Tak rotor je utažený a problém nejspíš vyřešen
znovu jsem rozebral a složil karburátor, profoukal trysky, hladinu zkontroloval a nastavil na 25-32mm, jehla je 4.zářez shora, sytič pracuje jak má, šoupátko taky, když jsem to dal dohormady a nakopnul, tak zase chytl na poprvé a jel uplně normálně, takže si měl pravdu hned na začátku Seldi, byla to nejspíš ucpaná hlavní tryska.
Ale já prostě musel hledat problém kde není..tak mám aspoň novou svíčku, fajfku, gufera, olej, přetěsněný víko, seřízenej předstih, dotáhlou jsem spojku a hlavu
Akorát jak sem několikrát sundaval pastorek z u primáru a projížděl, tak to kňučelo tohle, dal jsem ho tam totiž opačně než byl, ale i když jsem ho vrátil jak byl, tak to pořád kňučí..při každý rychlosti, při záběru i jízdě, jen na volnoběh ne..no, snad si to sedne. Rotor zápalka o nic nedře a podařilo se mi ho utáhnout.
Takže koupím na hadičku nový palivový filtr a snad bude jezdit zase nějakou dobu bez problémů
Zkusil jsem i nasadit ten podomácku vyrobený tyristor a zdá se mi, že má vyrovnanější chod (ale to bude asi jenom pocit)
Zítra s ním dám nějakou projížďku okolo města a uvidíme jak pojede delší dobu
a taky se kouknu konečně na blinkry a na kontrolky, které nefungují.
Díky všem za rady
_________________
Simson S51 elektronik
70/2, BVF 16, 16z, 5kvalt
Prostě skoro série