Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 17:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ve vyšších otáčkách se dusí..
PříspěvekNapsal: 15 září 2005, 17:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srpen 2005, 12:47
Příspěvky: 38
Ano prawe tak, svicku jsem menil porad je to stejne. Jedu jedu a najednou eeeeeeee... chcip. Nakopnout to jde jedine bez plynu na volnobeh a kdyz jenom lehce pridam plyn tak to chcipne. Po chvilce to zase naskocilo a jel sem tak 500m a zase. Nevim jestli to je neco s teplotou. Ale t oi kdyz to chvili necham "vychladnout" nakopnu a jedu tak nemuzu dat plny knedlik protoze by se to chciplo, ale pomalu pridavat plyn jde. Pls poradte mi, diky

_________________
Pařez-> Jawa Mustang-> Honda CR 80-> KTM SX125-> Simson S51 -> Yamaha DT 125RE -> ??? :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 08:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 duben 2005, 09:05
Příspěvky: 170
Bydliště: Tvrdošín , SK
Zeby falošný vzduch?!

_________________
SIMSON S51 Enduro rok výroby 1984 sviečka: NGK BR8HIX IRIDIUM Kontakt: Skypename:nandogt ---- HONDA CBR 125R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 15:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srpen 2005, 12:47
Příspěvky: 38
Vse je dukladne utesneno a kontroloval jse i filtr, zkousel jsem to i bez = zadna zmena

_________________
Pařez-> Jawa Mustang-> Honda CR 80-> KTM SX125-> Simson S51 -> Yamaha DT 125RE -> ??? :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 15:59 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
Dělalo mi to taky.Je to ta řídící jednotka,taková hnědá krabička u filtru.Stojí okolo 500,-Kč.Mě šel taky jenom volnoběh a přidat nešlo.Zdar

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 16:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srpen 2005, 12:47
Příspěvky: 38
NO vono ale jde pridat ted jsem to zkouisel, ale po chvili jezdeni to udelao to co jsem psal drive. U vzduchoveho filtru je jedine cerna krabka a to bude asi ono. Ale nechce se mi davat 500kč zato, kdyz newim jestli to je tim :(

_________________
Pařez-> Jawa Mustang-> Honda CR 80-> KTM SX125-> Simson S51 -> Yamaha DT 125RE -> ??? :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 17:10 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
333OMAR333 píše:
NO vono ale jde pridat ted jsem to zkouisel, ale po chvili jezdeni to udelao to co jsem psal drive. U vzduchoveho filtru je jedine cerna krabka a to bude asi ono. Ale nechce se mi davat 500kč zato, kdyz newim jestli to je tim :(

může to být tím...mě to dělao něco podobného když to odešlo...ale při přidání to střílelo do vejfuku a do karbecu zároveň :x ...tady V Iglu je návod jak si ten tyristor vyrobit...to když nechceč vyhodit 500 ale jen 100 funkce je zcela stejná...páč je to obkreslené z původního...byl docela problém ho rozlousknout :twisted:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Naposledy upravil Marty dne 17 září 2005, 13:02, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 17:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srpen 2005, 12:47
Příspěvky: 38
MUzete mi nekdo rict k cemu je a jak slouzi? ? da se nejak seridit jak a co to udela ?? diky.. kdyby to neslo zpravit tak to asi dam dohromady ,)

_________________
Pařez-> Jawa Mustang-> Honda CR 80-> KTM SX125-> Simson S51 -> Yamaha DT 125RE -> ??? :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 18:23 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marty píše:
tady na iglu je návod jak si ten tyristor vyrobit...

Už nejsme na iglu.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 18:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2005, 18:24
Příspěvky: 2
Bydliště: Opava
Zdravim.kdyz mi ve vyšších otáčkách chcípal, tak to byla kravina- v karboši je takový velký šroubek (uvnitř) a ten když je povolený (netěsní-je tam pod ním těsnící podložka) tak to dělá tyhle ty věci, jako že se dusí při přidání plynu... někdy se ta kujva sama od sebe povolí když byla dotáhnutá jen lehce...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 září 2005, 12:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Martin píše:
Marty píše:
tady na iglu je návod jak si ten tyristor vyrobit...

Už nejsme na iglu.... :wink:

Sry, to je zvyk ;) Na iglu uz ne, ale v iglu porad jo :)

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: dusi sa
PříspěvekNapsal: 18 září 2005, 09:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 15 září 2005, 10:27
Příspěvky: 6
Len tak náhodou, nemáš ucpaný výfuk? Po rovine to môže isť, ale do kopca sa začne dusiť. Najprv pozri prichodnosť všetkého čo má byť priechodné a až potom ak nič nepomôže rozmýšlaj nad kúpou nových dielov...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 září 2005, 11:16 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
U fichtla se mi ucpal vejfuk-do díry v tlumiči se dostala taková hrouda karbonu-měla asi cm v průměru...vždycky to ucpala, pak zase vypadla a pořád dokola než jsem na to přišel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 256 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 14 Queries | GZIP : On ]