Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 květen 2024, 22:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 17:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Čau, tak před 2 měsícema sem koupil Simsona S51. Ten týpek co mi ho prodával říkal, že je tam udělanej čerstvej výbrus na 70 ccm. Je to možný.. ???
Mě se to moc nezdá... :idea:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 17:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Můžu jezdit se spolujezdcem když mam na výbrus najeto tak 50km.. ??? 8)
nebo ho radši nemam trápit.. ?

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 17:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
Peetr píše:
Čau, tak před 2 měsícema sem koupil Simsona S51. Ten týpek co mi ho prodával říkal, že je tam udělanej čerstvej výbrus na 70 ccm. Je to možný.. ???
Mě se to moc nezdá... :idea:


Vybrus na 70ccm? To je pekna kravina vybrsu se da udelat na 60ccm. A nebo tam mas 70ccm valec.

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 17:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Sails píše:
Peetr píše:
Čau, tak před 2 měsícema sem koupil Simsona S51. Ten týpek co mi ho prodával říkal, že je tam udělanej čerstvej výbrus na 70 ccm. Je to možný.. ???
Mě se to moc nezdá... :idea:


Vybrus na 70ccm? To je pekna kravina vybrsu se da udelat na 60ccm. A nebo tam mas 70ccm valec.


presne tak origo valec moze byt vybruseny max na 65ccm ajto je uz dost extrem potom je uz len 70ccm valec a pre ten uz treba prevrtat aj kartery

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 17:45 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Peetr píše:
Můžu jezdit se spolujezdcem když mam na výbrus najeto tak 50km.. ??? 8)
nebo ho radši nemam trápit.. ?

No hlavně musíš dávat pozor na teplotu. Z kopce nejezdit se zařazeným stupněm. Nejlépe motor z kopce vypínat, aby se ochladil. Dávat dostatek oleje. Minimálně 1:33 a minimálně kvalitní minerál. Předem říkám z vlastní zkušenosti. Pokud tu teplotu hlídat nebudeš, tak buď v horším případě přidřeš nebo v lepším ti budou cinkat kroužky jako mě. Čili fakt to není sranda. To větší množství oleje také zlepšuje chazení, stejně jako bohatší směs, která by tam měla být teď nastavená. Po zajetí nutno ubrat.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Jak si to myslel s tou nastavenou směsí.. ??? [/img][/list][/list]

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Mě se to taky zdála kravina. Protože válec je tam standart.

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:12 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Peetr píše:
Jak si to myslel s tou nastavenou směsí.. ??? [/img][/list][/list]

Na zajíždění se nastavuje bohatší směs, aby se motor lépa chladil.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Martin píše:
Peetr píše:
Jak si to myslel s tou nastavenou směsí.. ??? [/img][/list][/list]

Na zajíždění se nastavuje bohatší směs, aby se motor lépa chladil.


A to se někde nastavuje nebo to jenom záleží na tom jakej použiju poměr benzin : olej .. ??

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:51 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Peetr píše:
Martin píše:
Peetr píše:
Jak si to myslel s tou nastavenou směsí.. ??? [/img][/list][/list]

Na zajíždění se nastavuje bohatší směs, aby se motor lépa chladil.


A to se někde nastavuje nebo to jenom záleží na tom jakej použiju poměr benzin : olej .. ??

To tu motáš dvě věci dohromady. Bohatost směsi je, jaké množtsví směsi(u dvoutaktu benzín s olejem) se nasaje v karburátoru do nasávaného vzduchu. Jinak řečeno, jak moc je vzduch opouštějící karburátor nasycen směsí.
Bohatost směsi se nastavuje v karburátoru polohou jehly.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Martin píše:
Peetr píše:
Martin píše:
Peetr píše:
Jak si to myslel s tou nastavenou směsí.. ??? [/img][/list][/list]

Na zajíždění se nastavuje bohatší směs, aby se motor lépa chladil.


A to se někde nastavuje nebo to jenom záleží na tom jakej použiju poměr benzin : olej .. ??

To tu motáš dvě věci dohromady. Bohatost směsi je, jaké množtsví směsi(u dvoutaktu benzín s olejem) se nasaje v karburátoru do nasávaného vzduchu. Jinak řečeno, jak moc je vzduch opouštějící karburátor nasycen směsí.
Bohatost směsi se nastavuje v karburátoru polohou jehly.


Aha.. tak to sem nevěděl. A do jaký polohy bych jí měl teda nastavit? :wink:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Peetr píše:
Martin píše:
Peetr píše:
Martin píše:
Peetr píše:
Jak si to myslel s tou nastavenou směsí.. ??? [/img][/list][/list]

Na zajíždění se nastavuje bohatší směs, aby se motor lépa chladil.


A to se někde nastavuje nebo to jenom záleží na tom jakej použiju poměr benzin : olej .. ??

To tu motáš dvě věci dohromady. Bohatost směsi je, jaké množtsví směsi(u dvoutaktu benzín s olejem) se nasaje v karburátoru do nasávaného vzduchu. Jinak řečeno, jak moc je vzduch opouštějící karburátor nasycen směsí.
Bohatost směsi se nastavuje v karburátoru polohou jehly.


Aha.. tak to sem nevěděl. A do jaký polohy bych jí měl teda nastavit? :wink:
normálně má být myslím na druhém zářezu shora, tak ji dej na třetí. taky si zkontroluj hladinu v karburátoru, má taky vliv na bohatost.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
zaklad je aby jsi to zajizdel na poradnej olej a ne na zadny M2T proste na tomhle nesetri a kup poradnej olej

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
mirek999 píše:
zaklad je aby jsi to zajizdel na poradnej olej a ne na zadny M2T proste na tomhle nesetri a kup poradnej olej
m2t rozhodně ne . Na druhou stranu se nedoporučuje plná syntetika, nedávno jsem četl článek o zajíždění , kde uváděli , že je známo dost případů , kdy po zajíždění na plnou sync. se motor třeba i po ujedí 5000km zadřel , ůdajně proto, že díly si pořádně nesednou. Při zajíždění je opotřebení žádoucí , aby došlo k vzájemnému slícování částí. nejlíp uděláš , když tam dáš kvalitní minerál a později uděláš dekarbonizaci a přejdeš na nějakou polosync.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
mirek999 píše:
zaklad je aby jsi to zajizdel na poradnej olej a ne na zadny M2T proste na tomhle nesetri a kup poradnej olej


Hele, když sem přišel v Plzni do takovýho ,,autorizovanýho" shopu na tyhle motorky a řekl sem že potřebuju nějakej kvalitní olej na záběh výbrusu, prodavačka mi přinesla takovou lahvičku 0,5l za 60Kč. Že prej to je na záběh to nejlepší. Že prej s tim mají dobrý zkušenosti. Tak sem to koupil, ale zjistil sem že to taky vyrábí M2T. Tak sem doma trochu odlil a srovnal sem to s klasickym M2T, kterej prodávaj na každej benzínce. To co jsem koupil mělo takovou medovou barvu, ale za to ten obyč. M2T byl jako kdyby to byl přefiltrovanej olej z tatry... :lol:
Byl sem docela překvapenej... :wink:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.130s | 10 Queries | GZIP : On ]