Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 03 červen 2024, 06:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 13:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 březen 2009, 18:20
Příspěvky: 280
Chcel by som sa vas spytat na vase nazory. Mam karburator BVF16n3-4 a mam moznost tam namiesto neho dat dellorto 21...chcem sa spytat ci to pojde a ako to pojde alebo ci to bude lepsie ako to bolo co sa tyka vykonu atd.motor je obycajna 50 dvojkanal seriovy motor druhy vybrus seriovy filter atd.Dakujem za odpovede.

_________________
simson s51 Road Enduro Blue star 50/2 16n3-4 seriovka motor po celkovej GO, chystam sa na 60/4+19mm BVF karb.+znizena hlava


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 13:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 březen 2010, 20:32
Příspěvky: 29
Bydliště: Cabaj - Nitra - SVK
21tka karbec je velky na original na seriový valec. Bude sa ti to prechlastávať.

_________________
Simson S51 Electronic
upraveny vyfukový kanál, upraveny piest
Chystám klapkové sanie


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 13:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červenec 2008, 19:46
Příspěvky: 755
Bydliště: Plzeň
no když to tam dáš a budeš mít trisku nějakou 78 tak ti to pojede... ovšem otázkou je jak... 21 je veliká na obyč motor to bych dal spíš na 70/2 minimálně

_________________
Simson SR50, nová elektrika, nové sedlo, GO motoru-72km/h, dálkové světlo
Kladívkové Tyristorovém zapalování...
>úplná oprava po vandalech...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 13:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
klidně to tam dej, když se to správně naladí tak to pojede

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 13:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 březen 2009, 18:20
Příspěvky: 280
jimmy píše:
klidně to tam dej, když se to správně naladí tak to pojede

a jake trysky treba??..a pojde to lepsie?..asi ano ze? a co keby som tam dal ten karburator a potom zvacsil saci kanal na valci??

_________________
simson s51 Road Enduro Blue star 50/2 16n3-4 seriovka motor po celkovej GO, chystam sa na 60/4+19mm BVF karb.+znizena hlava


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 13:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2010, 20:53
Příspěvky: 445
Bydliště: Kyjovsko
Tak na karbec 16N3-4 patří hlavní tryska jak jsem napsal 70,volnoběžná je 35,jehlová tryska je 60 to jsou míry výrobce.
16N3-5 ............................................72,.....................35,......................60


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 20:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
kua tak to ucpi ... delal jsem to na babete jsem nemel orig karbec jenom velkej tak sem ho tam dal a misto ladeni sem ucpal konec korkem a vyvrtal tam potrebne velkej prumer a trisku si nespomenu jen vim ze sem ji menil


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 28 březen 2010, 20:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
dakr4ever píše:
kua tak to ucpi ... delal jsem to na babete jsem nemel orig karbec jenom velkej tak sem ho tam dal a misto ladeni sem ucpal konec korkem a vyvrtal tam potrebne velkej prumer a trisku si nespomenu jen vim ze sem ji menil

:roll: :lol:

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 29 březen 2010, 10:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
myslim si,že na sériovej válec 50ccm to při průměru karbecu 21mm ztratí trochu spodek a přidá to na vrchu.Jinak závodní padesátky maj průměr dif. normálně 22mm.

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 29 březen 2010, 14:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
cenda111 píše:
myslim si,že na sériovej válec 50ccm to při průměru karbecu 21mm ztratí trochu spodek a přidá to na vrchu.Jinak závodní padesátky maj průměr dif. normálně 22mm.

hele, s jikovem s dif. 18,5 nemáš problém s vohnoběhem nebo bohatostí na volnoběh? přecejenom je to už dost na toho jikova

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 29 březen 2010, 14:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
já bych tam dal tak 75 trisku

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 29 březen 2010, 19:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
jimmy píše:
cenda111 píše:
myslim si,že na sériovej válec 50ccm to při průměru karbecu 21mm ztratí trochu spodek a přidá to na vrchu.Jinak závodní padesátky maj průměr dif. normálně 22mm.

hele, s jikovem s dif. 18,5 nemáš problém s vohnoběhem nebo bohatostí na volnoběh? přecejenom je to už dost na toho jikova


ten jikov má origo 17mm.Mám na něm tyhle úpravy.Přívodní kanálek z plovákovky k hlavní trysce převrtanej na 3mm.Vzdušník pro volnoběžnou trysku převrtanej na 0,8mm.Větší hlavní tryska.Difizor je vybroušenej na ovál,protože do strany je málo místa.Pak musíš podložit víčko šoupátkové komory,aby se ti víc zvedalo šoupě.Musí se to udělat přesně,aby ti nevypadávala jehla z komínku.S volnoběhem problém nemám.Jen to trochu ztratilo spodek.Musim si s tim ještě vyhrát.Chtělo by to asi jinou jehlu(vlastní výroby).

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 29 březen 2010, 19:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
cenda111 píše:
jimmy píše:
cenda111 píše:
myslim si,že na sériovej válec 50ccm to při průměru karbecu 21mm ztratí trochu spodek a přidá to na vrchu.Jinak závodní padesátky maj průměr dif. normálně 22mm.

hele, s jikovem s dif. 18,5 nemáš problém s vohnoběhem nebo bohatostí na volnoběh? přecejenom je to už dost na toho jikova


ten jikov má origo 17mm.Mám na něm tyhle úpravy.Přívodní kanálek z plovákovky k hlavní trysce převrtanej na 3mm.Vzdušník pro volnoběžnou trysku převrtanej na 0,8mm.Větší hlavní tryska.Difizor je vybroušenej na ovál,protože do strany je málo místa.Pak musíš podložit víčko šoupátkové komory,aby se ti víc zvedalo šoupě.Musí se to udělat přesně,aby ti nevypadávala jehla z komínku.S volnoběhem problém nemám.Jen to trochu ztratilo spodek.Musim si s tim ještě vyhrát.Chtělo by to asi jinou jehlu(vlastní výroby).

právě že většina zkracuje šoupě

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dellorto 21 na 50/2
PříspěvekNapsal: 30 březen 2010, 08:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
nevim no šoupětem si pomůžu tak o 1mm.Když ho zkrátim moc tak bude krátký a vznikne mi nahoře škvíra a kolíček na aretaci je taky na hraně.

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: can you take 20mg tadalafil
PříspěvekNapsal: 03 červen 2024, 05:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 květen 2024, 22:39
Příspěvky: 72
Bydliště: Burma
Eileen Stolley Kadoka 10 23 2017 <a href=http://cialis.lat/discover-the-best-prices-for-cialis>cialis generic best price</a>

_________________
buy cialis professional


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.047s | 12 Queries | GZIP : On ]