Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 07:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 17:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Jestli jsi vyměnil origo žlutej snímač za tenhle červenej, tak jsi udělal velkou chybu :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 18:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Takhle, nevím jestli je to tím snímačem, ale raději jsem ho vzal, kdyby náhodou :D chybu kvůli kvalitě, životnosti, nebo nepracuje jak má ? :D

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 18:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Kvalita=životnost
Tahle polsko-maďarská m*dka ti toho moc nevydrží... pokud ti funguje ten původní, tak nech ten (můžeš ho oměřit) pokud nefunguje, můžeš ho zkusit opravit (proletovat kontakty)

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 19:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Zítra ten původní proměřím, když tak si tenhle nechám jako do zálohy, kdybych třeba opravoval původní. Právě teď jsem našel návod na jeho opravu a nic složitého to není :) Stejně myslím, že to bude spíš guferem nebo svíčkou, ale pro jistotu sem se připravil na víc věcí.
jinak dík za upozornění :)

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 19:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Jak řiká tadeo, je to proste sra... Můžeš narazit na kus, co vydrží, ale spíš narazíš na kus co se pochvíli posere, origo snímač přeletuješ a slouží dalších několik let.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 19:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
A co ti to dělá? Vadnej snímač se v 99% případů projeví tak, že to teplý přestane jet a házet jiskru a po vychladnutí to zase chvíli jede.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 19:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Volnoběh drží (momentálně) kolísavě, ale drží, nastartuje na 2-3pokus se sytičem, ale jakmile zařadim a rozjedu se tak umírá a jak vytáhnu za sytič, tak ožije a jede normálně, ale se sytičem nedrží volnoběh. Myslím, že to bude to špatné gufero u zápalka, když to jede jen, když vytáhnu sytič (tudíž víc benzínu), že to přisává vzduch. Nebo blbá svíčka. Ale pojistil jsem se raději více věcma a když už jsem platil takový poštovný, tak sem přihodil i ten snímač :D

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 19:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Špatný gufero se chová tak, že máš hodně vysokej volnoběh a hodně pomalu padají otáčky. Tohle máš jen ucpanou hlavní trysku nebo nestíhá dotejkat benzín.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 17 září 2015, 19:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Jeden dej jsem na něm ujel 70km a utíkal parádně a druhý den sem ujel 100m ráno od baráku a od tý doby chcípá.. celej karbec jsem čistil i trysky a pořád jede jen na sytič. V přítoku to nebude, to by se dusil i se sytičem.

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 18 září 2015, 15:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Tak sem se vrátil z garáže. Vyměnil sem obě gufera, nalil nový olej, dal novou svíčku, novou fajfku. Jinak ten snímač mám v símu červený, takže už není origo, ale za studena jsem naměřil 16ohmu.
Když sem to složil, tak sem ho šel projet, nastartoval na první šlápnutí a volnoběh držel skvělě. Na první rozjezd vypálil a slušně táhnul, ale při druhém a dalších rozjezdech začal motor při pouštění spojky, když začal zabírat jakoby "kňučet" nebo pískat (něco jako zvuk při rozjezdu MZty nebo turbo u auta), začal umírat a vůbec nechtěl jet až nakonec chcípnul, někdy pomohl sytič, ale spíš ne. Nemohlo by to být tím, že o něco dře rotor zápalka ? že není třeba uplně dotažený ? ale zase na volnoběh se nechá vytočit dobře.. Nebo problém ve spojce ? ale na tu sem vůbec nesahal a před tím zabírala normálně.

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 18 září 2015, 15:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Můžou šoupat cívky o rotor a pak to většinou píská.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 18 září 2015, 15:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Ale píská to jen při záběru, když pouštím spojku a začíná se dusit. na volnoběh točí normálně a když zařadím na stojanu, tak to zapískne slabě ale roztočí se normálně do otáček. Je to teda asi určitě tím rotorem, když sem ho nasadil a dotahoval, tak se točil s klikou volně, po projetí už tak volně ne.. Máte někdo nějakou radu, jak pořádně utáhnout ten rotor, aby se pořádně natáhnul na kliku ?? Nevím o co a čím ho mám zapřít, aby se mi netočil s klikou a mohl sem ho pořádně utáhnout..stažení bylo jednodušší, to sem vzal jeden klíč na stahovák, zapřel ho o stupačku a druhým ho utahoval a stahoval, ale na to utažení vůbec nevím, zapřel sem ho šroubovákem o cívku pod ním, ale to pohlo celým statorem..
A ještě jedna věc- jak mám zkontrolovat nebo seřídit předstih, když na statoru není žádná ryska ? :( ani na tom novým, co jsem sehnal..na rotoru i karteru je, ale na statoru ne-e

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 19 září 2015, 06:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Rotor zapři šroubovákem o karter, ale bacha aby jsi ho neulomil.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 19 září 2015, 07:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Hlavně tam nikam nestrkej šroubovák nebo si akorát zkurvíš cívky, když ti sjede. Normálně si to otoč pred HÚ nasad ráčnu a bouchni do ní pořádne dlaní a takhle několikrát, aby se to rázama utáhlo nebo vem starej řemen a tim si chytni rotor.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bikeer94
PříspěvekNapsal: 19 září 2015, 16:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 září 2010, 19:53
Příspěvky: 305
Bydliště: ČR ... chomutov
Tak rotor je utažený a problém nejspíš vyřešen :) znovu jsem rozebral a složil karburátor, profoukal trysky, hladinu zkontroloval a nastavil na 25-32mm, jehla je 4.zářez shora, sytič pracuje jak má, šoupátko taky, když jsem to dal dohormady a nakopnul, tak zase chytl na poprvé a jel uplně normálně, takže si měl pravdu hned na začátku Seldi, byla to nejspíš ucpaná hlavní tryska.
Ale já prostě musel hledat problém kde není..tak mám aspoň novou svíčku, fajfku, gufera, olej, přetěsněný víko, seřízenej předstih, dotáhlou jsem spojku a hlavu :D
Akorát jak sem několikrát sundaval pastorek z u primáru a projížděl, tak to kňučelo tohle, dal jsem ho tam totiž opačně než byl, ale i když jsem ho vrátil jak byl, tak to pořád kňučí..při každý rychlosti, při záběru i jízdě, jen na volnoběh ne..no, snad si to sedne. Rotor zápalka o nic nedře a podařilo se mi ho utáhnout.
Takže koupím na hadičku nový palivový filtr a snad bude jezdit zase nějakou dobu bez problémů :)
Zkusil jsem i nasadit ten podomácku vyrobený tyristor a zdá se mi, že má vyrovnanější chod (ale to bude asi jenom pocit) :)
Zítra s ním dám nějakou projížďku okolo města a uvidíme jak pojede delší dobu :) a taky se kouknu konečně na blinkry a na kontrolky, které nefungují.
Díky všem za rady :)


Přílohy:
IMG_20150919_172135_723.jpg [542.81 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série :)
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.806s | 14 Queries | GZIP : On ]