejný. Na N1 si můžeš akorát nastavit volnoběžnou směs bez toho, aby jsi musel sundat plombu :) N3 je akorát modernější konstrukce, takže to má takovej "hladší" chod na volnoběh a zaslepenej šroubek na nastavení volnoběžný směsi.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 březen 2015, 22:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 květen 2013, 10:27
Příspěvky: 55
Bydliště: Dolný Ohaj, NR
No o tej plombe by sme vedeli diskutovať :D , ja tam žiadnu nemám. Tak teda kúpim 16n3-4. Diky za rady.

_________________
s51:1990, 12V, 60/2, BVF 16N3-4, 72 tryska, strieborná metalíza, inak origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 březen 2015, 06:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak uz ji nekdo vyndal, ma bejt nahore na prirube u valce.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 březen 2015, 09:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Já sem si přes ten otvor dal čtvereček, aby mi tam nepadal bordel, nechtel sem tam zase cpat tu plombu zase. Ještě k tomu bingu u něj je dobré že ho nemusiš odšroubovat přirubu a jen povoliš šroubek a vysunes ho, při čisteni trysek ho ani nemusis sundavat oddelas dekl plovakove komory, a jen si ho natočíš na sebe :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.144s | 13 Queries | GZIP : On ]