Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 20:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: při zahřáti nejede
PříspěvekNapsal: 10 červen 2004, 19:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2004, 19:41
Příspěvky: 1
Bydliště: jihlava
neví někdo čím by mohlo bejt že můj simson ujede asi 1km vpohodě a pak už nejede až po schladnutí.
Svíčku jsem koupil novou a karbec vyčistil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: při zahřáti nejede
PříspěvekNapsal: 10 červen 2004, 21:43 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Jakub píše:
neví někdo čím by mohlo bejt že můj simson ujede asi 1km vpohodě a pak už nejede až po schladnutí.
Svíčku jsem koupil novou a karbec vyčistil.

Jak se to přesně projevuje. Jedeš na najednou nic? Nebo ti postupně začne cukat? Osobně bych po tom co ti to přestane jet zkontroloval, jestli ti svíčka hází jiskru. Nevim, jak máš toho sima dlouho, ale taky bych zkontroloval jako barvu má svíčka, jestli není třeba problém v nastavení karbecu.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 červen 2004, 19:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 červen 2004, 10:35
Příspěvky: 10
Bydliště: Hlučín -to je u Ostravy.
Sem slyšel o simsonech co nejezdi na NGKcka ,ale kdyz se tam hosi neco jineho tak v poho, kamosovi neslo motorka vubec do otacek, hodil tam jinou a v poho.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 červen 2004, 21:55 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
zero píše:
Sem slyšel o simsonech co nejezdi na NGKcka ,ale kdyz se tam hosi neco jineho tak v poho, kamosovi neslo motorka vubec do otacek, hodil tam jinou a v poho.

Spíš když ti blbnou svíčka, tak máš problém v eletrice nebo v seřízení.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 červen 2004, 20:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 květen 2004, 21:14
Příspěvky: 12
Bydliště: Ústí nad Labem
Martin píše:
zero píše:
Sem slyšel o simsonech co nejezdi na NGKcka ,ale kdyz se tam hosi neco jineho tak v poho, kamosovi neslo motorka vubec do otacek, hodil tam jinou a v poho.

Spíš když ti blbnou svíčka, tak máš problém v eletrice nebo v seřízení.... :wink:

Nevím, ale podle mých zkušeností jsem kupoval svíčky Isolator a ty byly na prd.Tak jsem si nechal poradit abych koupil NGK na tu jsem jezdil 4 týdny a normálně se mi spálila tak jsem koupil další a ta to samý.Tak si kupuju Brisk (ale dražší ) zatím ji tam mám asi půl roku a nemužu si ji vynachválit!Mě připadá, že každej simson jezdí na něco jiného :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Svíčka
PříspěvekNapsal: 19 červen 2004, 20:16 
mě to dělal taky a byla to fajfka na svíčku zkus vyměnit fajfku


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka
PříspěvekNapsal: 11 červenec 2004, 19:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
může to být taky tím že ti motor začne po zahrátí sát falešnej vzduch - mezi blokama(špatný těsnění) nebo kolem gufera vedle kliky -- to se mě stávalo na pionýru protože nějakej chytrák rozebíral motor a jak to páčil šroubovákem tek tam nadělal rýhy kterýma po zahřátí motor přisával vzduch.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2004, 16:14 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
taky je možný že ti vysí ventil v karbecu mě to taky dělalo

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2004, 23:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 březen 2004, 00:38
Příspěvky: 6
Bydliště: Jičín
Robinsson píše:
mě to dělal taky a byla to fajfka na svíčku zkus vyměnit fajfku


JJ zkus tu fajfku.
Ja jednou svoji vymenil za nejakou co jsem nasel v garazi(od Pionyra) pac byla vic vylestena. Projevovalo se to stejne => proto asi nebyla na pionyrovi ale v supliku :idea:

_________________
Simson S51E enduro,rv90,12V,tm.zeleny,STK do 9/05,najeto 23500km,60ccm,ladeny vyfuk,72 hlavni tryska,16 predni rozeta,otackomer,teplomer(skoda120),spickovy stav,velmi udrzovany,CZ puvod
Prodano :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2004, 16:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 srpen 2004, 14:13
Příspěvky: 39
Bydliště: Mikulov
Doporučuji to GUFERO na klice , je to klasiká závada.
příznaky:po zahřátí se dusí a nechce do otáček pak se přechlastá a nejde nastartovat
Když budeš kupovat nové gufero, tak doporučuji zelené, je pevnější a déle vydrží
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
staré info : SR-50, 70ccm, 2-komorový laděný.výfuk.Max 95km/hod. Nové info : SR-50, 70ccm, 2-komorový laděný výfuk, 19mm karbec + přímí vzduch.filtr, 5-ti kvalt :-) (vše z RZT POWER)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2004, 19:58 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
před pár dny jsem se rozhodl umravnit blbnoucí 16N3-4-studený cukal start v létě jen se sitičem přitom jsem měl svíčku BRISK N17 a povedlo se mi dosáhnout že jede pravidelně od nastartování a startuje lépe hodil jsem tam NGK kterou jsem měl předtím a zase cuká a nestartuje s BRISKem no problem a přitom ta NGK má být lepší, může mi toto někdo rozumě vysvětlit???? :?: :?:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Snímač otáček
PříspěvekNapsal: 26 srpen 2004, 21:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
No mě to dřív taky chcípalo (a po 10min zase jelo) a bylo to snímačem otáček, ale stih sem ujet aspoň 10 km. :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srpen 2004, 21:33 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
A zase jsme u toho opět i snímač jde pomocí pájky spravit jeto obyčejná cívka ale zalitá a vývody má na malém tišťáčku tam může být "studeňák"

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2004, 13:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Marty píše:
A zase jsme u toho opět i snímač jde pomocí pájky spravit jeto obyčejná cívka ale zalitá a vývody má na malém tišťáčku tam může být "studeňák"

Jooo? Hmm, mám sice už novou základovku, ale možná že se mi to bude někdy hodit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2004, 13:30 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
pokud není celý snímač odělený od desky(to jsem taky viděl) :twisted: tak to jde.

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.140s | 16 Queries | GZIP : On ]