Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Oprava snímací cívky zapalování
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=5451
Stránka 3 z 4

Autor:  Fučan [ 01 duben 2014, 17:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

patt píše:
Jojo tyhle snímače jdou většinou takto opravit a chodí to, na 2strojích to tak mám opravené, jeden origo žlutej snímač a druhej čínskej červenej snímač.

Občas se ale stane že proletování nepomůže, tak pak je dobré koupit novej černej německej snímač, ten vydrží oproti těm červeným čínským.


Ten černý německý koupíš kde?

Autor:  patt [ 01 duben 2014, 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

třeba ústí nl, nebo snad i motokrámek

Autor:  ales.cervenansky [ 10 červenec 2014, 16:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Ahojte lidi ,simson mi nastartoval a po 5 min zdechl ,rozdělal jsem ten plast zapájel a změřil a mělo to 15ohmů ,šlápnu 1,2 krát a odpor je 68 ohmů ,jednou hodí za delší dobu .Jak si ted počínat ??

Autor:  patt [ 10 červenec 2014, 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

zkus znova pořádně proletovat, nebo kup novej

Autor:  ales.cervenansky [ 11 červenec 2014, 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Vyřešeno ,byl v čudu začátek plošnáku jak se tam pají ty 2 dráty ,napájel jsem to napřímo do té cívky .Frčí to a odpor je 20ohmů

Autor:  PaPe3814 [ 22 září 2014, 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Mám na Simu závadu, kterou tady už někdo popisoval. Studený motor šlape normálně, ale někdy v otáčkách při zavření plynu se jakoby přepne a začne blbnout - přidání plynu někdy nejde do otáček, jakoby se dusí, pak otáčky vyletí normálně a za chvíli se zase začne jaky dusit, přitom plyn je otevřený stejně.

Myslím si, že je to snímací cívka zapalování.

Ale kde ji mám proměřit. Sundal jsem pravý kryt motoru a měřil odpor mezi měděnýn plíškem u té cívky a blokem motoru. Tam to za studena ukazovalo odpor 12.4 Ohm. Za tepla to vylezlo na 14.8 Ohm. A to mě mate, protože bych čekal větší rozdíly. Tak buď to měřím na špatném místě nebo je to v něčem jiném.

Šlo by poradit, kde by se měla ta snímací cívka měřit, mezi jakýma bodama? Možná by se víko vůbec nemělo sundavat a měří se to na tom elektronickém zapalování (hnědá krabička v kastlíku). Ale pak jaké vývody jsou ty správné?

A ještě bych se rád zeptal, jak sundat rotor, abych se k té cívce mohl dostat?

Díky za odpovědi.

Autor:  Seldi [ 22 září 2014, 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Tohle mi vůbec na snímač nesedí, špatnej snímač jede pořád dobře, ale jakmile se motor ohřeje, tak najednou zdechne a nastartuješ až když vychladne, jinak odpor snímače se měří tak, že odpojíš modrej kabel z tyristoru(hnědá krabička) a změříš jeho odpor proti kostře.

Autor:  patt [ 22 září 2014, 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

nemáš problém v karburátoru?

Autor:  PaPe3814 [ 22 září 2014, 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Díky za ten modrý kabel.
Karburátor benzín dává, svíčka je spíš ulitá.
Mám tam spíš teplou svíčku NGK B6HS, ale měl jsem trysku 75 a teď zkouším 72 a jehla je spuštěná úplně dole.
Závada se objevuje nepravidelně, někdy motor jede v pohodě, najel jsem 40km v celku a v pořádku. A někdy se to objeví po 10km.
Nevím, jestli by to mohlo být obyčejné ulejvání, do normálních otáček se to pak vůbec nechce dostat, na chvíli vyskočí nahoru a pak zase spadnou. Jen když je motor teplý.
Co jiného by to mohlo zahřívat?

Autor:  patt [ 22 září 2014, 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

těsní dobře sytič? gumička je v něm ok?

Autor:  PaPe3814 [ 22 září 2014, 16:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Sytič je určitě dobře utažený, protože karburátor teď rozebírám snad každý týden a na tohle si dávám pozor. Gumičku uvnitř jsem nekontroloval, tak se podívám, ale řekl bych, že těsní, poněvadž od pohledu vypadá dobře.

Autor:  PaPe3814 [ 03 listopad 2014, 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Uvádím příčinu potíží, resp. co vedlo k odstranění mých potíží. Dělám to hlavně z toho důvodu, aby všichni viděli. že podobné příznaky mohou mít různé řešení. V mém případě zřejmě zakopaný pes nebyl ve snímací cívce. Pomohla výměna indukční cívky, vysokonapěťového vedení a fajfky od svíčky. Měnil jsem všechno najednou a jedno z toho to zřejmě bylo. Nejvíc to tipuju na indukční cívku.

Autor:  patt [ 03 listopad 2014, 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

jo indučky jsou častou závadou, nebo také když tam někdo dá indučku co tam nepatří.... (např. indučky na kladívkový zapalka z jawy..)

Autor:  Dan999 [ 05 listopad 2014, 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Mám problém s občasnou závadou a prostě se nedá nastartovat a občas to jde. Změřil jsme to asi na 50ohm, rozkrojil, přeletoval a dostal se na cca. 35ohm. Ještě to nemám dodělané, ale snad to pojede. Při jednom dělám novou elektriku, tak snad se do toho příliš nezamotám... Uvidíme :)

Autor:  Quintal [ 09 listopad 2014, 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oprava snímací cívky zapalování

Ta spolehlivost čínských cívek a čínskýho pájení na čínských plošných spojích začíná být otravná. Skoro bych už začal uvažovat o fotoelektrickém snímači otáček...

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/