Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

wenca084
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=31067
Stránka 6 z 10

Autor:  wenca084 [ 14 květen 2015, 05:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Tak už jsou to 3 dny co jsem to složil , mám najeto asi 130km , prvních 100km jsem jezdil na ten Valvoline minerál 1:25 , kouřílo to a tekly sračky z výfuku , včera už jsem dal plnou syntetiku 1:30 , taky to kouří ale méně , ale hlavně z výfuku žádný sračky netečou. Jezdím na trysku 75 a svíce je do hněda , tak to zatim nechám. Dal jsem tam 17z a i tak zatím všechny kopce co jezdim to dává za 4. Ten tah ( síla ) je opravdu hodně znát oproti té 50tce.Tam kde ted jedu kopec za 4 , jsem musel 50tku točit jak magor abych to dal za 3. Takže spokojenost.
Kartery jsem jen nechal vyfrézovat , nijak nevyvařoval. Dal jsem mezi těsnění mikro slabou vrstvičku rozetřenou prstíkem červeného motorového silikonu ( aby se silikon po dotažení válce nevytlačil do prostoru přefuku , tak je tam opravdu slaboučka vrstva , jen pomazáno ) Nikde to nefouka ani neteče , neslzí , těsní skvěle.

Autor:  frantazer [ 15 květen 2015, 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Uvidiš delším časem :D hlavně ať ti to slouží. Vmax co zkoušels?

Autor:  wenca084 [ 15 květen 2015, 15:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

frantazer píše:
Uvidiš delším časem :D hlavně ať ti to slouží. Vmax co zkoušels?


No včera jsem zkusil krátkodobě to rostočit a dostal jsem se k 80Km/hod, tachometr mi přeměřuje cca o 5km/hod víc když jedu 50km/hod, při tý 80tce tu přesnost nemám ocejchovanou, Ale věřím že těch 70 tam bylo.

Autor:  frantazer [ 16 květen 2015, 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Mě to se 16z ani vic jak 70 nejede :D ale to už neni cestovni rychlost :Du tech 50-60 je to fajn, ale nejvic mam rad kochačky 40km/h :D

Autor:  wenca084 [ 17 květen 2015, 11:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Včera jedu z práce , předemnou tatra , tak se za ni táhnu cca 60km/hod do dlouhýho kopce. Kopec jsem vyjel v závěsu za ní , pak odbočila a já pokračoval a asi za 2min jsem pocítil jak slábne , trochu jinej zvuk motora do toho , tak rychle spojku , motor chcíp , pomalu jsem dojel ke krajnici. Sundal jsem plast a na hlavě by se daly grilovat steaky. Dal jsem cígo a nechal jsem to schladnout , zkusil prošlápnout , šlo to normálně , tak jsem nastartoval a pokračoval dál. Jede to stejně jako před tím , a zvuk motoru se také nezměnil. Myslím , že jsem to v tu chvíli jak jsem jel v pytli za tou tatrou přehřál a pak přidřel. Mám sundavat válec a hledat prasátka , nebo jezdit dál?? Říkám jede to furt stejně jako před tím. Asi ještě budu dávat radši víc oleje a více chladit.

Autor:  frantazer [ 20 květen 2015, 06:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

60 je divočina pro nezaběhnutého simsona. Ono tím že se mrkneš pod válec asi nic nezkazíš (pokud chceš mít jistotu) ale jak to pořád jede spíš bych to nechal být. Mazat můžeš furt stejně ale pokud to točíš a válec se silně hřeje tak se to všechno roztáhne a kousne to ti ani nejlepší olej nepomůže.Mně se to skoro stalo taky avšak sem rychle zmačkl spojku jak ty a nechal 10s volnobec 10min vychladnout :D jsou to stresy :D

Autor:  wenca084 [ 20 květen 2015, 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Od tý doby jsem najel asi 70km a v poho. Radši jezdim pomalejc , do těch 60km/hod. Válec sundavat nebudu , asi se to jen přidřelo. Jede to stále dobře. Furt bych jezdil , ale dneska chčije , tak musím do práce vozem. Akorát má parchant občas na volnoběch tendenci chcípnot, volnoběžnej šroub je už hodně povolen a šroubem směsi se to furt snažim vyladit. Nemá být na tu 70tku taky větší tryska na volnoběch?? Budu se v tom muset pohrabat.

Autor:  frantazer [ 24 květen 2015, 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Nemá :) zkus se s tim pohrát ten po plombou tak 2-3 otacky, ten s pružinkou taky 2-3 otáčky.

Autor:  wenca084 [ 28 květen 2015, 09:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Tak jsem se v tom včera hrabal , zkoušel jsem různé velikosti trysek a polohy jehly ,a štelunk směsy, nakonec jsem dospěl k závěru že nejvhodnější pro chod motoru je tryska velikosti 72 a jehla úplně na spodním zářezu ( tedy co nejvíc bohaté ) .Ale svíčka je docela hodně světlá , taková šedivo- malinko k hnědé , uvidím až najedu víc km ( takže asi ještě je to chudší ) . Nejlepší by asi byla tryska 73-74 a doladit to na jehl, ale nevím jestli se taková velikost dá vůbec sehnat . 70 je málo , 75 na ní to jede , ale je to moc bohaté , 80 jede , ale jen na plnej , při polovině plynu se to uleje. Poté jsem rozebral výfuk a zvětšíl tu hranatou díru v koncovce cca o 2mm . Zvuk je stejnej , možná o 2db hlasitější , ale lépe to jede.
Už mám najeto 270km...


Tak jsem trysky našel , ale zdý se mi to náké drahé - http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... Simson-S51

Autor:  frantazer [ 28 květen 2015, 11:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Na motoprodejně stojí trysky 38,- jedna tak uvaž jestli je 220,- moc za 7 trysek. Stroj nemáš ještě zaběhlý proč se do toho hrabat vlastnosti motoru se ještě mírně změní. 500km neni zaběhly stroj.

Autor:  wenca084 [ 28 květen 2015, 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

frantazer píše:
Na motoprodejně stojí trysky 38,- jedna tak uvaž jestli je 220,- moc za 7 trysek. Stroj nemáš ještě zaběhlý proč se do toho hrabat vlastnosti motoru se ještě mírně změní. 500km neni zaběhly stroj.


Musel jsem do toho hrabat , protože ta 75 je moc a 72 bude asi málo, vím že se požadavky motoru a nároky na směs ještě změní.
Vychází to 31,5kč za jednu trysku. To by šlo ...Dneska s tím pojedu do práce a o víkend má být teplo tak budu jezdit , tak se podívám na svíčku jak se vybarvuje.

Autor:  frantazer [ 30 květen 2015, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Tak jo 75 je moc, kdyz má být origo 72 možná ta 73 by mohla být taky dobrá abys měl OK spotrebu.

Autor:  Seldi [ 30 květen 2015, 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Rozdil mezi 72 a 75 skoro ani nepoznas.

Autor:  wenca084 [ 30 květen 2015, 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Seldi píše:
Rozdil mezi 72 a 75 skoro ani nepoznas.


Poznáš , mě to vycházelo cca o 3 až 4dc navíc.

Autor:  wenca084 [ 02 červen 2015, 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Takže s tryskou 72 a dobře seřízenou směsí , jehla úplně nahoře ( pojistka na spodním zářezu ) je svíčka taková po ujetí 50km , z jední strany je víc světlá viz foto. Mám to nechat , nebo dál laborovat s těma tryskama?? Podotýkam , že startuje jede perfektně , + Foto motoru

Přílohy:
1.JPG [147.75 KiB]
Zatím nestaženo
2.JPG [159.74 KiB]
Zatím nestaženo
3.JPG [248.96 KiB]
Zatím nestaženo

Stránka 6 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/