Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 21:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 červen 2013, 17:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
ziber249 píše:
ahoj, vcera mi zacla blbnout elektrika, cely den sem nemohl prijit na zavadu, dnes sem toto vyzkousel a ejhle, jiskra jeste lepsi nez predtim :) tak sem se chtel zeptat co mam pouzit misto te tavne pistole? nemohl by se pouzit silikon na motory? ten cerveny do 300stupnu? jinak moc chvalim tento navod. je to super a myslim ze to pomuze jeste spouste lidi.. dekuji


Na tohle se používá dvousložkový epoxidový tmel,pořádně to pobrus hrubým smirkem,ať do toho pořádně zavzlíná.Ten od patexu tuhne za 5min. a pak je to tvrdé jako tvrzený plast,odolává to všemu,co to na tom místě může potkat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červen 2013, 09:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
A nebo tam nedávat nic, stačí to přetřít pájecim lakem a je to otevřený pro případné opravy, jako to mam já.

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 červenec 2013, 19:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2008, 20:18
Příspěvky: 212
Bydliště: Meziměstí
Díky za návod! :wink:. Už jsem nevěděl co s tim je a tohle mě spasilo :D
Zaplácal jsem to takovu pastou na výfuky 8)

_________________
Simson s51 enduro,1984, 6V, modrá barva, 70/2, AMAL 21, 5q, skf, MC26 Capri, chrom, leštění, maska, kufr, ram pod motorem
Vmax: 90 km/h (rovina)
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=36146

Další povozy: Mondeo 1.8 Citrine Yellow, Mondeo V6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2013, 19:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Takže keďže môj simson nejde, príčinu som našiel, tak som sa rozhodol, že si skontrolujem celé zapaľovanie. V DP je napísané, že to čidlo má mať 24-32 Ohm. Moje má 19,7. Je zlé, alebo to takto môže byť? Inak, voľnobeh nemám veľmi nízky, takže asi pri nízkych nedáva impulzy, čo môže byť aj táto príčina. Inak, zistil som aj, že mám vadnú dobíjaciu cievku zapaľovania, takže tá príde v piatok cez poštu.

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2013, 09:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
To je v normě. Menší odpor až tak nevadí (pokud neni hodně mimo, potom by to vypadalo na poškozenou izolaci). Jinak na tyristoru je potenciometr a tím se nastavuje, od jakých otáček se má začít zapalovat (zjednodušeně řečeno), funguje to aby to při startování nekopalo, tak jak šlápneš, dostane se motor nad určité otáčky a až pak začne zapalovat. Můžeš zkusit jemně doladit, ale moc bych s tim neštěloval.

Správně se má začít zapalovat někdy mezi 400-600 otáček.

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2013, 11:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Áno, to viem. Len je ten problém, že simson mi nevynecháva vo vysokých otáčkach, proste ide dosť vysoko a nechcem si to skaziť.

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2013, 10:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Ono to maká!!! Vďaka za návod, toto ma spasilo :band:

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2013, 14:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2012, 19:46
Příspěvky: 184
Bydliště: Libňatov okres Trutnov
Zkusil jsem to taky opravit.. Před opravou jsem měl odpor nějakých 16 ohmů. Tak jsem plast opiloval, zapájel znova a přidal trochu více cínu, výsledek byl takový, že tam bylo 18ohmů.. Vyplatí se to do toho zapalování vůbec dávat?

_________________
Simson S63 Enduro, 1994, 12V

"Největší frajer není ten co jezdí nejrychleji. Největší frajer je ten, co vydrží jezdit nejdéle."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 srpen 2013, 16:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 červenec 2012, 05:46
Příspěvky: 116
Ohmetr neměří vždycky přesně na malých rozsazích (přechodový odpor banánků na šňůrách a přepínači). A vinutí cívky z mědi je tepelně závislé, takže pár procent rozdílu bude jestli to měříš při 10 nebo 30 °.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 srpen 2013, 20:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2012, 19:46
Příspěvky: 184
Bydliště: Libňatov okres Trutnov
Quintal píše:
Ohmetr neměří vždycky přesně na malých rozsazích (přechodový odpor banánků na šňůrách a přepínači). A vinutí cívky z mědi je tepelně závislé, takže pár procent rozdílu bude jestli to měříš při 10 nebo 30 °.


To už jsem zjistil.. Po té úpravě jsem najezdil nějakých 50km a když jsem pak třetí den jen na benzínku (5km) tak cestou zpět, to začalo zase blbnout, takže kupuji nový a ve škole si to pak nechám pořádně opravit.

_________________
Simson S63 Enduro, 1994, 12V

"Největší frajer není ten co jezdí nejrychleji. Největší frajer je ten, co vydrží jezdit nejdéle."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 říjen 2013, 16:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 16:48
Příspěvky: 1
ahoj mam problemi se simsonem svicka je nova civka take kdyz to nastartuju jede to a po 1.5 KM najednou chcipa. cuka to a po chvilce zase motor bezi a pak zase ne kdyz pridam plyn tak to pomalu klesa dolu ten plyn :D a takhle furt dokola kdyz se konecne motorka rozjede tak kdyz zpomalim a zaradim tak mi to chcipne. poradite mi?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2013, 22:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 září 2012, 18:46
Příspěvky: 521
Bydliště: Solnice 517 01, okres Rychnov nad Kněžnou
zdenek.herink píše:
ahoj mam problemi se simsonem svicka je nova civka take kdyz to nastartuju jede to a po 1.5 KM najednou chcipa. cuka to a po chvilce zase motor bezi a pak zase ne kdyz pridam plyn tak to pomalu klesa dolu ten plyn :D a takhle furt dokola kdyz se konecne motorka rozjede tak kdyz zpomalim a zaradim tak mi to chcipne. poradite mi?


Snimac, jestli mas moznost, zkus ho vymenit, aby sis byl jistej a kup novej, ale bude to tohle

_________________
Simson SR 50 12V, 1989, bílá barva, vše je a snad bude originál.
Simson S51 6V, 1984, šedá barva, opět vše originál.

http://stechy46.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 únor 2014, 20:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 únor 2014, 20:18
Příspěvky: 1
Mám tento snímač z frézy Fortschritt z DDR, je tam motor ze Simsona a ten samý problém se snímačem. Naměřil jsem multimetrem 16 ohm místo 20, chtěl bych se zeptat, je to ten problém? Studený motor špatně chytá a teplý chcípne a už nejde nastartovat. Jak se vám podařilo tak úhledně "rozkrojit" ten plast, ve kterém jsou cívky zataveny? Díky za každou odpověď.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 únor 2014, 00:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
tohle určitě problém nebude, problém je když se to liší v řádech, ne v jednotkách. mě se stalo že se zvyšující se teplotou rostl jeho odpor až knekonečnu až to chcíplo. KDyž jsem pak měřil tak jak to chladlo tak to zas padalo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 duben 2014, 15:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Jojo tyhle snímače jdou většinou takto opravit a chodí to, na 2strojích to tak mám opravené, jeden origo žlutej snímač a druhej čínskej červenej snímač.

Občas se ale stane že proletování nepomůže, tak pak je dobré koupit novej černej německej snímač, ten vydrží oproti těm červeným čínským.

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.099s | 13 Queries | GZIP : On ]