Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Klepání v motoru při vysokých otáčkách
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=9848
Stránka 3 z 3

Autor:  AlešM [ 30 květen 2010, 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

jimmy píše:
AlešM píše:
simakovic píše:
tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???

Neznamená když dáš píst s kroužky do vyběhaného válce ,že to bude mít lepší efekt,to se mýlíš.Proto nejprve překontrolovat
nebo přeměřit válec než jdeš koupit něco.

když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

Nekupovat nic a dát to na výbrus kde si píst sami dodají i s kroužky,čepem a segrovkami na zajištění píst.čepu.

Autor:  jimmy [ 30 květen 2010, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

AlešM píše:
jimmy píše:
AlešM píše:
Neznamená když dáš píst s kroužky do vyběhaného válce ,že to bude mít lepší efekt,to se mýlíš.Proto nejprve překontrolovat
nebo přeměřit válec než jdeš koupit něco.

když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

Nekupovat nic a dát to na výbrus kde si píst sami dodají i s kroužky,čepem a segrovkami na zajištění píst.čepu.

a co jsem asi řikal já?

Autor:  Werty [ 30 květen 2010, 16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

jimmy píše:
když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

No jo, ale jestli už je tam druhej výbrus tak když tam necham udělat třetí .. jak dlouho to taky vydrží.

Autor:  AlešM [ 30 květen 2010, 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Werty píše:
jimmy píše:
když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

No jo, ale jestli už je tam druhej výbrus tak když tam necham udělat třetí .. jak dlouho to taky vydrží.

Vydrží tolik co výbris před tím

Autor:  jimmy [ 30 květen 2010, 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

AlešM píše:
Werty píše:
jimmy píše:
když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

No jo, ale jestli už je tam druhej výbrus tak když tam necham udělat třetí .. jak dlouho to taky vydrží.

Vydrží tolik co výbris před tím

nebo to zase hnedka může zadřít

Autor:  AlešM [ 30 květen 2010, 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

To je pravda,ale to by měli znát základy

Autor:  MaRtQoO [ 31 květen 2010, 12:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Vydržať to vydrží...ja mám jak keby 12ty výbrus...60ccm..vrtanie 41mm...

Autor:  Werty [ 31 květen 2010, 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

No tak pístní krožky koupím na 100%
Ale jinak jsem jel teď asi 15km v kuse.. ze začátku to jelo pěkně nahovno ale těch posledních 6-7km to jelo úplně skvěle .. jestli se tím teplem roztáhly pístní kroužky a začla fungovat komprese .. ?

Autor:  Werty [ 02 červen 2010, 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Tak už tam mam nový pístní kroužky ..
Přišel jsem na další blbost co mi brzdí při jízdě:
Jedu se zapnutejma světlama a do kopce jedu na 2 .. vypnu světla a najednou se to rozjede a jedu 3 až 4kvlat.
Tak teda nevím jestli jsou tam třeba blbý žárovky nebo cívka .. setkal jste se stím někdo ?

Autor:  simakovic [ 03 červen 2010, 09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

podle předpisů světla musíš mít zapnuty

Autor:  jaro [ 03 červen 2010, 15:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Nemáš tam zle prepojenú elektriku a svetlá aj iskra je z jednej cievky?

Autor:  Werty [ 03 červen 2010, 16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

simakovic píše:
podle předpisů světla musíš mít zapnuty

Neříkej ..
jaro píše:
Nemáš tam zle prepojenú elektriku a svetlá aj iskra je z jednej cievky?

Jak to mám poznat ? Žádný zkoušečky na to tu nemám.

Autor:  patt [ 03 červen 2010, 17:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Když by měl zapalování napájený z jiný cívky, tak by mu to snad ani neházelo jiskru...

Autor:  cigys [ 22 únor 2013, 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

zkus se podivat kolem magneta,mužou tam být povoleny šroubky,taky mě to dělalo ale až na 4 při plným plynu,tak jsem si sundal motor,odpojil magneto,eletriku,sundal a zatim jsem zistil že mám pistní kroužky v haji,je možny že i těma pisrnim kroužkama,že ten tlak co ma jit jako-by na zadni kolo tak lita všude po motoru,tak jeste rozpulim motor, a uvidim co jeste je potřeba,a pak jen přetesnit složit a pojede :)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/