Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 duben 2024, 22:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problem v elektrice
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 21:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
vlastnim 6v sima s51, dneska sem dojel dom blikam levym blinkrem najednou prestal blikat a motorka zaroven chcipla takze neco v elektrice, pravy blink blika ale asi tak 2-3x rychlejc, funguji pouze parkovaci svetla a kdyz pri nich dam levy blinkr tak se v intervalu jakym by blinkr blikal elektrika zkratuje takze se parkovacky stmivaji pokazde kdyz by mel bliknout blinkr ale ten neblika, nemuze to byt ta vecicka - usmernovac nebo co? nechapu ze to ma vliv na zapalovani, snad mi to nekdo vysvetli. dik.............. jinak sem pekne nasranej pac zejtra do prace slapu pesky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 21:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
zkontroluj kontakty, muze bejt zkrat a nebo skus prerusovac odpojit ...

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 21:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
ted sem to nechachaval jen tak sviti a pri tom zaplej ten problemovej blinkr, tak cejtim jak se tam neco pali tak sem to radsi uplne odpojil, jaktoze to ma vliv na zapalovani nevis? a ta soucastka se presne jmenuje jak a kolik stoji kdyby byla v hajzlu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 22:00 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
nejspíš prodřenej drát od blinkru kterej se dotýká kostry a jestli ti druhá strana bliká rychle a obě žárovky jsou v pořádku a 21W tak je načatej od toho skratu i přerušovač a to zdachnutízpůsobilo vyskratování nabíjecího okruhu jinak nabíjecí zařízení v těchto typech je nezničitelné to bys musel týrat svářečkou :twisted: :twisted:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 22:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
no esi se to pali tak je dost mozna ze je to zkrat, takze nejdriv zkontroluj ty kontakty a taky draty, esi nejni treba nekde porusena izolace. ta soucastka se menuje treba prerusovac na blinkry

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 22:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
zarovky jsou v poradku ale babo raď kde muze bejt ten zkrat , budu vedet vic rano, mimochodem kde zjistim jak nastavit karbec, ten zapustenej sroub je na smes pocitam? ale nevim jak ho nastavit, v diloensky prirucce pisou ze bych s tim mel do servisu, to urcite, a pak je tam jeste jeden sroub s pruzinkou co kdyz dotahnu tak uplne zasekne plyn ze ani nehnu rukojeti, to taky nechapu co ma za smysl, a volnobeh se steluje jako tim jak moc je nanuty lanko plynu u karburatoru?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 22:13 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
máš starej typ karbecu tam se volnoběh nastavuje šroubem který vlastě určuje spodní doraz šoupátka jinak se tam nastavuje jen jehla ale tenhle karbec znám jen od vidění tak nevím někdo tvrdí že je lepší já nevím mě šlape dobře i ten novější typ 8)

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 22:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
no ja to nejak nasteluju ten volnobeh, ale kdyz to sesteluju za tepla tak to po vychladnuti a nasplanuti toci volnobeh na strasne vysoky otacky a kdyz to teda stahnu aby to bylo ok pri studenym motoru tak jak se zahreje tak volnobeh chcipa a je treba stale drzet plyn


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2005, 22:31 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
to vypadá na falešnej vzduh takhle se mi projevily špatná gufera na klikovce a také dalším na tomto fóru

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 červen 2005, 11:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
myslis jako ze se to po zahrati roztahne a falesnej vzduch to nesaje... ale nevim co ma spolecny tesneni na klikovce s tim kolik jde vzduchu do karburatoru?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2005, 05:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 květen 2005, 10:51
Příspěvky: 9
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Tak tohle by mě taky zajímalo, mám podobnej problém. Když nastartuju tak to valí na vysoký otáčky jak na sytič tak i bez něj. No jezdim tahle třeba 14 dni a pak najednou ze dne na den je to zas normalní. Otáčky se uklidní na normal, volnoběh to v klidu drží. Nevim co s tím.
A ještě jeden problém. Netroubí mi klakson. Vypínač i klakson je OK. Do klaksonu jde normální napětí. A když zapnu klakson tak napětí klesne na 4V a nic se neděje. A když tlačítko pustím tak to jen cinkne. Nesetkali ste se s tím někdo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2005, 12:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Jurry píše:
Tak tohle by mě taky zajímalo, mám podobnej problém. Když nastartuju tak to valí na vysoký otáčky jak na sytič tak i bez něj. No jezdim tahle třeba 14 dni a pak najednou ze dne na den je to zas normalní. Otáčky se uklidní na normal, volnoběh to v klidu drží. Nevim co s tím.
A ještě jeden problém. Netroubí mi klakson. Vypínač i klakson je OK. Do klaksonu jde normální napětí. A když zapnu klakson tak napětí klesne na 4V a nic se neděje. A když tlačítko pustím tak to jen cinkne. Nesetkali ste se s tím někdo?

Skus ho bud utahnout nebo povolit, ale nejlip udelas dyz ho celej rozlozis a vycistis

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2005, 15:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 květen 2005, 10:51
Příspěvky: 9
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Maty píše:
Skus ho bud utahnout nebo povolit, ale nejlip udelas dyz ho celej rozlozis a vycistis


Ale vždyť je zalisovanej :oops:

_________________
Simson S51 Enduro, rv.88, 6V, originál stav. Zatím mě ještě nezklamal...ale i přes občasné divné chování, je to dobrák :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2005, 18:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Jurry píše:
Ale vždyť je zalisovanej :oops:

Tak to mas docela peska :roll:

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2005, 06:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 květen 2005, 10:51
Příspěvky: 9
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Maty píše:
Jurry píše:
Ale vždyť je zalisovanej :oops:

Tak to mas docela peska :roll:


Včera sem to všechno ještě proměřoval. A vyloučil sem kabely + vypínač. Chyba podle mě bude buď v klaksonu a nebo v takovym tom válečku co uchycen hned pod nádrží, vede z něj kabel přímo ke klaksonu... nevíš co to je?

_________________
Simson S51 Enduro, rv.88, 6V, originál stav. Zatím mě ještě nezklamal...ale i přes občasné divné chování, je to dobrák :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 145 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.140s | 14 Queries | GZIP : On ]