Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 12:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2014, 09:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
a teď vázně.výrobce v roce 83 když se sem začla simson dovážet doporučoval m6a,m2t za socíku bylo api -ta, a další obyč motorové oleje.
Dnes je nejhorší api-tb a to i to nejobyčejnější nejhorší druhy z řady m2t.To že koupíš sebelepší olej do benzínu ti prostě vůbec nic nepřidá,ale vůbec nic.Když dáš olej do vysoko obrátkových mototrů tak mazání kliky není zrovna ideální. Olej max do 100 za litr ostatní je už jen házení peněz do hazlu.je toho mraky M2T třeba od hekry,mogul ts,zde již zmiňovaný divinol,červené m2t a nejlíp vychází asi tohle. http://www.heureka.cz/exit/e-oleje-cz/6 ... 8/?z=5&p=3
ze všech olejů ti bude kapat z výfuku a v případě netěsnosti ti poteče po koleni.Je to prostě dvoutakt.Ani m2t už nehulí když se přesně namíchá a máš právně seřízený karburátor. Začni tím že seřídíš karbec,namažeš ložiska v kolech a řetěz a nafoukách správně kola.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2014, 11:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Jinak pokud někdo nechce aby mu tekl z vejfuku oej, at si předělá motor na 70tku :D :D s tou sem se nesetkal že by byla koncovka vejfuku od oleje :wink:

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2014, 14:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
já mám70/2 karbec n 3-4 a teče z něj jako z každýho obyč sifla. jo x kanály to asi jo to jsou takové prutokové ohřívače benzinu.ale to je kapitola sama pro sebe. Kdo chce spolehlivej stroj s trvanlivostí dá vždy 2 kanál.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2014, 15:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Mam 70/2 16N1 a taky mi teče trochu, ale to bude hlavně tim, že mixuju 1:40.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2014, 15:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
já mam dvě 70/4 a koncovka výfuku je suchá, ředím 1:50

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2014, 15:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Hany26 píše:
já mám70/2 karbec n 3-4 a teče z něj jako z každýho obyč sifla. jo x kanály to asi jo to jsou takové prutokové ohřívače benzinu.ale to je kapitola sama pro sebe. Kdo chce spolehlivej stroj s trvanlivostí dá vždy 2 kanál.

Jinak já s tou 70/4 jezdím za 2,5litru a jezdí už pár let naprosto spolehlivě, ted by měla mít najeto cca přes 7tis km. Nedávno jsem ze zvědavosti sundal válec a je jako kdybych ho tam včera dával, ještě jsou vidět stopy po honování a píst je krásnej čistej, pod kroužkama neni vidět že by byl opálenej, těsní to dobře.

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2014, 21:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 prosinec 2012, 20:48
Příspěvky: 52
Coxx_cz píše:
Já zajížděl na Bel-Ray Si7, první nádrž 1:20, od začátku jsem tomu dával celkem knedlík a ani jednou se nepřidřel. A pokud chceš fakt něco extra tak Denicol SYN100. Má homologaci pro závody ME.. :D A po vyježdění té jedné flašky syntetiky teď jezdím na Motul :)



Díky :))
Pro ostatní nikde jsem nepsal že to přidá výkon ;) máte živou představivost a akorat bunky na to ze se musite s kazdym hadat ja jen nechci novej válec přidřít a s m2t je velká šance že to přidřete (spousta lidi ma námitky ale já jezdím každý den do práce do kopců jako pra*e kdyz to tak reknu a nemuzu zajizdet nekde po rovinkách na třetinu plynu, a mít černej píst a koleno od minerálu taky to není ono, nevadí to ale čistý výplach je čistý výplach). M2t moc zasírá dle mého názoru (zkušenosti z pionýra a nejen mé že m2t je dobrý ale bez cisteni a kdyz clovek jezdi pod plynem tak po ohrati a to mi nevymluvíte ze s minerálem se motor ohřeje 2x tak rychlejc a topí celkově víc :D se muze pridirat a vubec pri redeni 1:50 a plnym plynu :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2014, 21:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
nejsem znalec z ústavu paliv a maziv.stačí si přečíst brožuru od toho mopedu.Tam je vše napsáno i jak zajíždět.Jestli to děláš jinak tak se nesmíš divit.Kdo maže oleji k tomu určenými a doporučenými výrobcem ve správném poměru,nikdy nezadře z důvodu oleje,ale nevhodným zacházení a zajížděním nebo něco špatně udělaného v motoru.To zasírání bych nepřeceňoval.Když dávkuješ olej přesně,a vše je seřízeno jak má být,tak tyto problémy odpadají.Výfuk každého dvoutaktu se musí jednou za x let prostě vyčistit.mě to vychází tak nejdřív po 4 letech.

první nádrž 1:25,pak 1:33 aspoň do 400 km a pak už standart na tom není nic složitého.prostě to nesmíš honit jak nadmutou kozu.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2014, 23:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Citace:
a to mi nevymluvíte ze s minerálem se motor ohřeje 2x tak rychlejc a topí celkově víc


Obrázek

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 08:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
a to jsi sehnal kde že motor na minerál topí 2x víc??

Jasně, motor na simsona je dělanej na obyčejný M2T, před pár lety na to jezdilo ještě většina simsonů a všechny jezděj, mam na jendom simsonu najeto 29tis bez výbrusu ježděno na M2T a jezdí furt.... motor chodí jak z praku... a že by hřál víc než jinej simson se kterym jezdim na polosyntetiku to se mi nezdá....


Nevim proč ty oleje tak řešíte, akorát si tím přiděláváte startosti, prostě tam nalej něco v adekvátní cenový relaci a neřeš to.

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
A jelo by to na slunecnicovy olej?
Obrázek

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
jasně, a dokonce by to za tebou vonělo jak z mekáče :D

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Nekdy v akci se da koupit do triceti korun za litr, tak to neni spatne, akorat asi misto bileho koure pujde nazloutly, aby si lidi nemysleli, ze ten Simson moci. :mrgreen:

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Bude to kouřit normálně bíle. Lili jsme to do trabanta, než šel na šroták a krásně to voní jako hranolky.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Husty :barney: a ten motor si krasne prede, neskube, drzi volnobeh?

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.316s | 13 Queries | GZIP : On ]