Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Plná syntetika na zajetí 60/4
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=30647
Stránka 3 z 3

Autor:  Seldi [ 05 srpen 2014, 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plná syntetika na zajetí 60/4

Samozdřejmně, že se uplně zasere a pak to musíš čistit :D ale pár desítek kilometrů nato taky najedeš :D

Autor:  honzovo [ 05 srpen 2014, 11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plná syntetika na zajetí 60/4

To jsou mi teda veci. :D
Tak v tom pripade si autor nemusi delat starost s tim zajizdenim na nejaky extra synteticky racing olej. :)
Stejne je to dvoutakt a kdyz je poradne udelany vybrus valce a pist, tak to na normalni 2T olej vydrzi pri slusne jizde pri zajizdeni a kdyz je to udelane spatne, tak se to pridre i na nejaky extra olej.
Kasli na to, kdyz se neco chce rozbit, tak se to rozbije. :banging:

Autor:  Bubaaak [ 05 srpen 2014, 14:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plná syntetika na zajetí 60/4

SpArrKy píše:
Coxx_cz píše:
Já zajížděl na Bel-Ray Si7, první nádrž 1:20, od začátku jsem tomu dával celkem knedlík a ani jednou se nepřidřel. A pokud chceš fakt něco extra tak Denicol SYN100. Má homologaci pro závody ME.. :D A po vyježdění té jedné flašky syntetiky teď jezdím na Motul :)



Díky :))
Pro ostatní nikde jsem nepsal že to přidá výkon ;) máte živou představivost a akorat bunky na to ze se musite s kazdym hadat ja jen nechci novej válec přidřít a s m2t je velká šance že to přidřete (spousta lidi ma námitky ale já jezdím každý den do práce do kopců jako pra*e kdyz to tak reknu a nemuzu zajizdet nekde po rovinkách na třetinu plynu, a mít černej píst a koleno od minerálu taky to není ono, nevadí to ale čistý výplach je čistý výplach). M2t moc zasírá dle mého názoru (zkušenosti z pionýra a nejen mé že m2t je dobrý ale bez cisteni a kdyz clovek jezdi pod plynem tak po ohrati a to mi nevymluvíte ze s minerálem se motor ohřeje 2x tak rychlejc a topí celkově víc :D se muze pridirat a vubec pri redeni 1:50 a plnym plynu :)


Nejsi ty ten dobrák co nedávno na fb říkal jak M2T vyhoří už v přepouštěcích kanálech a jak maže 1:60 nějakym olejem za pětikilo protože na něj jezděj krosky?

Autor:  Ond3x [ 05 srpen 2014, 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plná syntetika na zajetí 60/4

Za 1. WW se letecké motory mazaly ricinovým olejem.... Klidně to pojede na vyjetý olej z auta prohnaný 1x filtrem.

Většina "argumentujících" v olejových diskuzích mele kraviny o M2T před 30 lety, vzpomíná na M6AD nebo na dělení minerální/polo/plně synteticé oleje. Mladí to vědí většinou od taty/dědy... Doba jde dál. Už je to vše pryč :wink:

Obecně se nedoporučuje střídat různé oleje jiných specifikací. Do motoru s najetýma 30tkm na M2T API TA je blbost nahrkat Repsol p*čo za 500. Udělá jiný film a může se zadřít.

Kupovaní lepšího oleje za 500litr vyrobeného z kosatek a namletých jednorožců tak může i uškodit :wink:

Autor:  Menfis_cz [ 05 srpen 2014, 17:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plná syntetika na zajetí 60/4

ja bych spíš měl strach jestli se to neodstředí v benzínu. Abys pak nejel na čistej benzín nebo v případě že to bude težší jen na ten olej :D

Autor:  Ond3x [ 05 srpen 2014, 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plná syntetika na zajetí 60/4

Zrovna ten ricinový olej s benzínem nedrží pohromadě, co si pamatuju :mrgreen:

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/