Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 19:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 30 duben 2015, 15:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
simson skutr píše:
Mám takovej http://www.motosluzby-riha.cz/UserFiles ... -mensi.jpg

je tam asi moc hrubý sítko. Koupím jemnej papírovej.



Pozor nato - tento filtr musí být namontován na výšku , jinak zlobí a nepropouští palivo...

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 01 květen 2015, 17:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Ted když čekám až budou připravený kartery , tak ještě chci pořešit jednu věc. Jak má být správně uchycen výfuk na SR50?
Mě to drželo jen na matici kolene , dále je jen svorka co drží koleno v tlumiči, a celej tlumič je jen zavěšen v takový klikatý gumě pod plechem stupačka. Nemá to být nak přišroubovaný k něčemu?? Nezdá se mi aby defakto celý výfuk držel na válci přes tu matici.Protože mě se takle furt vymačkávalo těsnění a musel jsem furt matici dotahovat každejch 20km , aby to nepodfukovalo. ( mám tam i tu kalenou péro-podložku aby se to nepovolovalo ) . Jak je to správně??

Edit - ještě jedna věc která by s tím povolováním mohla souvislost , když jsem to měl oddeklovaný , tak jsem viděl jak jde motor ke straně když jsem za to vzal , dá se to uložení motoru také rozebrat?? Je to nak celé spojené se zadní kyvkou...

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 01 květen 2015, 19:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Já na výfuku žádnou gumovou podložku nemám. Prostě to tam mám vzadu přišroubovany natvrdo.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 01 květen 2015, 22:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
simson skutr píše:
Já na výfuku žádnou gumovou podložku nemám. Prostě to tam mám vzadu přišroubovany natvrdo.

Mohl by jsi mi sem hodit foto toho spoje. Dikes

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 02 květen 2015, 07:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Jo pošlu. A mohl bys mi ty vyfotit přední světlo(zajímá mě tak vnitřní část a seřizovací mechanismus)protože jsem tam měl předtím jiný a teďky tam chcu dát originál ale nevím jestli mi tam něco nechybí.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 02 květen 2015, 08:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Jj vyfotím , stačí jedno foto jak je to rozebraný a druhý celkový pohled ?

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 02 květen 2015, 08:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Pokud to teďky nemáš rozebraný tak pošli co máš.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 02 květen 2015, 09:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
toto je ono:


Přílohy:
WP_001044 (2).jpg [750.17 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001042 (2).jpg [852.81 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001041 (2).jpg [943.21 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001040 (2).jpg [830.74 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001039 (2).jpg [746.83 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001037 (2).jpg [785.24 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001036 (2).jpg [902.04 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 02 květen 2015, 13:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 září 2012, 18:46
Příspěvky: 521
Bydliště: Solnice 517 01, okres Rychnov nad Kněžnou
Výfuk drží jen na tom silentbloku na stupačce a na válci, takhle to má bejt, jestli to chceš jinak, tak sežeň vzpěru z elektronika a přichyt ho zezadu na zadní tlumič, jinak motor ti půjde do strany tak jako tak, kvůli tomu to drží na silenbloku, na pevno by se tivymačkával závit na válci dokonce bymohl i prasknout. když to chytneš u koncovky, nebude to taková páka

_________________
Simson SR 50 12V, 1989, bílá barva, vše je a snad bude originál.
Simson S51 6V, 1984, šedá barva, opět vše originál.

http://stechy46.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 03 květen 2015, 18:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Takhle je to světlo. Seřizuje se to dole šroubem, parabola se kolíbá přes takové plíšky.Ze zhora je zajištěna plech - pružina. Rámeček drží na tom plechu a dole v levo se dotáhne - zahákne utažením šroubu.


Přílohy:
6.jpg [153.77 KiB]
Zatím nestaženo
5.jpg [121.02 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 05 květen 2015, 15:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Chlapy jak je to s olejem do benzínu, přečetl jsem tu toho hodně( mraky témat , celou noc ) , ale nejsem z toho zrovna moc moudrý. Budu zajíždět a dočetl jsem se, že by se mělo na kvalitní minerální olej , já jinak celou dobu jezdím na plnou syntetiku bez problému. Tak mám tedy na to zajíždění dát minerál nebo syntetiku?? (minerál bych doma našel Valvoline 2T API , syntetiku jezdím Schell Advance VSX 2T API TC - píšou na něm vynikající ochrana proti zadírání pístu, nízká kouřivost ).
Dále celou dobu jezdím na svíčku Brisk N15C (jezdílo to bez problému ) , zase někdo tu říkal že tam patří N14C , jaká tam tedy má být? (Je jedno jestli je to do 50/70ccm ta tepelná hodnota?). Dikes

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 05 květen 2015, 16:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Zajížděj to na co chceš, hlavní je dodržet poměr :) A svíčku máš taky jedno, kterou tam dáš. Jeto jenom blbej simson, spousta lidí to moc hrotí :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 05 květen 2015, 20:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
dvoutakt bude vždy kouřit.Mužeš mit super race,nebo m2t,je to fuk.Někdo říká že se na mineral rychleji zajíždí.Výrobce doporučoval na českém trhu M2T.V té době nic jiného nebylo a specifikace byla API-TA.Ten motor je na to stavěnej .To dnešní obyč maziva jsou oproti tomu luxus.Zachovej poměr mazaní a maž čím chceš.Budeš jezdit stejně jak na mineral tak na syntetiku.Výfuk budeš muset vypalovat taky,dřív či později.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 05 květen 2015, 22:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Hany26 píše:
dvoutakt bude vždy kouřit.Mužeš mit super race,nebo m2t,je to fuk.Někdo říká že se na mineral rychleji zajíždí.Výrobce doporučoval na českém trhu M2T.V té době nic jiného nebylo a specifikace byla API-TA.Ten motor je na to stavěnej .To dnešní obyč maziva jsou oproti tomu luxus.Zachovej poměr mazaní a maž čím chceš.Budeš jezdit stejně jak na mineral tak na syntetiku.Výfuk budeš muset vypalovat taky,dřív či později.


Ok , dobře , na první nádrž dám ten minerál Valvoline 1:25 , a pak už dám tu syntetiku 1:33 do 500Km , nad 500Km 1:40 , a nad 1000Km už 1:50 a myslím že stím nemůžu nic skazit.
To že budu čistit výfuk stím počítám , ja ho stejně čistím každou sezonu preventivně.
Takže se svíčkou je to jedno , nu dobrá :D

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 06 květen 2015, 08:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Zrovna jezdi na ten shell aj. Ja sem od začátnu mazal 1:30 (30ml oleja na litr) nejakym olejem z mountfieldu alfa 2t. API-TC nejlepši specifikace, ale třeba Paramo M2T je API-TB(žádná mrdka jak ty z benzinek) má mnohem lepší mazací účinek(potrvrzeno). Ale já zajížděl na Api-tc od 50 km zna jen plný a točky, protože jak si to zajedeš takové to máš. Při prvních kilometrech nepocitej s trasou vic jak 5km. Protoze se to neskutečně hřeje. Tak hodně štěsti, dodržet misici poměr, a z kopce na neutral :D
PS: Nevim jestli sem nejaky vadny ale kdyz sem tam mel tu N14c svícu tak při zahriti to začalo kuckat, jak to vychladlo tak OK. Proto letěla do potoka a dal sem tam 15C

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.201s | 16 Queries | GZIP : On ]