Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2021, 17:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Itálie 2013 průběh cesty
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013, 18:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 leden 2009, 20:09
Příspěvky: 590
Bydliště: dolní ředice okr.pardubice
Kluci fakt super výlet smekám před vámi.

_________________
Moto1:simson sr60 před kompletní renovací
Moto2:simson s60enduro

s61/2 enduro, reso 32mm,snížená hlava od Fk-racing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Itálie 2013 průběh cesty
PříspěvekNapsal: 08 září 2013, 18:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Den 0 Pátek 16.8 Lomnice n. Pop - Benátky n. Jiz

Cca v 18:OO vyrážíme k winiemu , po deseti kilometech si vzpomínám že nemám kliče od kastlíku zelenýho simsona. Usnesli jsme se že je nebudem potřebovat tak jedem dál. Dorážíme kolem osmý.

Den 1 Sobota 17.8 ,Benátky n. Jiz - Gleisenberg , http://goo.gl/maps/77rrC

Okolo 10. hodiny odjíždíme z Benátek směrem na Mělník a dál na Slaný, ve slaným dáváme u pumpy přestávku a zjišťuju že díky ledabylému uchycení brašen se jedna prodřela o kolo. Upravujeme uchycení a pokračujeme na Plzeň, asi 10km před plzní přichází stížnost že červený simson nějak nechce jet, tak měníme svíčku. Projíždíme plzní směrem na domažlice, zhruba 50km od hranic se dozvídám že spojka v červeným simsonu je prý hotová, projíždím se po parkovišti a uznávám - po každém přeřazení proklouzne, jinou ssebou nemáme. Rozhodujem se že po cestě se uvidí a jedem dál. Před hranicemi stavíme u pumpy a dozvídám se že v červeným sismonu něco bouchlo a zvoní a netáhne. Sundávám výfuk a kanálem vidím rozštípaný druhý kroužek. Nejdřív si myslím že stačí vyměnit kroužky, pak si ale všímám že chybí jeden zámek kroužku. Dáváme náhradní válec s pístem neznámého původu, nedáváme mu šance na dojetí ale říkáme si že třeba v německu seženem píst do původního válce. Jedem dál, přejíždíme hranice, chceme jet na Cham ale bloudíme, dojíždíme do městečka kde zastavujeme poblíž hospody načež místní se hned začínají zajímat a zvou nás na pivo. Po dlouhých debatách nám říkají že 500m za rohem můžem postavit stan takže nakonec zůstáváme. Pivo maj až překvapivě dobrý :D

Den 2 Neděle 18.8 , Gleigenberg - Markt Schwalben , http://goo.gl/maps/8Vbx5

Ráno vyrážíme, hledáme krám kde bysme koupili něco k jídlu , neúspěšně. V prvním větším městě (Cham) hned bloudíme a motáme se, nakonec nějak trefujem. Najednou u silnice hospoda kde vidím stát staršího Zundappa 50, tak zastavujeme a ptám se majitele jestli neví kde sehnat spojku na simsona. Posílá nás do 500m vzdálený osady, kde nic nenacházime, po chvíli ale přichází mladší pán a ptá se co potřebujem. Zve nás k sobě , říká že v Chamu, 20km zpátky je Simson krám, jenže je neděle a my potřebujem jet. Hledá na netu díly nebo servisy, jeden servis je v Mnichově kam nechcem zajíždět, druhý by byl přijatelnější, stačilo by trochu změnit trasu, jenže má dovolenou. Po několika hodinách pokračujem, ve větším městě stavíme s úmyslem sehnat jídlo - marně, všechny krámy v neděli zavřený a na benzínkách mají akorát mouku a okurky. Odpoledne hledáme místo ke koupání marně. V menším kopci najednou vidím v zrcátku že druhý simson stojí, vracím se a prý kaput, i s kvaltem jde normálně bez odporu tlačit. Už jsem měl katastrofický scénáře že něco prasklo v převodovce, naštěstí se jen protočil střed sek. kolečka. Navečer dojíždíme do města Markt Schwalben, kde se rozhodujeme co dál. Nakonec si dáváme pizzu , a když už za tmy hledáme místo na spaní kolem nás proletí Simson Schwalbe a ukazuje ať zajedem na parkoviště. Kluk v našem věku , říká že odněkud jel, a když viděl to zadní světlo hned věděl o jakou motorku jde :D Říká že jsme blázni v dobrym slova smyslu, že o něm si kamarádi myslí že je magor už když na tom jede do Mnichova. Ptám se ho na spojku, říkal že druhý den by někomu zavolal ale až kolem poledne, což je pro nás zase pozdě. Nakonec se ptám kde přespat, tak nám ukazuje staré vyhořelé tenisové hřiště.

Den 3 Pondělí 19.8 Markt Schwalben - Krun http://goo.gl/maps/h7k9I

V noci pršelo , takže balíme mokrý stan a jdem konečně nakoupit něco k jídlu do normálního krámu. Pokračujem v cestě , počasí nevypadá dobře. Nakonec jedem asi hodinu v dešti, potom kempíme zhruba dvě hodiny pod mostem. Po tom co ustává déšť jdem nakoupit a pokračujem. Po cestě potkáváme prvního a jediného S51. V Lengries zastavujeme u motoservisu a ptáme se na spojku, říkal že by se musela objednat a byla by tam druhý den, že skladem to tam nikdo nemá. Pokračujem, zase začímá pršet tak zalézáme do aut. zastávky kde jsme možná 4 hodiny, furt prší. Nakonec přestává a vyrážíme, jedem kolem nádhernýho jezera, škoda že se akorát stmívalo. Nakonec stavíme v městě poblíž hranic, po chvíli k nám přichází paní a ptá se co potřebujeme, byla tam z infocentra tak nám nakonec řekla že poblíž je kemp, a říká že zítra by počasí mělo bát lepší. Do kempu ale nemůžem trefit, tak nakonec jedem asi 5km alpskou cyklostezkou po značkách, do kempu přijíždíme zezadu, kdybysme si tam rozložili stan ani by o nás nikdo nevěděl :D

Den 4 Úterý 20.8 Krun - Passo Stelvio http://goo.gl/maps/hEDnc

Ráno zjišťujeme že kemp je velmi luxusní, takže když už za to zaplatíme dávám si vanu, nakonec chtěli asi 24 eur dohromady což šlo. V noci pršelo a bohužel jsme postavili blbě stan takže všechny věci durch. Ale po zbalení vyjíždíme směrem na rakousko, po těsně za hranicemi mi simson škytá a nehce moc jet, jsem přesvědčený že se neodvzušňuje nádrž a nedotká benzín , jsem označen za idiota že to není možný... Měníme si navzájem víčka a problém už se nevyskytl. V Lermoos uhýbáme blbým směrem, takže po chvíli státovky sjíždíme na pravý aplský cesty a táhnem se kilometry a kilometry na jedničku do kopců. Ten výhled a ty sjezdy za to však stojí. Udělali jsme si super zajížďku ( viz mapa). V jednom kopci nás s troubením předjížděla motorka s hradeckou SPZ. Nakonec se lépe dívám do mapy a tak jedem po státovce která moc stoupání nemá. Před hranicí rakouska a itálie jsme u hospody zahlédli panelku 250 ale nechtělo se nám vracet pro fotku. Jedem dál, v itálii se nakonec přece jen rozhoduji pro průjezd přes livigno (město v alpách - bezcelní zóna) a tak děláme osudovou chybu, že zabočujeme směrem na průsmyk stelvio. Zezačátku kopce nic moc, ale supňují se, koukáme na velké hory kolem nás a ještě nevíme že stoupáme na jejich úroveň. ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:The ... o_pass.jpg ) Do kopce se táhnem jedničkou možná přes dvě hodiny, těsně před vrcholem v červeným simsonu dochází benzín , je tma a teplota kolem nuly. Nakonec se ptám v hotelu na cenu, je mi řečeno 14 eur na osobu tak to berem.

To be continued


Naposledy upravil Bubaaak dne 08 září 2013, 22:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Itálie 2013 průběh cesty
PříspěvekNapsal: 08 září 2013, 20:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Na simsonu pres stelvio... vy jste blázni :mrgreen:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Itálie 2013 průběh cesty
PříspěvekNapsal: 11 září 2013, 20:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Den 5 Středa 21.8 Passo Stelvio - La Spezia http://goo.gl/maps/fJ8GF

V hotelu chtějí ráno 35eur na jednoho, což důrazně odmítám a uhádávám původní domluvenou cenu, naštěstí úspěšně. Dolů do vormia sjíždíme 20km celou cestu bez motoru s pocitem , že nahoru jsme jeli těmi menšími kopci. Berem benzín, poprvé za nehoráznou italskou cenu (1,8E/L) a pokračujem směrem ven z alp. Jedem po silnici kterou bysme správně jet neměli, ale lepší několikakilometrové tunely nežli kopce. Po poledni necháváme Alpy za sebou, trochu bloudíme ale jakmile se najdem v mapě pokračujem po větších silnicích které jsou značené docela obstojně. Se stmíváním dojíždíme do Parmy, kde se rozhodujeme pro noční přejezd dalších hor , asi 120km k moři do La Spezia. Hory jsou oproti alpám minimální, kopce se jezdí na 2 až 3 , žádný provoz a super sjezdy. Na červeným simsonu se přestala vracet zadní brzda. Po půlnoci dojíždíme do La Spezia, kde po chvíli projíždění a výměně názorů začínáme ve 4hod. Hledat místo na spaní, nakonec nacházíme u menší zříceniny.

Den 6 Čtvrtek 21.8 La Spezia - Cecina http://goo.gl/maps/kOeFh

Vstáváme okolo 10 hodiny totálně nevyspalí, na první benzínce bereme benzín, jsme středem pozornosti a fotí si nás. Na další, větší benzínce snídáme a opravujeme brzdu. Jedem směrem na Pisu, je hustý a tak poznáváme jací jsou Italové řidiči. (Od té doby jsem v česku za volantem naprosto v klidu) Sjíždíme do Pisy za účelem najít věž , ale motáme se po městě, jezdíme podle ukazatelů a věž nikde. Nakonec to vzdáváme a vidíme jí aspoň z dálky ze silnice. Kolem 4 hodiny dojíždíme do města Cecina, kde se rozhodujeme že najedm kemp, usušíme věci mokrý ještě z alp a zkusíme moře. Kemp nacházíme , rozbalujem stanoviště a odpočíváme.

Den 7 Pátek 22.8 Cecina - Isola del Giglio http://goo.gl/maps/VtS76

Věci stejně přes noc všechny úplně neuschly, takže je balíme vlkhé. Za kemp nakonec chtějí místo 40 jen 25 eur tak rychle odjížíme než by si to rozmysleli. Nechceme jet po státovce kam nemůžem tak to bereme lehce vnitrozemím. V Massa Marittima u coopu potkáváme první (a jediný) Čechy, ale simsona snad v životě neviděli, akorát se ptali že či je to 125ccm nebo co. Vysvětlujeme že 50, nechápou, jednou dál :D. My taky pokračujeme , z Grosseta už jsme museli kus po čtyřproudý státovce kam můžou motorky až od 25Occm , ale naštěstí v pohodě. Do Porto Santo Stefano dojíždíme kolem 17.30, akorát když odjíždí trajekt. Jdem vybavit lodní lístky a dozvídáme se že další jede za dvě hodiny. Na ostrov přijíždíme za tmy, o půl devátý, tak se procházíme, obdivujem concordii, dáváme pizu a pak hledáme místo ke spánku. Ujeli jsme asi 5km, sjeli z cesty a u parkoviště objevili kámen na kterém rozbalujeme karimatky a spíme (nejlepší nocleh za celou cestu). Honí se mraky , doufáme že nebude pršet.


Den 8 Sobota 23.8 Isola del Giglio - Montevarchi http://goo.gl/maps/EfS3l

Nepršelo ,po 6té hodině nás budí projíždějící tříkolka, vedle parkoviště má někdo sad tak tam frčel. Balíme a znovu obdivujeme concordii , projíždíme se po ostrově, pak čekáme na trajekt odjíždějící v 9.30. Po vylodění uhned uplaujem směrem do vnitrozemí, domů se těšíme tak až jsme z toho zapomněli natankovat. Volíme úsporný stly jízdy a doufáme. Když se konečně objevila benzínka tak byla zavřená, jedem dál. Červený simson žere o něco víc, takže nakonec dochází benzín v něm. Do většího města je to asi 6km , tak se tam vydávám sám, hledám pumpu a nakonec se úspěšně vracím s benzínem. Když se na pumpu vracíme podruhé už je zavřená, takže musíme použít italsky mluvící automat na tankování, naštěstí stací strčit peníz a zmáčknout číslo stojanu. V dálce vidíme bouřku, tak čekáme, nakonec neprší tak jedem. Když začíná pršet akorát se schováváme u pumpy kde d隍 přečkáváme, takhle ještě několikrát. Nakonec večer dojíždíme do Montevarchi, opět začíná pršet, schováváme se na pumpě, hledáme nocleh, marně , nakonec za pumpu stavíme stan.

Den 9 Neděle 24.8 Montevarchi - Scorze http://goo.gl/maps/Vvnkv

V noci moc nepršelo, bouřka přisla až nad ránem, zato taková že jsem čekal kdy uletíme i se stanem. Nakonec vstáváme až kolem 9 hodiny, za pumpou si nás nikdo zřejmě nevšiml. Přejíždíme poslední italský hory ve vnitrozemí a jedem směrem na benátky, kam dojíždíme k večeru, kdy je na nebi opět vidět přicházející bouřka. Stavíme u pumpy kde čekáme než bouřka příjde a zase odejde, nakonec jedem , zjišťujeme že italové neumí značit cesty tak najíždíme na šestiproudou dálnici. Po chvíli sjíždíme a jedem pryč, po chvíli hledání nacházime místo u spaní za transformátorem 50m od hlavní silnice.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Itálie 2013 průběh cesty
PříspěvekNapsal: 12 září 2013, 05:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2008, 08:47
Příspěvky: 2314
Bydliště: Praha
Chlapi paráda, už se těším na pokračování. :wink:

_________________
S 51 Comfort,r.v.1989, SR 50 1CE r.v.1990
ObrázekObrázekObrázek -Básnička,Home Made,Olej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Itálie 2013 průběh cesty
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2013, 17:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Den 10 Pondělí 25.8 Scorze - Gorenja Vas (SLO) http://goo.gl/maps/zbCMr

V noci byla zase bouřka, vyjíždíme kolem 9 hodiny a upalujem po větších silnicích pryč z itálie. Zezačátku to jde, ale v Portogruaro se najednou zázračne ztrácí cedule na Terst, takže jedem na sever do Udine a dál do slovinska.Když stavíme u pumpy na snídani přišel ital co tam měl velkou motorku a něco řikal, myslím že se ptal jestli je to Kawasaki, nerozuměli jsme mu, pak na motoru zahlédl Simson tak se podivil a odjel :D. V Udine tankujeme naposledy v itálii, pumpaře se ptám kudy na Gorizia a on se mě pak ptá kam jedem a na čem to jedem. :D Na slovinských hranicích dotankováváme za konečně normálnější ceny (1,5E oproti 1,8 v IT) , kupujeme mapu , ale ve slovinsku bylo fajn to že už od hranic byla značená Ljublana jak po dálnici tak po okresce ketrá vede prakticky vedle dálnice. Před Ljublanou se začíná stmívat a opět řešíme spaní, hledáme ale nic nenacházíme, tak prostě jedem směrem k hranicím a nakonec v lese odbočujeme a stavíme stan (Na mapě je tentokrát uplně přesně místo kde jsme stanovali :D )

Den 11 Úterý 26.8 Gorenja Vas - Eisenerz http://goo.gl/maps/2GYDi

Ráno zjišťujeme že na náš stan bylo krásně vidět ze silnice i několika domů naproti , ale co :D Spali jsem velde skládky pneumatik kde minimálně třetina měla víc než 50% vzorek. Upalujeme k hranicím s rakouskem, u první pumpy dáváme kafe a polemizujeme jak daleko to je přes rakousko (nemáme mapu) V Jezersku nakonec stavíme, v infocentru kupujeme pohled a koukáme na internet do map. Přes rakousko 400 km, což předčilo i nejhorší odhady. No ale jedem, kus za hranicema v Lidlu nakupujeme zásoby a po asi 10km zjišťuji že jsem z pod gumicuku ztratil botu, možná jsem jí tam zapomněl :D . Počasí je všeljaký, ale neprší takže jedem co to jde , Leobenu se zase ztrácí cedule takže jsme nuceni jet přes Eisenerz místo Mariazell.. Vjíždáme do hor a začíná pršet, tak kempíme v aut. zastávce. Na ní byla cedule s ubytováním 200m tak tam jedu a ptám se, i přesto že to mají namalovaný i na baráku posílají mě zpět do města. Prší furt takže v zastávce nakonec spíme (Opět přesně na mapě)

Den 12 Středa 27.8 Eisenerz - Doma http://goo.gl/maps/TnacG

Vyjíždíme tentokrát brzo , někdy před osmou hodinou, je porád zamračeno a před náma poslední zbytky alp. Po zhruba 30km opět začíná pršet, zrovna když jsme u zastávky tak se schováváme, nakonec ale po asi hodině vjíždime do deště s vidinou toho že dnes to dorazíme. V dešti jsme jeli něco přes hodinu, nakonec se schováváme u pumpy protože prší fakt hodně. Jsme durch a podle předpovědí místních to nevypadá že by mělopřestat, tak aspoň nabíjíme mobily a přemýšlýme co dál. Už byla ve hře i možnost že bysme se nechali odvézt. Nakonec po asi třech hodinách déšť ustává, takže oblíkáme poslední zbytky věci který nejsou uplně promočený a pokračujem. Přejíždíme dunaj a jsme asi 100km od čes. hranic, kde je vidět že vůbec nepršelo. Diagnostikujeme prádný přední kolo na červeným simsonu tak dofukujem. Zhruba 30km před hranicemi nás opět stíhá přeháňka , takže čekáme chvíli v boudě. Přední kolo je píchlý ale nechce se nám měnit duše, takže si měníme simsony a pokračujem. Mezi 5 a 6 hodinou vjíždíme do ČR, nakupujem potraviny a frčime domů směr Jihlava - Havl. Brod - Kolín - Jičín. Do jihlavy cesta vůbec neutíkala, pak do havl. brodu to najednou bylo k našemu překvapení jen 20 km a odtamtud jen nějakých 80 do kolína takže se nám hned jelo veseleji :D Zhruba 30km před jmičínem zelený simson najednou žačal vynechávat a střilel, ale furt jel. Už jsem měl v hlavě myšlenky na střihlý klínek nebo pokažené vape a přemýšlel jsme jak musím dojet domůa vzít auto a ještě se vracet. Po asi 15km od doby kdy to začlo stavíme na pumpě , naštěstí byla jen špinavá svíčka, takže měníme a pokračujem. Doma jsme okolo 11hod. večer a zpracováváme dojmy :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.069s | 13 Queries | GZIP : On ]