Takže nejaký ten "status update"...
Takže cez prvú poriadnu sezónu, nie len jej koniec, opadlo to nadšenie zo skvelosti a úplnej dokonalosti červeného šípa. Po nejakom tom čase som konečne začal vnímať ten škaredý "chrchotkavý" zvuk, staré škrabance, mäkkú prednú vidlu a mnoho iných...
Síce som tu plánoval nehorázne nákupy s limitom 500 eur, ale to som bol hlavou niekde vysoko v oblakoch
prišla jesen a ja som sa musel konečne rozohnúť ako sa bude vyvíjať moja moto scéna. Áno, uvažoval som aj o 125ccm ale chvalabohu to aj ostalo pri uvažovaní.
Takže cez zimu nasledovovalo kompletné rozobratie, vyčistenie a vymenenie zlých/opotrebovaných dielov.
Najprv som začal s lakom, namokro som vybrúsil nádrž, kastlíky a kryt výfuku, no zatiaľ sa nestrieka pretože sám to neviem na červenom šípe sa to učit nechcem a otec čas stále nemá. Hlavne ak je už farba kúpená
Motor... čo s ním ? Nebudem popisovať moje myšlienkové pochody predtým ako som sa rozhodol čo bude nasledovať. V skratke, každý den niečo iné
Nakoniec som skončil pri 60/4 small TT. Spodok skf ložiska, nové guféra, tesnenia a športová 60tková kluka. Valec som chcel výkonnejší ale ani som nemal 130eur a chcel som niečo spešl. Valec mi spravil Petkos51fr zatial velký dík aj ked som to nemal ešte naštartované takže viac Vám zatial ešte nepoviem, maximálne foto
. Výfuk RESO.
Dalej som vymenil predné perá, tesnenia a olej, olej v motore, športové čeluste dopredu, zadné svetlo a pár drobností
Zatiaľ asi stačí
článok som chcel úmyselne napísať pred prvými km pretože ak by niečo nevyšlo, bol by som natoľko znechutený že by som sa nezmohol asi na nič.
Diely z akf cca 190e, výfuk rovných 40 (je nový)... takže nebolo to 500e a to som rád
))
http://imageshack.us/g/62/181220111327.jpg/Ináč fotky vylešteného hliníku dám neskôr, a odtieň farby ostane aký bol