Simson v Iglů - Fórum https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
Plná syntetika na zajetí 60/4 https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=30647 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Seldi [ 05 srpen 2014, 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Plná syntetika na zajetí 60/4 |
Samozdřejmně, že se uplně zasere a pak to musíš čistit ale pár desítek kilometrů nato taky najedeš |
Autor: | honzovo [ 05 srpen 2014, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Plná syntetika na zajetí 60/4 |
To jsou mi teda veci. Tak v tom pripade si autor nemusi delat starost s tim zajizdenim na nejaky extra synteticky racing olej. Stejne je to dvoutakt a kdyz je poradne udelany vybrus valce a pist, tak to na normalni 2T olej vydrzi pri slusne jizde pri zajizdeni a kdyz je to udelane spatne, tak se to pridre i na nejaky extra olej. Kasli na to, kdyz se neco chce rozbit, tak se to rozbije. |
Autor: | Bubaaak [ 05 srpen 2014, 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Plná syntetika na zajetí 60/4 |
SpArrKy píše: Coxx_cz píše: Já zajížděl na Bel-Ray Si7, první nádrž 1:20, od začátku jsem tomu dával celkem knedlík a ani jednou se nepřidřel. A pokud chceš fakt něco extra tak Denicol SYN100. Má homologaci pro závody ME.. A po vyježdění té jedné flašky syntetiky teď jezdím na Motul Díky ) Pro ostatní nikde jsem nepsal že to přidá výkon máte živou představivost a akorat bunky na to ze se musite s kazdym hadat ja jen nechci novej válec přidřít a s m2t je velká šance že to přidřete (spousta lidi ma námitky ale já jezdím každý den do práce do kopců jako pra*e kdyz to tak reknu a nemuzu zajizdet nekde po rovinkách na třetinu plynu, a mít černej píst a koleno od minerálu taky to není ono, nevadí to ale čistý výplach je čistý výplach). M2t moc zasírá dle mého názoru (zkušenosti z pionýra a nejen mé že m2t je dobrý ale bez cisteni a kdyz clovek jezdi pod plynem tak po ohrati a to mi nevymluvíte ze s minerálem se motor ohřeje 2x tak rychlejc a topí celkově víc se muze pridirat a vubec pri redeni 1:50 a plnym plynu Nejsi ty ten dobrák co nedávno na fb říkal jak M2T vyhoří už v přepouštěcích kanálech a jak maže 1:60 nějakym olejem za pětikilo protože na něj jezděj krosky? |
Autor: | Ond3x [ 05 srpen 2014, 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Plná syntetika na zajetí 60/4 |
Za 1. WW se letecké motory mazaly ricinovým olejem.... Klidně to pojede na vyjetý olej z auta prohnaný 1x filtrem. Většina "argumentujících" v olejových diskuzích mele kraviny o M2T před 30 lety, vzpomíná na M6AD nebo na dělení minerální/polo/plně synteticé oleje. Mladí to vědí většinou od taty/dědy... Doba jde dál. Už je to vše pryč Obecně se nedoporučuje střídat různé oleje jiných specifikací. Do motoru s najetýma 30tkm na M2T API TA je blbost nahrkat Repsol p*čo za 500. Udělá jiný film a může se zadřít. Kupovaní lepšího oleje za 500litr vyrobeného z kosatek a namletých jednorožců tak může i uškodit |
Autor: | Menfis_cz [ 05 srpen 2014, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Plná syntetika na zajetí 60/4 |
ja bych spíš měl strach jestli se to neodstředí v benzínu. Abys pak nejel na čistej benzín nebo v případě že to bude težší jen na ten olej |
Autor: | Ond3x [ 05 srpen 2014, 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Plná syntetika na zajetí 60/4 |
Zrovna ten ricinový olej s benzínem nedrží pohromadě, co si pamatuju |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |