Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Přidírání válce
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=32618
Stránka 1 z 1

Autor:  Tomfid [ 07 listopad 2021, 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Přidírání válce

Dobrý den.
Jdu si pro radu můj simson když nastavim předstih na 1,4-1,8 mm před HÚ tak se přidírá válec a nebo úplně přidře nebo dokonce zadře ale když dám předstih trochu dýl tak to přestane dělat nevíte proč?
Předem děkuji za odpovědi.

Autor:  petrcifka [ 30 květen 2022, 10:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přidírání válce

Nikdo neodpovedel protože si nepodal žádné relevantní info.
Zkus podat delší svědectví:
Kdo dělal výbrus. Rozměry vrtání, rozměry pístu, značka pístu.
Fotky použitých pístů, povrch válce před instalací, zda se držíš dílenské příručky, jak zajizdis válec, kolik oleje při zajíždění????
Barva svíčky.
Kolik má klikovka.

Autor:  petrcifka [ 04 červen 2022, 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přidírání válce

Začít můžeš kontrolou hlavy a povrchu pístu zda není zakarbonovano.

Autor:  petrcifka [ 23 říjen 2022, 06:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přidírání válce

Jo, musím uznat že 72 hlavní tryska u BVF 16mm je opravdu jen pro směs s E85, minimálně do 20-30%. A možná že větší není vůbec třeba protože karbec s ethanolem v palivu funguje trochu jinak než jsem očekával- jakoby si to samo zvýší sytost, protože zpětné rázy, takové ty zvukové vlny které se vrací do sání a karbce způsobují jakoby extra rozstřikování paliva do difuzoru, a ty jsou asi u ethanolu silnější než normálně. Difuzorem karbce neproudí směs i u standardního paliva plynule ale jakoby díky zvukovým vlnám pulsuje dopředu a i trochu nazpět. Všechno je to naladěné na určité průtoky, stechiometrie a tlakové, zvukové vlny.
Stačí si vyzkoušet ladění na klapkové sání, kde jsou zpětné vlny utlumeny klapkou. U klapky se berou trysky o něco větší než odpovídá průměru difuzoru.

Zkousel jsem třeba OMV 100 oktanů údajně se složkou etheru ETBE do10%,ale už nehoří bez karbonu stechiometricky, je to slabě přesycené, tvoří se karbon a při vysokých zatizenich se karbon z hlavy a pístu nevypálí. To dost vadí. Karbon se tvoří v hlavě běžně ale musí se při vysokým zatížení jízdou na plný plyn vypálit nebo i dřív. Jinak se objeví se po pár km detonace. Náhrada E85 za běžně prodejný denaturovany ethanol není možná, leda po odstranění zbytků vody. Voda v ethanolu v obsahu 5-6% už se v benzínu nerozpouští. Fáze vody moc ochotně nehoří, nejede, plus koroduje nádrž a gumové těsnění palivového ventilu taky trpí- botna a tvrdne. Gumové těsnění na karburátoru se nabotna, zvětší se ale ještě se dá použít.
Každopádně příště při nastavování karbce nebudu zkoušet hlavní trysku větší než je standardní, vyšší sytost na hlavní trysce je nesmysl. Karbon je svině. Je to záludné. Konec hlášení.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/