Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 06:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tmel Paulin
PříspěvekNapsal: 22 březen 2012, 17:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
jo ten je dobrej

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tmel Paulin
PříspěvekNapsal: 28 červenec 2014, 20:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 červenec 2014, 08:50
Příspěvky: 6
Bydliště: slovensko
Hmmm som nasiel toto
Tmel Paulín
podrobný popis: Je to silikonové lepidlo na motory (někdy také tekuté těsnění).Prostě se nanese tmel,smontuje se to,

zkušenosti: Tahle tuba vystačí nejméně na 4motory,v případě že tam tohe nebudete lejt v metrových vrstvách.Oprav

Dle slov zákazníka Toňase:Paulin je ta nejlepší věc na motor.To tam naneseš,necháš 5-10 min zaschnout a pak přiložíš druhý karter.Pak poutahuješ všechny šroubky a až budou všechny pořádně utáhli tak to necháš asi 30min na pokoji a pak ten paulin co vylezl mezi kartery normálně hadrem vydrolíš i z zrukou,ze stolu to jde taky nádherně, stačí potom chvíli jezdit hadrem a je to dole.



Použití:

• motorové a převodové skříni osobních a nákladních automobilu, zemědělské techniky, obráběcích strojů, lokomotiv, lodních motoru, …..

• turbíny a olejové transformátory

• lepení novodurových odpadu ve stavebnictví (stále pružný spoj)

• zajištění těsnosti bezdušových pneumatik při montáži na nekvalitní ráfek

Paulin – je stále pružný tmel nahrazující klasická těsnění, odolává mechanickému i tepelnému pnutí různorodých materiálu. Je zvláště vhodný pro těsnění převodových a motorových skříní.


Barva : matová černá
Konzistence : vhodná k nanášení štetcem
Specifická hmotnost: 1,2 – 1,3 kg/dm
Teplotní odolnost: -30°C – 180°C
HEM-343-B-28.3.90


Charakteristika:
Tekutá suspenzní pasta dobre roztíratelná štetcem. Po aplikaci na cisté odmaštené plochy zasychá v závislosti na tlouštce nánosu behem 10 minut. Po zaschnutí jej lze z povrchu snadno sejmout ostrým predmetem.


Odolává proti úniku:
Nafty, prevodových a motorových oleju, chladící kapaliny, louhum, kyselin a dalších kapalin s výjimkou organických rozpouštedel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.136s | 13 Queries | GZIP : On ]