Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 06 prosinec 2024, 12:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 duben 2014, 17:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2012, 19:46
Příspěvky: 184
Bydliště: Libňatov okres Trutnov
patt píše:
Jojo tyhle snímače jdou většinou takto opravit a chodí to, na 2strojích to tak mám opravené, jeden origo žlutej snímač a druhej čínskej červenej snímač.

Občas se ale stane že proletování nepomůže, tak pak je dobré koupit novej černej německej snímač, ten vydrží oproti těm červeným čínským.


Ten černý německý koupíš kde?

_________________
Simson S63 Enduro, 1994, 12V

"Největší frajer není ten co jezdí nejrychleji. Největší frajer je ten, co vydrží jezdit nejdéle."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 duben 2014, 18:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
třeba ústí nl, nebo snad i motokrámek

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 červenec 2014, 16:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 leden 2012, 12:29
Příspěvky: 51
Bydliště: Hazlov 153/351 32
Ahojte lidi ,simson mi nastartoval a po 5 min zdechl ,rozdělal jsem ten plast zapájel a změřil a mělo to 15ohmů ,šlápnu 1,2 krát a odpor je 68 ohmů ,jednou hodí za delší dobu .Jak si ted počínat ??

_________________
Simson s70 Elektronik Originální stav.
Simson Enduro 60/3 4 Amal 21 Sportovní filtr+ laděný výfuk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 červenec 2014, 21:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
zkus znova pořádně proletovat, nebo kup novej

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 červenec 2014, 11:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 leden 2012, 12:29
Příspěvky: 51
Bydliště: Hazlov 153/351 32
Vyřešeno ,byl v čudu začátek plošnáku jak se tam pají ty 2 dráty ,napájel jsem to napřímo do té cívky .Frčí to a odpor je 20ohmů

_________________
Simson s70 Elektronik Originální stav.
Simson Enduro 60/3 4 Amal 21 Sportovní filtr+ laděný výfuk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 14:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2014, 13:49
Příspěvky: 4
Mám na Simu závadu, kterou tady už někdo popisoval. Studený motor šlape normálně, ale někdy v otáčkách při zavření plynu se jakoby přepne a začne blbnout - přidání plynu někdy nejde do otáček, jakoby se dusí, pak otáčky vyletí normálně a za chvíli se zase začne jaky dusit, přitom plyn je otevřený stejně.

Myslím si, že je to snímací cívka zapalování.

Ale kde ji mám proměřit. Sundal jsem pravý kryt motoru a měřil odpor mezi měděnýn plíškem u té cívky a blokem motoru. Tam to za studena ukazovalo odpor 12.4 Ohm. Za tepla to vylezlo na 14.8 Ohm. A to mě mate, protože bych čekal větší rozdíly. Tak buď to měřím na špatném místě nebo je to v něčem jiném.

Šlo by poradit, kde by se měla ta snímací cívka měřit, mezi jakýma bodama? Možná by se víko vůbec nemělo sundavat a měří se to na tom elektronickém zapalování (hnědá krabička v kastlíku). Ale pak jaké vývody jsou ty správné?

A ještě bych se rád zeptal, jak sundat rotor, abych se k té cívce mohl dostat?

Díky za odpovědi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 14:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tohle mi vůbec na snímač nesedí, špatnej snímač jede pořád dobře, ale jakmile se motor ohřeje, tak najednou zdechne a nastartuješ až když vychladne, jinak odpor snímače se měří tak, že odpojíš modrej kabel z tyristoru(hnědá krabička) a změříš jeho odpor proti kostře.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 15:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
nemáš problém v karburátoru?

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 16:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2014, 13:49
Příspěvky: 4
Díky za ten modrý kabel.
Karburátor benzín dává, svíčka je spíš ulitá.
Mám tam spíš teplou svíčku NGK B6HS, ale měl jsem trysku 75 a teď zkouším 72 a jehla je spuštěná úplně dole.
Závada se objevuje nepravidelně, někdy motor jede v pohodě, najel jsem 40km v celku a v pořádku. A někdy se to objeví po 10km.
Nevím, jestli by to mohlo být obyčejné ulejvání, do normálních otáček se to pak vůbec nechce dostat, na chvíli vyskočí nahoru a pak zase spadnou. Jen když je motor teplý.
Co jiného by to mohlo zahřívat?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 16:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
těsní dobře sytič? gumička je v něm ok?

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 16:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2014, 13:49
Příspěvky: 4
Sytič je určitě dobře utažený, protože karburátor teď rozebírám snad každý týden a na tohle si dávám pozor. Gumičku uvnitř jsem nekontroloval, tak se podívám, ale řekl bych, že těsní, poněvadž od pohledu vypadá dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 listopad 2014, 12:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2014, 13:49
Příspěvky: 4
Uvádím příčinu potíží, resp. co vedlo k odstranění mých potíží. Dělám to hlavně z toho důvodu, aby všichni viděli. že podobné příznaky mohou mít různé řešení. V mém případě zřejmě zakopaný pes nebyl ve snímací cívce. Pomohla výměna indukční cívky, vysokonapěťového vedení a fajfky od svíčky. Měnil jsem všechno najednou a jedno z toho to zřejmě bylo. Nejvíc to tipuju na indukční cívku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 listopad 2014, 16:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
jo indučky jsou častou závadou, nebo také když tam někdo dá indučku co tam nepatří.... (např. indučky na kladívkový zapalka z jawy..)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2014, 11:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 prosinec 2011, 22:33
Příspěvky: 57
Mám problém s občasnou závadou a prostě se nedá nastartovat a občas to jde. Změřil jsme to asi na 50ohm, rozkrojil, přeletoval a dostal se na cca. 35ohm. Ještě to nemám dodělané, ale snad to pojede. Při jednom dělám novou elektriku, tak snad se do toho příliš nezamotám... Uvidíme :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2014, 09:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 červenec 2012, 05:46
Příspěvky: 116
Ta spolehlivost čínských cívek a čínskýho pájení na čínských plošných spojích začíná být otravná. Skoro bych už začal uvažovat o fotoelektrickém snímači otáček...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.150s | 16 Queries | GZIP : On ]