Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 10 květen 2024, 11:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2005, 10:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2005, 10:00
Příspěvky: 2
Mám simála enduro, r.v. 85 a ještě nedávno docela hezky jezdil.
Dřív jsem si myslel, že má jenom 3 převodové stupně (protože po 3-ce nahoru tam bylo něco jako neutrál), a tak nebyl problém dát na 3-ku 65 km/h (teda aspoň na tachometru:). Pak jsem ale přišel na to, že za tím neutrálem výše je ještě čtyřka! Ovšem dostat ji tam, to je utrpení:(
Jedu na trojku, něco přes 50 km/h a zkouším tam čtyřku směrem nahoru dokopat - vždycky to jakoby cvakne a od řadicí páčky dostanu takovej jemnej "ráz" do nohy, takže si myslím, že jsem ji tam dostal - přidám plyn a motor se rozeřve o 106... je tam neutrál. Takhle to zkusím třikrát a napotřetí už tam čtyřku dostanu. Jenže to už rychlost klesla na 40 km/h a i když jedu po rovině, otáčky se nechtějí zvyšovat, takže tam stejně zase hned cpu za tři...
Jak říkám, dřív jsem nevěděl, že tam ta čtyřka je, a byl jsem spokojenej. Jenže teď na 3-ku těch 65 jako dřív už nevytáhnu - je tu další problém, který v praxi vypadá takhle: dám tam jedničku a přidám plyn.
Dřív jsem z toho dostal v poho 25 km/h, ale teď to motor krásně vytočí do 20 km/h a pak najednou začne chcípat (tím nemyslím snížení výkonu, ale prostě úplně chcípne motor - má zvuk jako při roztlačování, prostě bez jiskry a výbuchů). Jediný řešení je okamžitě ubrat plyn a pak zase přidat, motor se zase chytne, ale jak se dostane ke 20 km/h, zase "vypadne"!
To samé dělá při všech zařazených rychlostech, takže na trojku to vlastně funguje jako takovej automatickej "omezovač" - přes 50ku se to prostě nedostane. To je docela pech, když má simál čtyři rychlosti a mohl by zvládnout i "osm pětek", ale já můžu využívat jen tři stupně, přičemž dosáhnu nejvyšší rychlosti asi jako babetta...
Takže: je tu nějaká možnost, jak opravit tu čtyřku (aby tam šla hned po trojce, a ne po trojce a dvou neutrálech:), nebo bych to měl dát do servisu? A pak to zvláštní chcípání při vyšších otáčkách, které jsem tu popsal... čím by to mohlo být? Moc děkuju za případný rady a nápady.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2005, 11:10 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
ad. chcípání máš špatně seřízený tyristor (to je ta hnědá krabička pod pravým kastlíkem stačí pootočit trimrem kousek k - ale zase tak aby to startovalo to musíš skusmo nastavit taky se mrkni jestli nemáš zasviněnej karbec a ta 4 to by chtělo sundat levé víko z motorua překontrolovat mechanizmus řazení to budeš muset vyndat spojkový koš ale to je brnkačka pak vyndáš řadící válec a omrkneš jesli v té drážce na jeho povrchu jsou takové válečky nepoškozené kdyš vydržíš trak ti to nafotím na motoru co mě leží v dílně ale taky skus jetli je to řazení seřízený třeba mě jednou vůbec nešla 1 a už jsem chtěl shodit víko ale všiml sem si že zajišťovací šroub pod kterým je šroub na nastavení řezení byl úplně volnej po utáhnutí zase vše funguje :lol:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2005, 11:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2005, 10:00
Příspěvky: 2
Paráda, to jsem potřeboval vědět:) Fotky neposílej, já už si s tim poradím... to bylo, abych si s tím neporadil... je simson snad západoněmeckej?! :))))
THX


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2005, 11:34 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
koczek píše:
Paráda, to jsem potřeboval vědět:) Fotky neposílej, já už si s tim poradím... to bylo, abych si s tím neporadil... je simson snad západoněmeckej?! :))))
THX

Imho rozhodně není ostuda to dát do servisu. Ne každý má základní vybavení, garáž a odvahu.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2005, 18:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
kde je ten stelovaci sroub na razeni jak ti tram Marty nesla ta jednicka kde jsi to steloval me to taky furt jde pres zuby i kdyz s tim popojedu.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2005, 18:51 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
je navrchu na motoru ale musíš si na to udělat takový "štelovátko" já jej vyrobil z sklotextitu a je to lepší než tam dloubat šroubováčkem a doporučuji si přečíst popis základniho seřízení řazení P.S. u síma ti nic nemůže jít nic přes zub tam jsou ozubení ve stálém záběru a podle toho ve kterém kole jsou vysunuté aretační kuličky takový je kvalt

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2005, 19:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
a kde presne je stelovaci sroub

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2005, 19:34 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
mirek999 píše:
a kde presne je stelovaci sroub
no po levé straně v protoru karburátoru je matka na 13 klíč tu sundáš a pod ní jsou zářezy pro takové"štelovátko" a otáčením se nastaví správný krok řazení ale proč to vlastně píšu když je to v dílenské příručce...

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 337 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.259s | 14 Queries | GZIP : On ]