Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 18:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2005, 15:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
mirek999 píše:
tak studeny mi to chyta uz dobre na prvni slapnuti ale vzdycky kdyz je to studeny tak to vylitne do vysokejch otacek a drzi to vysoky otacky tak jednu minutu vsude jsem udelal aby to nesalo falesnej vzduch ale proste s timhle si nevim rady. :cry:

Mno neim ... Kdy si naposledy cistil karbec? Esi vy to nemohlo bejt jim, tomu bych docela wjeril.
Zovna vcera sem cekal, kdy me pri jizde dojde benal ... Dyz sem zastavil na jedny krizovatce, tak to najednou melo dost vysoky otacky na volnobeh a uz me to bylo jasny - nedostatek benalu v karbci, tak sem prepnul na rezervu a pohoda. A to nejni poprvy ...
To samy se stava dyz mas moc chudou smes (moc vzduchu)

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2005, 15:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
karbec jsem cistil pred tydnem a je byl cistej a smes mam v pohode.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2005, 08:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
zkontroluj předstih a odtrh, dále pořádně seštelovat karbec. a jestli je to po ránu, může to způsobovat i vlhkost vzduchu, pokud ti stojí venku.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2005, 11:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
zapalovani je bezkontakt a je dobre sestelovane jinak mi simson stoji ve vlhkem chlive(bez prasat)

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2005, 17:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
a nezapomínáš zastavit paliv. kohout když dýl stojíš? jestli se to neuchlastá?

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2005, 17:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
nene vzdy kdyz vecer prijedu tak vipnu benzin a rano slapnu na poprvi ze syticem.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 září 2005, 17:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
to je hruza vzdy poranu a i kdyz je to studene tak to stzrasne toci vysoky tocky :cry: vzdy damsytic kdyz nakopavam aby to tolik nervalo ten tomu pomuze

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 září 2005, 18:29 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
mirek999 píše:
to je hruza vzdy poranu a i kdyz je to studene tak to stzrasne toci vysoky tocky :cry: vzdy damsytic kdyz nakopavam aby to tolik nervalo ten tomu pomuze

zato můžou špatná gufera nebo falešné přisávání vzduchu někde do motoru ničím jiným to být nemůže stím souvisí i to držení pod plynem z kopce----vyměň preventivně gufera :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 září 2005, 18:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
menil jsem gufero za zapalovanim,okolo karbecu jsem to utesnil a co gofero vedle spojkoveho kose nemuze to byt tim ze je to gufero spatne timze kdyz je to studeny tak je spadlej olej dole a to gufero suchy kdyz to nastartuju tak to chvili trva nez se to zklidni a take mi to huli jak krava :idea:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 září 2005, 18:41 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
mirek999 píše:
menil jsem gufero za zapalovanim,okolo karbecu jsem to utesnil a co gofero vedle spojkoveho kose nemuze to byt tim ze je to gufero spatne timze kdyz je to studeny tak je spadlej olej dole a to gufero suchy kdyz to nastartuju tak to chvili trva nez se to zklidni a take mi to huli jak krava :idea:

když se mění gufera tak obě a to druhé není za spojkovým košema ale na hřídeli klikovky :wink: :roll:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 září 2005, 18:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
kdybys jsi to cetl poradne tak jsem napsal to vedle spojkoveho kose a abys nerekl ze jsem to jeste nevidel tak na ty klice je otackomer :wink: a mohlo by to byt tim jak jsem to psal rekni.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 září 2005, 19:52 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
mirek999 píše:
kdybys jsi to cetl poradne tak jsem napsal to vedle spojkoveho kose a abys nerekl ze jsem to jeste nevidel tak na ty klice je otackomer :wink: a mohlo by to byt tim jak jsem to psal rekni.

no já vždy myslel že otáčkoměr je vedle tachometru před řidítkama...tvoje myšlenka je fakt revoluční... na klice je pouze našroubovaný šnek který zároveň slouží jako matice primárního kolečka a mrkni jestli ti neřídne olej a jestli není cítit po benzínu stejně bych to gufero být tebou vyměnil :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 září 2005, 07:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
a mohlo by to tim byt ze nez to gufdero se nasaje tak tam jde falesny vzduch a pak kdyz je mokre tak uz nepropousti. :?:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 září 2005, 09:24 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
mirek999 píše:
a mohlo by to tim byt ze nez to gufdero se nasaje tak tam jde falesny vzduch a pak kdyz je mokre tak uz nepropousti. :?:
nene to že to pokaždé blbne jinak je tím že s teplotou motoru se mění jeho požadavky na směs....vyměň to gufero

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 září 2005, 09:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
ale kamos k tomu prijde rano a naslapne a mato normalni otacky a smes ma dobrou jeho svicka ma takovou cihlovitovou do zluta barvu,natoz ja ji mam cernou jak bota,a ja jsem psal v tom jinem postu ze nevim proc ta triska na smes nema perko tak jak se to udrzi kdyz to povolim.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 232 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.085s | 13 Queries | GZIP : On ]