Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 18:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: wenca084 SR50/1C-CZ
PříspěvekNapsal: 11 duben 2015, 07:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
[quote="DavIS"]Možná by sis opravdu mohl změnit název vlákna a zbytečně neprovokovat.

Promin, nak tuto větu nehápu , vysvětli mi to jako blbcovi. Jestli jsem něco napsal špatně , tak se omlouvám.

Hledal jsem v tématech a našel jsem tuto větu - pokud máš 12V simsona, tak ty maj omezovač napětí světla, je to krabička EWR, tak zkus z ní odpojit bílej drát jestli to bude svítit normálně -

Tak jsem to odpojil , úplně jsem ten drát dal pryč , svítivost se zlepšila , ale stejně to podle mě nesvítí jak má. V otáčkách to svítí tak na 70%.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 18:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Tak jak na tom ted jezdím denně do práce tak jsem si všiml klepavého - tukavého zvuku jen při volnoběhu který se s otáčkama vytratí. Zjistil jsem že jsou volný ložiska na klice a je vůle mezi pístem a klikou , takže ojnice taky vůle.
Takže mě čeká generálka. Narazil jsem na tento set http://aukro.cz/simson-s-51-enduro-sr50 ... 17302.html , myslíte že má smysl to kupovat , že to bude nákej ten kilometr fungovat? Nebo raději koupit kliku , ložiska , gufera zvlášt třeba v http://www.motokramek.cz/dily-simson-nd ... ow_all=yes

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 19:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Z aukra neber nic! Ložiska a gufera si kup na stránce proprůmysl.cz, nejlepší ceny v Čr + máš to do druhého dne jen si dávej bacha na oznaceni gufer ty na dekl a převodovky hridel tam klidne kup ale k primáru a zapalování zajdi do moto obchodu. Kliku ti zgenerálkují v pohodě stojí to tak do 800kč, já jsem jeste vymnenil kolečko 1.přev. stupně, kuličky v převodovxe a tu pružinu převodovky, nové lamely do spojky a nové segerky v celem motoru. Ložiska SKF. Byl sem nejak na 1600kč. Pokud ale koupiš normal ZKL NEBO ZVL za 50 si na jiné ceně.Kdyz uz v tom budeš doporučuju vyměnit O-KROUŽEK na startovací hřídeli, ponud bys cokoliv potřeboval tak napiš.

Ps: V obchodech jako motokramek apod. Je to drazsi. Akorat na proprůmyslu nemají 16004/c3 mají jen bez c3. Nevim mozná uz tam je.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 21 duben 2015, 08:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Ten o kroužek určitě vyměním , s řazením problém není , ale uvidím v jakým stavu budou převody až to rozpůlím. Mě se na tom setu líbí že je to 60 ccm a ta klika k tomu. Ložiska budou náký tuplem bláto. Ty bych koupil zvlášt kvalitnější. Stačí C3 pouze na kliku , nebo je osadit do celého motoru?? Gufera vemu také lepší. Vlastně bych z toho setu použil válec kliku těsnění.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 22 duben 2015, 13:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Tak hoši , když už se v tom budu hrabat a půlit tak půjdu do tohodle , na to polský bláto kašlu , raději připlatím litr za více kvality ( doufám ) - http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... -S70-70cm3

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 22 duben 2015, 16:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Otázečka: Víš, že na tenhle válec musíš vyfrézovat větší otvor do karterů, že ano?

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 22 duben 2015, 16:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Dík za upozornění , docela důležitá věc , ano vím, mám přes ulici souseda strojníka , tak mu to dám na frézu at to přesně zvětší podle vložky.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Naposledy upravil wenca084 dne 22 duben 2015, 19:10, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 22 duben 2015, 17:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
cajk 8)

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 23 duben 2015, 13:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ta úprava motoru na 70 ccm je opravdui dobrý tuning, i se seriovým karbecem a výfukem jde výkon neskutečně poznat.Tu sadu,ale co posiláš je to wilmat tzn poland tak nevim jak si pomožeš, tym ložiskům taky nevim nevim. Jen aby ses nespálil. Já sem u něj koupil jen sadu 70ccm a nejaké drobnosti. Zbytek sem koupil jinde. Aspon tu klikovku bych koupil taiwan.Kde ušetříš tam se ti to projeví, já těm sadám nevěřím a treba ty potrebujes karbec? Sice to je hrozne prachů ja sem to měl tak za 5000 s tím, že jsem si pořidil i jiný motor at neničim svuj 50ccm. Pak musis i převařit i slícovat přefuky (přivarit ptotože ten válec je vetší a na strane od zápalka je malá těsnící plocha.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 23 duben 2015, 14:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Na těch stránkách má ještě jednu tu samou sadu , bez karbecu , ale za stejný peníze. Tak jsem prodejci volal a říkal mu to , že je někde chyba. Tak mi povídá , že to tam má asi blbě napsaný , že děkuje za upozornění a že kdybych k tomu ten karbec nechtěl tak mi sleví 200 max 300kč , tak jsem si řek že to vemu celý. Můj skutřik má najeto přes 23tis/km a ten karbec už je trochu vylítanej , tak mám aspon náhradní díly ( ono plovák , šoupě , jehlovej ventil , trysky , jehla atd taky něco stojej ) . Ptal jsem se ho jestli nejsou moc reklamace atd a říkal že stím nemá problémy , že úplně to polský bláto nebere , tak nevim . (Jasný nebude mi mazat med kolem huby ). Tak jsem to objednal + náky věci navíc. Ale i tak 2600kč je takovej střed. Já to nepotřebuji na náky závody , nebo to někde honit . Jezdím na tom do práce. Ty časy co sem každej den přišel ze školy , zahodil tašku , sed na síma a šel krosit po lese pak po městě už jsou dávno pryč ( to jsem měl ještě S51 enduro ) , to si pamatuju to jsem generálkoval hodněkrat :D :D . Takže myslím že tato sada je určitě lepší , než to jsem našel na aukru , kde k tomu ani radši pořádně nenapíšou co je to vůbec zač a fungujou jen po emailech.
S tím frézováním počítám , stím vyvařením tolik nevim , uvidím kolik bude plochy pro těsnění , kdyždak to holt nechám vyvařit a pak srovnat. Je ještě něco na co bych si měl dát pozor?? ( podložky mezi píst - ojnici jsem vzal 1.5mm )

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Naposledy upravil wenca084 dne 23 duben 2015, 21:15, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 23 duben 2015, 18:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Podložky pod píst si už nevzpomínám, ale vím že ty original co jsou na 50 sem dával dvě a musel sem to brousit byli moc tlusté :D Uvidíš sám kolik ti to vydrží ta sada ono už je to celekm jedno, pokud to dobře zajedeš tak ti to taky určo vydrží. Pokud by slevil max 200 tak to bych to taky vzal s tím karbecem :D nový pod 500 nekoupíš. Kup si 16z a to je asi tak všechno, budeš si muset vystřihnout z papíru nové těsnění pod válec nebo koupit na 70válec. Co se týče převaření bez toho se neobejdeš... ta těsníci plocha je opravdu malinka max 1-2mm a tam to podfukuje a je to na ho... Myslím že patt s tím měl problémy, pokud to nekomu kdo má TIG svářečku doneseš jako melouch za 30 min to má hotové. Dobré je mít tu těsnící plochu co největší ideál tak 5mm.

pozn. Já ssem si sehnal kousek hliníku tlustého 5mm nařezal na potřebný rozměr, on to je krajích přivařil, zarovnal sem to šmirglem na konec lapovací pasta a nejde to ani poznat :))

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 23 duben 2015, 21:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
No právě , tak jsem to vzal i stím karbecem.Akorát jsem došel z putiky , sehnal jsem tam známého co mi to vyvaří takže to bude taky cajk. Těsnění mi říkal ten prodejce že je v tý sadě přímo na S70 , a i kdyby nebylo mám spešl papír a vyrobím si ho, je to otázka 5 minut. S tou rozetou - já tam ted mám 16z , mám SR 50 , myslím že to tak je na tom original , má to malý kolečka , tak jsem objednal 17z a 18z na zkoušku ( 65kč rozetka/pastorek supr peníz ). No jsem na to zvědavej. Akorát se netěším na to zajíždění , to bude zase voprus. Primár můžu nechat 50tkovej? Aspoň to bude mít více síly ( jestli se nepletu ) .Ještě to nemám rozebrany , tak stěma podložkama uvidím jak tam jsou silný na 50tce a ty co jsem si objednal na 70tku. Prostě lidově řečeno by tam neměla být vůle že? Aby ojnice po pístním čepu necestovala , je to tak?? Jo a ještě , musí být v celém motoru- převodovce ložiska vůle C3 ? Nebo na převodovku můžu vzít těsnější a na kliku C3 ???

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Naposledy upravil wenca084 dne 23 duben 2015, 21:06, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 23 duben 2015, 21:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Primár nech origo, lepší DDR kvalita než kupovat dnešní bláto i když to máš těžší převod. 18z nevim, jestli tam nacpeš, protože už 17z je docela na hraně :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 23 duben 2015, 21:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Aha to je divný , že tu 18z na toho síma prodávaj , tak asi se musí probrousit přepážka :D ,
Ještě jsem poslední příspěvek upravil ohledně ložisek , co si o tom myslíš??

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 24 duben 2015, 08:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Podle dílenský příručky jsou všude C3, tak bych to tak udělal :)


Přílohy:
Image-015.jpg [432.85 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.269s | 14 Queries | GZIP : On ]