furt ležet?
nene
ono stačí poradne udelat GO motoru, dotáhnout zápalko (a hlavne si ho taky spravne nastavit) seřídit karbec, no a pak už jezdim bez poruch (sem tam se uleje svicka).. i kdyz, ted nedávno se mi stala ta nehoda s ojnici (za to ale pinda nemuze..
taky svarovat ojnici no boze to je nápad ichtyla (predchoziho majitele)) a jeste se mi taky tak pred tremi dny na vytocenou dvojku rozpulil retez (retez drhl o dlouhej sroub (ze ja ho tam daval..) tak vypadla spojka retezu) a ten retez, jak byla ta dvojka vytocena, se škubl hezky u přepážku mezi sekundárem a zápalkem a vylomil kousek přepážky a pohnul se zápalkem.. a ono to zaclo strilet (ale postupne.. takze jsem si jeste v pohode dojel do skoly ale ze skoly uz sem musel stat na prakovisti a hledat pricinu proc nechce jet.. nastesti sem domu dojel
) až na ty absurdní poruchy, díky unavě stareho materiálu a lidske hlouposti, je to spolehlivy...
prostě je to o tom, kdo si to umí jak spravit
jestliže si někdo stěžuje, že mu to nejezdí a je pak na fichtla nas.anej, tak je to čistě chyba té osoby, co na tom jezdí
taky fichtl není žádnej mladík (teda aspon ta má 555) takže se celkem dá očekávat, že před 50 lety byla ta uroven výroby o neco více pozadu (plus komunistická ČSSR takže se vývoj takřka zastavil a jawa šla do kytek), než období výroby S51 (vyspělejší něměcko), takže se sem tam vyskytne nejaká muška.. ale když se ty všechny mušky vychytaj, je to parádni stroj.. a když vezmete vpotaz, že ta 555 stačí i na novodobé skůtry (nechme stranou otevřené aprilie, malaguti, piagia atd.. i když jeste sem zandyho takovyho skutra nepotkal tak nevim jak jsem na tom hur) tak je to proste dobrej stroj..