Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 19:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Samozdřejmně, že se uplně zasere a pak to musíš čistit :D ale pár desítek kilometrů nato taky najedeš :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 11:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
To jsou mi teda veci. :D
Tak v tom pripade si autor nemusi delat starost s tim zajizdenim na nejaky extra synteticky racing olej. :)
Stejne je to dvoutakt a kdyz je poradne udelany vybrus valce a pist, tak to na normalni 2T olej vydrzi pri slusne jizde pri zajizdeni a kdyz je to udelane spatne, tak se to pridre i na nejaky extra olej.
Kasli na to, kdyz se neco chce rozbit, tak se to rozbije. :banging:

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 14:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
SpArrKy píše:
Coxx_cz píše:
Já zajížděl na Bel-Ray Si7, první nádrž 1:20, od začátku jsem tomu dával celkem knedlík a ani jednou se nepřidřel. A pokud chceš fakt něco extra tak Denicol SYN100. Má homologaci pro závody ME.. :D A po vyježdění té jedné flašky syntetiky teď jezdím na Motul :)



Díky :))
Pro ostatní nikde jsem nepsal že to přidá výkon ;) máte živou představivost a akorat bunky na to ze se musite s kazdym hadat ja jen nechci novej válec přidřít a s m2t je velká šance že to přidřete (spousta lidi ma námitky ale já jezdím každý den do práce do kopců jako pra*e kdyz to tak reknu a nemuzu zajizdet nekde po rovinkách na třetinu plynu, a mít černej píst a koleno od minerálu taky to není ono, nevadí to ale čistý výplach je čistý výplach). M2t moc zasírá dle mého názoru (zkušenosti z pionýra a nejen mé že m2t je dobrý ale bez cisteni a kdyz clovek jezdi pod plynem tak po ohrati a to mi nevymluvíte ze s minerálem se motor ohřeje 2x tak rychlejc a topí celkově víc :D se muze pridirat a vubec pri redeni 1:50 a plnym plynu :)


Nejsi ty ten dobrák co nedávno na fb říkal jak M2T vyhoří už v přepouštěcích kanálech a jak maže 1:60 nějakym olejem za pětikilo protože na něj jezděj krosky?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 17:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Za 1. WW se letecké motory mazaly ricinovým olejem.... Klidně to pojede na vyjetý olej z auta prohnaný 1x filtrem.

Většina "argumentujících" v olejových diskuzích mele kraviny o M2T před 30 lety, vzpomíná na M6AD nebo na dělení minerální/polo/plně synteticé oleje. Mladí to vědí většinou od taty/dědy... Doba jde dál. Už je to vše pryč :wink:

Obecně se nedoporučuje střídat různé oleje jiných specifikací. Do motoru s najetýma 30tkm na M2T API TA je blbost nahrkat Repsol p*čo za 500. Udělá jiný film a může se zadřít.

Kupovaní lepšího oleje za 500litr vyrobeného z kosatek a namletých jednorožců tak může i uškodit :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 17:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 listopad 2009, 20:06
Příspěvky: 477
Bydliště: Růžová
ja bych spíš měl strach jestli se to neodstředí v benzínu. Abys pak nejel na čistej benzín nebo v případě že to bude težší jen na ten olej :D

_________________
Simson S51 Enduro 12V, r.v. 1989, najeto 26000km, Vmax 60km/h, prostě klasika no comment
Úžasná houslistka Lindsey Stirling: http://youtu.be/6yfAEtUgZHs


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Plná syntetika na zajetí 60/4
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2014, 17:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Zrovna ten ricinový olej s benzínem nedrží pohromadě, co si pamatuju :mrgreen:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.155s | 13 Queries | GZIP : On ]