Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 11:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 19:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 leden 2011, 15:07
Příspěvky: 100
Bydliště: Dedačov
Túto tému som vytvoril naschvál nielen pre seba ale aj pre ostatných, ktorí nad niečím takým uvažujú.Predsa tu o tom nieje presne veľa popísaného.
Momentálne uvažujem o kúpe tohto valca http://rzt.de/index.php?page=shop.produ ... &Itemid=29
len potrebujem vedieť niekoľko vecí.
Je možné s ním ísť na bežnú premávku ?
Potrebujem iné koleno výfuku,presnejšie tú maticu na prišrubovanie kolena na valec ?
Bude vôbec možné ho vložiť to kárterov, ktoré boli pôvodne na 50ccm valec a momentálne sú na 70ccm valec, počítam s tým,že by som dal znova vyfrézovať dosadaciu plochu na ten priemer, len či by to bolo možné dať vyfrézovať.
A čo by som k tomu ešte potreboval dokúpiť k valcu ?
( Karbec už mám nový 21mm momentálne, kľuku mám menenú za 70ccm s japonskou výrobou(kvalitka) a ložiska mám na ťažkú záťaž, a výfuk tiež by nebol problém.)
Plus ako by to bolo s výbrusmi v budúcnosti ?

_________________
Simson S51 Enduro 70ccm
Po čase bude: Nový motor 70/3/3M by FK-Racing, RZT44SP, RZT 5QLONG, RZT vnútorný vzduchový filter, RZT 6-lamelová spojka, S70-Spojkový kôš,VAPE, SKF ložiská+VITON WEDIRI guferá, Blok celý nový, amal21,NHK B8HS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 20:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
No jestli je premávka technická prohlídka tak to bude nejspíš bezproblémové. Kartery budeš muset na 100% vybrousit a myslim, že i možná bude muset na ně navářet. Vejfuk tam bude pasovat tenhle ale 28mm koleno+ nějakej levnej ladák, nebo origo ti zabije potencionál toho válce čili bych ti doporučil přinejmenšim tohle http://www.akf-shop.de/rennauspuff-rzt- ... se/a-6222/ nebo neco na tenhle způsob. Pak budeš potřebovat klapku+hrdlo (přírubu) ke karburátoru. A s výbrusem to bude OK

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 21:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Premavka je provoz , ale tam problém nebude. Výfuk viz tadeo. Máš tam napsaný že vložka je 55mm , na 70ccm tam máš 50mm, nevím na kolik frézoval stepus kterej má 49mm vrtání (v odkazu je 49,5) ale mam pocit že někde měl fotky že se profrézoval skrz, to ti řekne on. Jinak taky tam máš napsaný že je k němu doporučen 24-28mm karburátor ;) Výbrusový písty na to u RZT jsou k dostání takže bez problému... Jinak všecho i ty klapky s přírubama najdeš na tom webu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 21:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
len pre príklad, dolož pár drobných

Kód:
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/23210870/HONDA-125R-MTX.php


ak máš prachy navyše a potrpíš si na simsona tak prečo nie, ale rátaj s tým, že ked vynahánaš simsona aby išiel cez 100 tak budeš mat nový zásadnejší problém. Tie brzdy z roku tri ti to neubrdia a kostra sa bude krutit ako had.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 21:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Když jsou brzdy ok tak to bude brzdit na pohodu a rám se lehounce bude kroutit minimálně. Nebude to první ani poslední člověk kterému sim pojede přes 100km/h!

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 21:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 květen 2011, 13:54
Příspěvky: 85
Bydliště: Rataje (u kroměříže)
koudak94 píše:
Túto tému som vytvoril naschvál nielen pre seba ale aj pre ostatných, ktorí nad niečím takým uvažujú.Predsa tu o tom nieje presne veľa popísaného.
Momentálne uvažujem o kúpe tohto valca http://rzt.de/index.php?page=shop.produ ... &Itemid=29
len potrebujem vedieť niekoľko vecí.
Je možné s ním ísť na bežnú premávku ?
Potrebujem iné koleno výfuku,presnejšie tú maticu na prišrubovanie kolena na valec ?
Bude vôbec možné ho vložiť to kárterov, ktoré boli pôvodne na 50ccm valec a momentálne sú na 70ccm valec, počítam s tým,že by som dal znova vyfrézovať dosadaciu plochu na ten priemer, len či by to bolo možné dať vyfrézovať.
A čo by som k tomu ešte potreboval dokúpiť k valcu ?
( Karbec už mám nový 21mm momentálne, kľuku mám menenú za 70ccm s japonskou výrobou(kvalitka) a ložiska mám na ťažkú záťaž, a výfuk tiež by nebol problém.)
Plus ako by to bolo s výbrusmi v budúcnosti ?

Potřebuješ toho hodně novýho do motoru a to nemluvím o zápalování vape za 200eur,rozpočet zruba tak 800-1000eur skoro všechny díly v motoru musí být nové jinak se ti to po pár kilometrech rozpadne!! Vím očem mluvím....
jinak kartery vyfrézovat na 55mm

_________________
červený s 51 enduro motard
90/2 11hp od RZT. shit long 5Q,klika 46sp.zlatej primár s70,14Z, RZT 5lamel spojka,amal21,výfuk RZT enduro. Po rovině 90-95km/h dle povětrnostních podmínek :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 21:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
No tak určitě budeš potřebovat: kliku,pružinu 1,8 do spojky nebo 5ti lamelovou spojku pka bych doporučil i jinej primární a sekundární převod, zápalko ale to koukám, že ho scháníš, a asi by byl i větší karburátor. To je myslim tak všechno. U motoru se samozřejmě změnší životnost ale nerozpadne se ti to po pár km. :D

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 22:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Lunek51: To se tu neříká :mrgreen: Že za ty prachy koupí už prakticky normální menší motorku a ne kroutícího se hada co nebrzdí a nemá žádnou živtnost :mrgreen:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 22:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Ond3x píše:
Lunek51: To se tu neříká :mrgreen: Že za ty prachy koupí už prakticky normální menší motorku a ne kroutícího se hada co nebrzdí a nemá žádnou živtnost :mrgreen:


za vyššie spominanych 1000eur má už použitelné auto. za 300eur pekneho simsona. Ak niekto jazdí nejaké simson preteky alebo totál fanatik a má neobmedzený budget tak prečo nie, ale pre bežnú vzorku majitelov simsona je toto totál neekonomická úprava. To už skorej by som šáhol po motore z inej motorky.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 22:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 leden 2011, 15:07
Příspěvky: 100
Bydliště: Dedačov
Zatiaľ ďakujem za rady. Mne ani tak o rýchlosť nejde. Proste cesta zo školy a popritom dvihnúť ho na zadne a predbehnúť blbý skútrik.
Všade teraz čítam, že dobre valce sa ťažko zháňajú a u RZT mám podľa mňa istotu, že za euriky z letnej brigády bude hodne muziky. Keby som nebral tento válec, tak by som sa snažil zohnať niečo od FK ( dôverujem mu). Ako si spomínal, motor z inej moto ?? Bol by nejaký válec, ktorý by tam pasoval, mal objem 70ccm a vyzeral by podobne ako simson valec ??

_________________
Simson S51 Enduro 70ccm
Po čase bude: Nový motor 70/3/3M by FK-Racing, RZT44SP, RZT 5QLONG, RZT vnútorný vzduchový filter, RZT 6-lamelová spojka, S70-Spojkový kôš,VAPE, SKF ložiská+VITON WEDIRI guferá, Blok celý nový, amal21,NHK B8HS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 22:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Teď se vyrojí banda 125ccm skůtrů a ty jedou v klidu stovku. Ty si už moc nezapředjíždíš :alright:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 07 březen 2013, 23:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
koudak94 píše:
Zatiaľ ďakujem za rady. Mne ani tak o rýchlosť nejde. Proste cesta zo školy a popritom dvihnúť ho na zadne a predbehnúť blbý skútrik.
Všade teraz čítam, že dobre valce sa ťažko zháňajú a u RZT mám podľa mňa istotu, že za euriky z letnej brigády bude hodne muziky. Keby som nebral tento válec, tak by som sa snažil zohnať niečo od FK ( dôverujem mu). Ako si spomínal, motor z inej moto ?? Bol by nejaký válec, ktorý by tam pasoval, mal objem 70ccm a vyzeral by podobne ako simson valec ??



pokial viem tak plug and play nepasuje na simsona z nicoho valec. ale da sa vselico uz som videl blazna co spravil dvojvalec do motorky z tatrovackej V8micky

Počuj nič v zlom ale nezdá sa ti ani trošku nezmiselné narvat len do motora viac penazí než má celá motorka hodnotu? Za pár rokov presadnes na auto, alebo na vecsiu moto a tie upravy co urobíš na simsone ti nikto nezaplatí jedine že by si to rozsekal na diely a rozpredal. Ked sa ti vrati polovica tak budeš rád.

Za tie prachy čo do toho narveš + cena simsona máš mašinu z ktorou skutre určite utreš.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 08 březen 2013, 12:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 leden 2011, 15:07
Příspěvky: 100
Bydliště: Dedačov
Auto v podstate už mám, ale simson je vášeň, ktorá ma chytila a už ma nepustí. Už aj tak som do neho vložil cez 700 € a to nepočítam cenu za akú sme ho kúpili s otcom. Aj tak by som najradšej zohnal nejaký valec 70-80ccm a dal ho upraviť k firesnekovi, keby mohol.

_________________
Simson S51 Enduro 70ccm
Po čase bude: Nový motor 70/3/3M by FK-Racing, RZT44SP, RZT 5QLONG, RZT vnútorný vzduchový filter, RZT 6-lamelová spojka, S70-Spojkový kôš,VAPE, SKF ložiská+VITON WEDIRI guferá, Blok celý nový, amal21,NHK B8HS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 08 březen 2013, 14:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Takk se s nim spoj a domluv... Valec treba ani shanet nemusis, kdyz mas dost penez je tu i moznost vyroby novy vlozky jako to ma od nej prave stepus... ( http://valec823.rajce.idnes.cz/Nejakej_simson/ )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RZT SVI 90 R
PříspěvekNapsal: 08 březen 2013, 15:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Když je vášeň tak ho nenič a neprodávej a kup si za ty prachy velkou MZ. Pojede ti to lepší a rychleji :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.116s | 13 Queries | GZIP : On ]